ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Data Driven Marketing-ის კურსიდან Adjarabet-ში -ნუკა ზურაშვილის კარიერული განვითარების გზა

blog-detail-img

ცოდნა, კონტაქტები, სტატუსი” – ნუკა ზურაშვილი Commschool-ის როლს თავის კარიერულ წინსვლაში ასე აფასებს. იგი Data Driven Marketing-ის კურსდამთავრებულია და სულ ცოტა ხნის წინ  აჭარაბეთის მარკეტინგის  გუნდს შეუერთდა.

როგორც ნუკა ყვება, ციფრული მარკეტინგი თავიდან უბრალოდ ჰობი იყო; თუმცა, საბოლოოდ, ჰობი პროფესიად იქცა და ამ მიმართულებით მრავალფეროვანი გამოცდილება დააგროვა:

“აჭარაბეთში Helix Nebula Capital-დან გადავედი. იქ ციფრული რეკლამის მიმართულებით, ძირითადად, ფინანსურ პროდუქტებზე ვმუშაობდი. კარიერის განმავლობაში კი ისეთ ბრენდებთან ვიმუშავე, როგორიცაა: Mastercard, Coca-Cola, Fanta, Fusetea, Moneyman, Vivus, Philip Morris და ა.შ. ჯამში თხუთმეტი  ქვეყნის ბაზარზე მიმუშავია.”

ამ ყველაფრის ფონზე, ნუკასთვის Commschool-ის Data Driven Marketing-ის კურსი საჭირო და  საინტერესო გამოდგა წინსვლისათვის:

“კურსის სახელწოდებამ ჩემში მყისიერი ინტერესი გამოიწვია. მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგის კურსი რომ დაიდო, ციფრულ ედვერთაიზერად ვმუშაობდი. ჩემი სამუშაო Performance based იყო: რეკლამაში ჩადებული ხარჯი პროდუქტების გაყიდვით უნდა ამომეღო და მოგებაზე გავსულიყავი. შესაბამისად, მონაცემთა მარკეტინგში ფეხი უკვე შედგმული მქონდა და მჭირდებოდა, რომ ყველაფერი უკეთ მესწავლა და უკვე არსებული ცოდნის სისტემატიზება მომეხდინა.”

გემბლინგის სფეროში ციფრული მარკეტინგის მხრივ ლექტორის გამოცდილება ნუკასთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი აღმოჩნდა:

“თამარს ციფრულ სამყაროში ორ ყველაზე რთულად გაყიდვად პროდუქტებზე მუშაობის გამოცდილება ჰქონდა: ფინანსური პროდუქტები და გემბლინგი. პირველის გამოცდილება მეც მქონდა და იმისათვის, რომ ციფრული მარკეტინგი სრულფასოვნად შემესწავლა, მეორეშიც მჭირდებოდა გამოცდილება. ამიტომ, კურსის რეკლამა შემხვდა თუ არა, მაშინვე დავრეგისტრირდი.”

ნუკას თქმით, კურსი მისთვის ახალი შესაძლებლობების წყარო აღმოჩნდა და იმედებიც გაუმართლა:

“ზოგადად, ახალი შესაძლებლობების გაშლის იმედი სულ მაქვს – სულ ვმუშაობ, რომ ეს შესაძლებლობები გაჩნდეს. ამის ინსტრუმენტად მივიჩნიე Commschool და, აშკარაა, რომ არ შევმცდარვარ.”

აქვე გეტყვი, რომ Commschool-ში კურსდამთავრებულთა კლუბი ფუნქციონირებს – კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ 
ავტომატურად ხდები კლუბის წევრი, ეს კი ექსკლუზიურ წვდომას გულისხმობს ისეთი კომპანიების ვაკანსიებზე, როგორიცაა Adjarabet, Windfor’s, Liberty, Space, Wandio, Omedia, GPI Holding და ა.შ.

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება