ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Commschool-დან Watergunz-ში - ქეთევან წვერავას კარიერული განვითარების გზა

blog-detail-img

ვფიქრობ, რომ კურსზე ჩარიცხვა ყველაზე სწორი გადაწყვეტილება იყო, რაც მიმიღია.

ქეთევან წვერავა ერთ-ერთი მათგანია, ვინც Commschool-ში კონენტ მენეჯმენტის კურსი გაიარა, ფინალურ პროექტზე წარმატებით იმუშავა, ტოპ 3 კურსდამთავრებულს შორის მოხვდა და შესაბამისად Alumni Club-ის ფარგლებში Watergunz-ში გადის სტაჟირებას.

ქეთევანი გვიყვება, რომ კურსის გავლამდე ზედაპირული ცოდნა და დაახლოებითი წარმოდგენა ჰქონდა იმაზე, თუ რა არის კონტენტ მენეჯმენტი. კურსის დამთავრების შემდეგ კი უკვე დამოუკიდებლად შეუძლია დაგეგმოს და აწარმოოს კამპანიები.

ქეთევანი კურსის გავლას კონტენტ მენეჯმენტით დაინტერესებულ ყველა ადამიანს ურჩევს, განურჩევლად პირველადი პროფესიისა.

ყველას, ვისაც სურს ცოდნის შეძენა ან მისი გაღრმავება, კარგი ხალხის გაცნობა და განვითარება, უდიდეს რეკომენდაციას ვუწევ ამ კურსს და ზოგადად ქომსქულს

მისი თქმით, ყველაზე დიდ ემოციურ კმაყოფილებას კურსის ფარგლებში დაგროვილი ცოდნის შეკვრა, ფინალურ პროექტზე მუშაობა ანიჭებდა.

კურსის განმავლობაში არსებული ყველა პრაქტიკული სავარჯიშო მეხმარებოდა თეორიული ცოდნის გაღრმავებაში. ვფიქრობ, რომ კრიტიკულად მნიშვნელოვანი იყო ამ ცოდნის პრაქტიკაში გადატანა, ფინალური პროექტი კი ზუსტად ეგეთი იყო, მუშაობისს ნაწილ-ნაწილ შესწავლილი საკითხები საკუთარ თავში დავალაგე, გავაერთიანე და პრაქტიკაში გადმოვიტანე. ამ ყველაფერს კი ბუნებრივია, დიდი კმაყოფილების გრძნობა მოყვება.

კონტენტი ჩვენი ყოველდღიურობის განუყრელი ნაწილია, შეგიძლია გაიგო, აღიქვა და შეხედო მას. კონტენტი ყველგანაა, ამიტომ თუ შენც ფიქრობ, რომ ყველაფერში ხედავ ისეთ რაღაცას, რისი კონტენტად ქცევაც შესაძლებელია, ვფიქრობ Content Management-ის კურსი შენთვის საინტერესო იქნება.

კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება:

  • დაგეგმო და აღასრულო კონტენტ კამპანია დამოუკიდებლად
  • კონტენტ კამპანიის სხვადასხვა მედია არხში ჩაშლა
  • დამოუკიდებლად შექმნა ბლოგი, ფოტო და ვიდეო მასალა ბრენდისთვის
  • განსაზღვრო რა დროს, როგორი კონტენტია საჭირო
  • დაგეგმო გადაღება დამოუკიდებლად
  • მოიფიქრო რა სჭირდება ბრენდს
  • განსაზღვრო როგორ ეურთიერთო შენს აუდიტორიას
  • იმუშაო ეფექტურად და სწრაფად

ვფიქრობ, მეტი შეგულიანება აღარ გჭირდება, ამიტომ ქვემოთ ბმულს გიტოვებ, სადაც დეტალურად შეძლებ გაეცნო კურსის შინაარსს 

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება