ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Content Management-ის კურსდამთავრებული "თამაშობანას" გუნდს შეუერთდა - ნინო ყანჩაველი

blog-detail-img

ნინო ყანჩაველი Content Management-ის კურსდამთავრებულია, რომელმაც ფინალური პროექტი კომპანია “თამაშობანასთვის” გააკეთა, საბოლოოდ კი მის გუნდსაც შეუერთდა.

"ფინალური პროექტი წარვადგინე ჩემთვის ერთ-ერთ ყველაზე საყვარელ და წარმატებულ კომპანიაზე "თამაშობანაზე". კურსის დასრულების კი შემდეგ მივიღე შემოთავაზება ზუსტად ამ კომპანიიდან და დღეს ვარ "თამაშობანა"-ს კონტენტ კრეატორი. ეს იმაზე მეტი წარმატებაა ჩემთვის ვიდრე წარმომედგინა"

ნინო კურსის გავლამდე თვლიდა, რომ “კონტენტის სამყაროსგან” შორს იყო განსხვავებული background-ისა და “კონტენტ კრეატორს აუცილებლად მდიდარი ფანტაზია უნდა ჰქონდეს” აზრის გამო. თუმცა პროგრამაზე მიღებული გამოცდილების შედეგად აღმოჩნდა, რომ კონტენტის სამყაროში უფრო მეტს შეუძლია საკუთარი თავი იპოვოს:

"პირველ ლექციაზე ვთქვი სხვა პლანეტიდან ვარ, ძალიან შორს კონტენტის სამყაროსგანთქო, მაგრამ კურსის დასრულებისას მივხვდი, რომ ზუსტად იმ პლანეტაზე ვარ, სადაც უნდა ვიყო"

“ახალი პლანეტა” ნინოსთვის საინტერესო, ხოლო უშუალოდ პროგრამა მამოტივირებელი და ინსპირაციული აღმოჩნდა:

"Commschool-მა მომცა მთავარი, თვითრწმენა და მოტივაცია. თუ გგონია, რომ რაღაცას ვერ შეძლებ, არ გაქვს საკმარისი აკადემიური ცოდნა ან თუნდაც მდიდარი და კრეატიული ფანტაზია კონტენტის კეთებისთვის, ეს კურსი ის ადგილია, სადაც აუცილებლად უნდა მოხვდე"

ახლა კი ნინოს ფინალურ პროექტზეც მოგიყვები. „თამაშობანასთვის“ მან კონტენტ კამპანია დაგეგმა თემაზე “ბავშვების უჭმელობა”, განსაზღვრა აუდიტორია და მათთან კომუნიკაციის ეფექტური გზები. 

 ნინო სამი შვილის დედაა და მისთვის მეტად მტკივნეულია „უჭმელი“ ბავშვების პრობლემა, სწორედ ამიტომ კურსის ფარგლებში მიღებული ცოდნა, გამოცდილება და უნარები გამოიყენა იმდენად, რომ მათთვის შეექმნა გარემო, სადაც ბავშვები არათუ კარგად გამოიკვებებოდნენ, არამედ პარალელურად იხალისებდნენ კიდეც.

„მას შემდეგ რაც ჩამოვაყალიბე კამპანიის მიზანი, პრობლემა და big idea,  თავისთავად გაჩნდა მთავარი მესიჯიც:

...."ყველამ ვიცით, რომ ბავშვებს უყვართ თამაში, ამიტომ მოდი ჩვენც ვეთამაშოთ. ვეთამაშოთ ყოველთვის და მათ შორის კვების დროს.“

მუშაობისას, მის კამპანიას დასჭირდა ფოტოსა და ვიდეოს კონტენტის შექმნა, რაც მისთვის, მისი თქმით, უზომოდ სასიამოვნო საქმე იყო:

„პროცესში გამახსენდა ყველა ის დეტალი, რაზეც ვსაუბრობდით ლექციების დროს და ასევე ვისწავლე ძალიან ბევრი ახალი "ეშმაკობა", რაც დამეხმარა მიმეღო ეფექტური მასალა კამპანიისთვის.“

ეშმაკობები ეფექტური შედეგის მისაღებად კი ჩვენთან ისწავლა, Commschool-ში, Content Management-ის კურსზე. 

Content Management ეს არის კურსი, რომელიც განკუთვნილია მომავალი ან ამჟამინდელი შემოქმედი ადამიანებისთვის, ვისაც სურთ გამოიმუშავონ ისეთი უნარები როგორიც არის:

  • განსაზღვრო რა დროს, როგორი კონტენტია საჭირო აუდიტორიისთვის
  • დაგეგმო და აღსრულო კონტენტ კამპანიის დამოუკიდებლად და ჩაშალო სხვადასხვა სოციალურ მედია არხში
  • დამოუკიდებლად შექმნა ბლოგის, ფოტოს და ვიდეო მასალის ბრენდისთვის

Content Management-ის შიდასამზარეულოზე კი ნინო კიდევ მეტს გეტყვის:

„დარწმუნებული ვარ რომ კიდევ ბევრჯერ გადავავლებ თვალს იმ შეუფასებელ მასალას, რაც კურსის შემდეგ დაგვრჩა. ხშირად გამახსენდება სხვადასხვა რეალური კონტენტ ქეისები, რაც განვიხილეთ და ხან ვიტირეთ და ხან გავბრაზდით.”

სიბრაზესა და მოწყენაზე ვერაფერს გეტყვი, აი, სიამოვნებასა და ბედნიერებას რაც შეეხება.. 

ნინოსთვის, როგორც ის ამბობს, Commschool-თან მიღებული გამოცდილება შეუფასებელია და იგი დარწმუნებულია, რომ მას კიდევ ბევრჯერ გამოიყენებს რეალურ კარიერაში.

სწორედ ამიტომ, იგი ყველას, ვინც კი აპირებს კონტენტ მენეჯმენტის სამყაროში ფეხის შედგმას ან უკვე არსებული, საკუთარი ბრენდისთვის სურს უფრო ხარისხიანი და ლამაზი კონტენტის მოფიქრებას, ყველას ურჩევს ჩააბაროს ჩვენთან, Commschool-ში.

„ეს არის ინვესტიცია, რომელსაც კურსის დასრულებამდე ამოიღებს.“

მომავალსა და კარიერას რაც შეეხება, ამაზე არამხოლოდ კურსდამთავრებულები, არამედ ჩვენც არანაკლებ ბევრს ვმუშაობთ.

Commschool-ში მოქმედებს Alumni Club. ეს არის კლუბი, რომელშიც ყველა კურსდამთავრებული ავტომატურად ხვდება ჩვენი ნებისმიერი კურსის გავლის შემდეგ. ლუბი ეხმარება კურსდამთავრებულებს მათთვის მისაღები და საინტერესო ექსკლუზიური ვაკანსიის მიღებაში – სთავაზობს სტაჟირებისა და დასაქმების შესაძლებლობებს სხვადასხვა პარტნიორ კომპანიაში. 

"არ ვაპირებ გაჩერებას, რადგან ვიცი კიდევ უფრო მეტი შემიძლია და მადლობა ამისთვის Commschool-ს."

შენც იმავეს მოგიწოდებდი ✊ თუ გინდა დამოუკიდებლად ეფექტური კონტენტის შექმნა, თანაც ამ მიმართულებით კარიერული განვითარება ბმულს გიტოვებ დეტალების სანახავად:

 

ავტორი: სოფიკო ღონღაძე 

 

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება