ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

"ფინალურმა პროექტმა დამარწმუნა, რომ ვიპოვე საქმე, რომელიც ჩემია" - ელენე გოგშელიძე

blog-detail-img

წარმოიდგინე, შენი ინსპირაცია ძველი, გაფუჭებული ქურა რომ გამხდარიყო… 

არ ვიცი, რამდენად მარტივად წარმოიდგენ, თუმცაღა ელენე გოგშელიძის შემთხვევაში სწორედ ამ ნივთით დაიწყო კრეატიული მოვლენათა ჯაჭვი, რომელსაც ბოლომდე 
გაყვა

მე კი ამ ბლოგში სწორედ ამ „ბოლო“-ზე მოგიყვები, რომელიც 
Content Management-ის კურსის ფარგლებში ფინალურ ნაშრომს წარმოადგენს.

აქვე, მოკლე ინკურსი: Content Management არის Commschool-ის პროგრამა, რომელიც ეძებს, აღმოაჩენს და უნარების უკეთ განვითარებაში ეხმარება ამჟამინდელ ან მომავალ შემოქმედებს.

მისი გავლის შემდეგ, შეძლებ:

  • განსაზღვრო რა დროს, როგორი კონტენტია საჭირო შენი აუდიტორიისთვის
  • დაგეგმო და აღასრულო კონტენტ კამპანია დამოუკიდებლად და ჩაშალო სხვადასხვა სოციალურ მედია არხში
  • დამოუკიდებლად შექმნა ბლოგი, ფოტო და ვიდეო მასალა ბრენდისთვის – გაიაზრო ყოველ ნაბიჯზე რა სჭირდება შენს კონკრეტულ საქმეს

კურსის ბოლოს  სტუდენტები ასრულებენ ფინალურ ნაშრომს, რომელიც საშუალებას აძლევს გამოავლინონ საკუთარი ფანტაზია და კრეატიული იდეები რეალობად აქციონ.

ელენე გოგშელიძემ კი დავალებას წარმატებით გაართვა თავი. ის კი არა, მისი თქმით,
იდეა მასთან თავისით მივიდა, პირდაპირ სახლში და პირდაპირ მამის ხელიდან, ძველი, გაფუჭებული ქურის სახით, რომელსაც გადაგდებას უპირებდნენ. 

სევდიან, არავისთვის საჭირო ქურას ელენემ მარტივად მოუძებნა ახალი ცხოვრება: დედასთან ერთად შეღება, ორნამენტები მიახატა და მისგან ვინტაჟური ნივთი მიიღო. ქურა ბედნიერია და მასთან ერთად იდეაც კრეტიული.

ელენემ გადაწყვიტა ძველი, მოწყენილი ნივთებისთვის ახალი ვიზუალი მიეცა, გაელამაზებინა და ლამაზ, ვინტაჟურ პროდუქტად ექცია. 

„მაშ, იდეა მქონდა, აი სახელის მოფიქრება კი ნამდვილად გამიჭირდა, გადავხედე მითოლოგიურ პერსონაჟებს, ბერძნულ ფილოსოფიას, ზოგის ჟღერადობა არ მომწონდა, ზოგის არსი, საბოლოოდ კი, ლექსიკონში მივაგენი ულამაზეს სიტყვას - რარიტეტს, რომელის ნიშნავს, დაძველებულ და იშვიათ ნივთს.“

ამგვარად დაიბადა რარიტეტი, რომელზე მუშაობის პროცესზეც იგი ყვება: 

„პირველად ცხოვრებაში ვმუშაობდი და სიამოვნებას ვიღებდი, მიკვირდა, თავისით რომ მომდიოდა იდეები, ქუჩაში რომ დავდიოდი, ჩემთვის პატარ-პატარა copy-ს ვიგონებდი. ზუსტად ფინალურმა პროექტმა დამარწმუნა, რომ ვიპოვე საქმე, რომელიც ჩემია.“

 ქუჩაში ხელოვნების ძიების თავგადასავლები არა მხოლოდ ფინალურ ნაშრომზე მუშაობის პერიოდში, არამედ კურსის დასრულების შემდეგაც გაგრძელდა:

„კურსის შემდეგ, ქუჩაში დანახულ უმნიშვნელო რეკლამებსაც კი ვუღრმავდები, ვფიქრობ, მე როგორ გავაკეთებდი იმავე ვიზუალს, რას დავამატებდი , ან მოვაკლებდი.“

ელენე Commchool-ის დამსახურებას „უდიდეს“-ად აფასებს და ამბობს, რომ სწორედ მისი წყალობით შეძლო სრული თავისუფლება მიეცა საკუთარი ფანტაზიისთვის.

გამოყო
კურსის ლექტორიც, რომელიც მისი თქმით, მუდამ მზად იყო სტუდენტებამდე სიღრმისეურად მიეტანა ინფრომაციის ყოველი დეტალი.

„ამ ყველაფრის შემდეგ კი, რა თქმა უნდა, ნებისმიერს ვურჩევდი და უკვე დიდი ხანია ვურჩევ Commschool-ში სწავლას, რადგან ეს არის ადგილი, სადაც შენ ნამდვილად იპოვი შენს თავს.“ 

თუ შენც გაინტერესებს, როგორ შეიძლება მოძებნო საკუთარი თავი Commschool-ში, ნუღარ დააყოვნებ, შემოგვიერთდი.

აი, აქვე ბმულიც: 

 

ავტორი: ღონღაძე სოფიკო

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება