ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Digital Advertising-ის კურსიდან River Park Resort-ის ჯუნიორ მარკეტერობამდე - ნია პატარაიას კარიერული გზა

blog-detail-img

Commshcool არის ადგილი, სადაც ძალიან ბევრ რამეს სწავლობ შენთვის სასურველი მიმართულებით და შემდეგ არაჩვეულებრივი გუნდი დაუღალავად გეხმარება კარიერულ განვითარებაში

ალბათ არ გაგიკვირდება თუ გეტყვი, რომ ციფრულ ეპოქაში ციფრული მარკეტინგი, კონკრეტულად კი ციფრული რეკლამირება განსაკუთრებული პოპულარობით სარგებლობს.

Digital Advertising-ის მთავარი უპირატესობა მისი გაზომვადობაა, – შენ შეგიძლია თითოეული მარკეტინგული ინიციატივის შეფასება და მისი ბიზნეს შედეგებში თარგმნა, ბრენდის საკომუნიკაციო სტრატეგიისა და ტაქტიკების დახვეწა მონაცემებზე დაყრდნობით. 

ამ ბლოგში კი გიამბობ Digital Advertising-ის კურსდამთავრებული, ნია პატარაიას კარიერული გზის შესახებ, რომელიც ამჟამად River Park Resort-ის ჯუნიორ მარკეტერია.

თუ არ იცოდი, გეტყვი რომ კურსის დასრულების შემდეგ, Commschool-ი წარმატებულ სტუდენტებს საშუალებას აძლევს პარტნიორ კომპანიებში სტაჟირება გაიარონ. ნია ერთ-ერთი იყო, რომელმაც ეს შესაძლებლობა გამოიყენა და Digital Advertising-ის მიმართულებით გაიარა სტაჟირება კომპანია Maverik-ში.

Digital Advertising კურსის დასრულების შემდეგ, Alumni Club-ის ფარგლებში ნია აქტიურად იღებდა მეილებს მისთვის რელევანტური ვაკანსიების შესახებ, რომელთაგან საბოლოოდ დეველოპერული კომპანია “River Park Resort“ აირჩია, სადაც ჯუნიორ მარკეტერია.

Commschool-ში მიღებული ცოდნით უფრო მიმარტივდება კონკრეტულ პროცესებში ჩართვა და ამ პროცესების მიმდინარეობის შეფასება.

ნია გვიზიარებს თუ როგორ დაეხმარა Digital Advertising-ის კურსზე მიღებული ცოდნა ციფრული სტრატეგიების სწორად განსაზღვრასა და მათ შემდგომ მონიტორინგში. ხოლო ამჟამად, პარალელურად შეხება აქვს მარკეტინგის არაციფრულ მხარესთან, რაც მისთვის ძალიან საინტერესო გამოცდილებაა

რაც შეეხება ბრენდის მხარეს, ამ მიმართულებას ახლა ვითვისებ სუპერ პროფესიონალი ადამიანების მენტორობით. ძალიან საინტერესოა და დიდი გამოცდილებას იძენ, როცა ჩართული ხარ ბრენდის ჩამოყალიბებაში.

ასე რომ, თუ გსურს შეისწავლო ციფრული რეკლამირება და მოხვდე გარემოში, რომელიც ცოდნასთან ერთად გაძლევს კარიერული განვითარების საშუალებას, Commschool-ში გელოდებით!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება