ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

"კურსი ჩემი მომავალი სტარტაპის კონტენტის უკეთ დაგეგმვაში დამეხმარა" - ქეთევან გაგოშიძე

blog-detail-img

თუ ბრენდების სახელით საინტერესო კონტენტის შექმნა და სოციალურ არხებში გაშლა შენთვის საინტერესო პროცესია და შენს პროფესიადაც სიამოვნებით აქცევდი, მაშინ შეგიძლია, კონტენტ მენეჯმენტის შესწავლაზეც დაფიქრდე;

Commschool-ის კონტენტ მენეჯმენტის კურსის ფარგლებში უამრავი პრაქტიკული დავალების დახმარებით კონტენტის შექმნისა და მართვის სრულ პროცესს შეგიძლია, გაეცნო. ამჯერად სწორედ ერთ-ერთი კურსდამთავრებულის, ქეთი გაგოშიძის ფინალურ ნაშრომს გიზიარებთ.

კურსდამთავრებულები
კონტენტ მენეჯმენტის კურსის გავლა ძალიან საინტერესო და სახალისო გამოცდილება იყო, თანაც, ეს კურსი ჩემი და ჩემი მეგობრის მომავალი სტარტაპის კონტენტის უკეთ დაგეგმვაში დამეხმარა.”

ქეთისთვის კონტენტ მენეჯმენტის კურსი ორმაგად მნიშვნელოვანი იყო, რადგან მიღებული უნარები საკუთარი სტარტაპის კონტენტის სამართავად უნდა გამოიყენოს.

ქეთიმ ფინალურ პროექტად ქართული ტანსაცმლის ბრენდისთვის დაგეგმილი Facebook/Instagram/Tiktok კამპანია შექმნა. ტანსაცმლის ბრენდი “ჰოდა” იაპონური პრინტების გამოყენებით თანამედროვე, ფერად სამოსს შექმნის. მისი კამპანიის მთავარი მიზანი კი მოქმედებისკენ მოგვიწოდებს ისევე, როგორც ამას ბრენდის სახელი აკეთებს. ჰოდა, ჩაცმასაც მოგვანდომებს.

ქეთისთვის განსაკუთრებით საინტერესო ის ტექნიკური ცოდნა აღმოჩნდა, რაც კურსის განმავლობაში ლექტორისგან მიიღო:

ლექტორმა საკუთარი ცოდნა და ძალიან ღირებული გამოცდილება გაგვიზიარა იმის შესახებ, თუ როგორ გამოვიყენოთ ესა თუ ის პლატფორმა სწორად, რომელს როგორი კონტენტი შეეფერება და რა სად უკეთ მუშაობს. საერთო ჯამში, გავეცანი ყველა არსებულ პლატფორმას, რასაც დღეს მარკეტინგში ვიყენებთ.”

პრაქტიკული დავალებები ქეთისთვის კურსის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი ნაწილი იყო:

ძალიან ღირებული იყო პრაქტიკული სამუშაოები, რომლებსაც თითქმის ყოველ ლექციაზე ვასრულებდით – თავად ვქმნიდით კონტენტს და ერთად განვიხილავდით.”

საერთო ჯამში, ქეთის შეფასებით, კურსმა თავისი სახელი გაამართლა და რეალური ცოდნა მისცა:

რაც ყველაზე მთავარია, ვისწავლე კონტენტის შექმნის პროცესის უკეთ დამენეჯმენტება და დღეს უფრო კრეატიულად ვუდგები ამ ყველაფერს.”

კონტენტის კურსი ნებისმიერი ადამიანისთვისაა, რომელსაც შემოქმედებითი პროცესი და სოციალური არხები აინტერესებს. ბრენდისა და მისი აუდიტორიის საჭიროებების იდენტიფიცირება, შესაბამისი კონტენტ კამპანიისთვის კრეატიული იდეების მოფიქრება და დამოუკიდებლად დაგეგმვა, კამპანიის ელემენტების (ბლოგი, ფოტო და ვიდეო მასალა) მომზადება და რაც მთავარია, კამპანიის დამოუკიდებლად ჩატარება – ყველა ამ უნარს კონტენტ მენეჯმენტის კურსის 14 ლექციის განმავლობაში შეიძენ, საბოლოოდ კი, ქეთის მსგავსად, შენც შეგეძლება კონტენტის დამოუკიდებლად მართვა. შემოგვიერთდი


ავტორი: ანანო ფეიქრიშვილი

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება