ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

'მომავალი წლიდან შემეძლება...' - ბექა მათიაშვილი და დიმიტრი ამირეჯიბი

blog-detail-img

წლის დასასრულს ისევე როგორც სხვებმა, ალბათ შენც შეაჯამე საკუთარი წელი, გაანალიზე ის, თუ რა შეძელი და დაიწყე ფიქრი იმაზე, თუ რა გინდა რომ შეძლო მომავალი წლიდან. 

ამ ბლოგში კი მინდა, Commschool-ის კურსდამთავრებულები, ბექა მათიაშვილი და დიმიტრი ამირეჯიბი გაგაცნო, რომლებმაც 2022-ში კარიერული განვითარებისთვის ნაბიჯები გადადგეს, ახლა კი ჩვენთან ერთად აჯამებენ წელს და გვიზიარებენ იმას, თუ რა უნდათ, რომ შეძლონ მომავალი წლიდან.

ბექა მათიაშვილი Content Management-ის კურსდამთავრებულია, რომელიც Alumni Club-ის ფარგლებში Maverik-ში დასაქმდა. ‘ქომსქული დამეხმარა გამეცნო და მემუშავა Maverik-ში, პროფესიონალებთან ერთად, მიმეღო უდიდესი გამოცდილება, რომელიც ახლა საკუთარი ბრენდის შექმნასა და განვითარებაში მეხმარება.

გარდა ამისა, ბექა აღნიშავს, რომ Commschool-ში მიღებული გამოცდილება მას დაეხმარა მატივად ჩართულიყო სამუშაო პროცესში და დამოუკიდებლად შეექმნა კონტენტი.

ბექა მომავალი წლის მიზნებსაც გვიზიარებს და ამბობს, რომ სჯერა 2023 გასული წლის შრომის შედეგს მოუტანს:

მომავალი წლიდან შემეძლება ჩემი მწირე გამოცდილება გავუზიარო დამწყებებს და დავწხმარო განვითარებაში.

ახლა მინდა Motion Design-ის კურსდამთავრებული, დიმიტრი ამირეჯიბი გაგაცნო, რომელიც კურსის დასრულების შემდეგ Commschool-ის რეკომენდაციით Bigwins.io-ში დასაქმდა. ‘ქომსქული დამეხმარა დავსაქმებულიყავი  Motion Design-ის მიმართულებით, ვფიქრობ 2022-ში ეს მნიშველოვანი მიღწევა იყო ჩემი კარიერული წარმატებისთვის.

დიმიტრი ასევე ამბობს, რომ მისი, როგორც დამწყები დიზაინერის პორტოფლიოს მნიშვნელოვანი ნაწილი კურსზე შესრულებული ფინალური პროექტია. 

რაც შეეხება სამომავლო მიზნებს, დიმიტრის სჯერა, რომ:

მომავალი წლიდან შემეძლება შევქმნა უფრო მაღალი დონის პროდუქტები და გავზარდო კარიერული სტაბილურობა და თავისუფლება

ასე რომ, თუ შენც გინდა, რომ მომავალი წლიდან შეძლო, პირველ რიგში აირჩიე რა შეგეძლება ✨

ავტორი: ნინი ფუტკარაძე

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება