ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

თამარ მოსაშვილის კარიერული განვითარება: გრაფიკული დიზაინის კურსიდან JWT Metro-ში

blog-detail-img

Commschool-ში Alumni Club ფუნქციონირებს, რომლის ფარგლებშიც ნებისმიერ წარმატებულ კურსდამთავრებულს ჩვენი პარტნიორების ექსკლუზიურ ვაკანსიებზე აქვს წვდომა. Holmes & Watson, Adjarabet, Redberry, JWT Metro… 

თამო მოსაშვილი გრაფიკული დიზაინის კურსდამთავრებულია, რომელმაც კურსის დასრულების შემდეგ Alumni Club-ს ფარგლებში JWT Metro-ში სტაჟირება დაიწყო.

“კურსის დასრულების შემდეგ Commschool-გან შემოთავაზება მივიღე გრაფიკული დიზაინერის პოზიციაზე. ამ ამბავმა ძალიან გამახარა და დაუფიქრებლად დავთანხმდი” 
 

თამოს თქმით, Commschool-ში ახალ ამპლუაში მიღებული გამოცდილება მას განვითარებაში დაეხმარა:

“სტაჟირების ერთმა თვემ წარმატებულად ჩაიარა, შემმატა თავდაჯერებულობა და დამარწმუნა ჩემს შესაძლებლობებში. ვმუშაობდი სხვადასხვა კურსის პოსტებსა და ქავერებზე, რამაც დიდი გავლენა მოახდინა ჩემს კარიერულ განვითარებაზე.”

“ერთი თვე არ იყო გასული, როდესაც მივიღე მეორე შემოთავაზება JWT Metro-დან და დავიწყეთ თანამშრომლობა. ამ სამუშაოსაც დიდი პასუხისმგებლობით მოვეკიდე და ვიგრძენი დიდი სიყვარული ჩემი საქმისადმი.”

ახლა კი, ასეთი ამბების შემდეგ, თამოს ფინალურ ნაშრომსაც გაგიზიარებთ.  

პროექტზე მუშაობა ერთი დიდი თავგადასავალი აღმოჩნდა. – აღნიშნავს თამო; მან რედიზაინისთვის კაფე “ანტრეს” ლოგო შეარჩია:

“ბევრი ფიქრის შემდეგ, ერთ-ერთი ცნობილი ქართული კაფე, “ანტრე” შევარჩიე, რომელიც ახლახან გასცდა საქართველოს საზღვრებს.
ფინალური პროექტისათვის ლოგოს შერჩევა კურსის დაწყებისთანავე გადავწყვიტე, მაგრამ ეს ხანმოკლე პროცესი არ ყოფილა.” 

კურსის საბოლოო დავალება, თამოს აზრით, მას მართლაც მიეხმარა თავისი ცოდნისა და უნარების შეჯამებასა და გაერთიანებაში:

“განვავითარე და მაქსიმალურად გამოვიყენე ის სქილები, რაც განვლილი დავალებების მთავარი მიზანი იყო.”

თავის განვითარებაში კი თამო Commschool-ის გუნდის განსაკუთრებულ როლს ხედავს: 

“არ მეგონა, მოკლე დროში ასეთი დიდი მასალის შესწავლა თუ იყო შესაძლებელი, მაგრამ ეს ყველაფერი Commschool-ის გუნდის დამსახურებაა. იყო “ქომსქულელი” ჩემთვის ხალხთან კომუნიკაციას, საქმის კეთებისგან სიამოვნების მიღებასა და განვითარებას ნიშნავს.”

სწავლების ფორმატისა და ლექტორის ძალისხმევით თამომ დიზაინ-პროექტებზე როგორც დამოუკიდებლად, ისე გუნდურად მუშაობა ისწავლა: 

“ლექტორისგან მუდმივად ვიღებდით ამომწურავ პასუხებს პროფესიულ კითხვებზე. სწორედ რჩევების უწყვეტმა მიმოცვლამ და გამოცდილების გაზიარებამ მომიყვანა აქამდე და მასწავლა, რა არის პროექტზე დამოუკიდებლად თუ გუნდურად მუშაობა.”

თამომ გრაფიკული დიზაინის შესწავლა Commschool-ში 0-დან დაიწყო:

“Commschool ის ადგილია, სადაც არ გჭირდება არანაირი წინა ცოდნა, რომ შეძლო დიზაინ-პროექტების სწორად დაგეგმვა, ბრიფის გაანალიზება და ვიზუალის შექმნა."

საბოლოოდ, თამოს აზრით, Commschool ის ადგილია, რომელსაც ჩვენს მომავალ სტუდენტებს თამამად ურჩევდა:

“მცირე დროში ამდენი გამოცდილების მიღებამ, პროფესიულმა ზრდამ და ხელისშეწყობამ დამანახა, რომ სწორი არჩევანი გავაკეთე. აქედან გამომდინარე,  დიდ რეკომენდაციას ვუწევ Commschool-სა და მის გუნდს.”

ალბათ, გაინტერესებს, რისი სწავლა შეიძლება სულ ორ თვეში Commschool-ის გრაფიკული დიზაინის კურსიდან. პროგრამები, რომლებშიც ტექნიკურ მუშაობას ისწავლი, Adobe Photoshop და Adobe Illustrator-ია. აქ სკეჩებსა და დრაფტებს შეასრულებ.  მაგრამ ამასთან ერთად დიზაინის სტილისტურად და შინაარსობრივად გამართვასა და ბრენდინგის პრინციპების დაცვით ვიზუალის შექმნასაც მოახერხებ. კლიენტთან ურთიერთობის, ბრიფის ანალიზისა და დიზაინ-პროექტის დაგეგმვის უნარებსაც აქ შეიძენ. 

ამდენად, თუ ორთვიანი ინტენსიური შრომისთვის მზად ხარ, და თან ყველაფრის ნულიდან შესწავლის შანსი და საბოლოო კარიერული პერსპექტივებიც გხიბლავს, მაშინ გრაფიკული დიზაინის კურსზე რეგისტრაცია უკვე შეგიძლია.



ავტორი: ანანო ფეიქრიშვილი

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება