ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Commschool-დან Redberry-ში – გიორგი იმესაშვილის კარიერული განვითარების გზა

blog-detail-img

კონტენტის შექმნა ყველგან და ყველაფრისგანაა შესაძლებელი, თუმცა იმისათვის, რომ შენ მიერ შექმნილი კონტენტი და კონტენტ კამპანია ციფრულ მედიაში იყოს ეფექტური, ალბათ გეცოდინება, რომ თითოეულ სოციალურ არხს მისთვის დამახასიათებელი კონტენტის ტიპების ცოდნა და მენეჯმენტი სჭირდება. 

ამ ბლოგში კი მინდა Content Management-ის კურსდამთავრებული, გიორგი იმესაშვილი გაგაცნო, რომელიც ტოპ 3 კურსდამთავრებულს შორის მოხვა და Alumni Club-ის ფარგლებში სტაჟირებას კრეატიულ სააგენტო Redberry-ში გადის. 

გიორგი გვიამბობს, რომ საკუთარი თავის კრეატიულობასა და ყოველდღიურად მოხმარებადი პლატფორმების ცოდნაში შემოწმება Content Management-ის შესწავლით გადაწყვიტა. 

თითქმის ყოველ ლექციაზე ისეთ ინფორმაციას ვიღებდი, რაც საერთოდ არ ვიცოდი. ახლა კი ნებისმიერი კონტენტ კამპანიის კარგად დაგეგმვა შემიძლია.

კურსის ბოლოს გიორგიმ თავისი ჯგუფელების მსგავსად ფინალურ პროექტზე იმუშავა, რომლის ფარგლებშიც საკუთარი იდეისთვის შექმნა კონტენტ კამპანია.  

გიორგი ასევე იმასაც გვიყვება, რომ თავდაპირველად ისეთ რამეზე სურდა კონტენტ კამპანიის შექმნა, რომელიც არ იქნებოდა ბრენდი და უამრავ გაურკვევლობასთან იქნებოდა კავშირში, თუმცა ლექტორის ერთმა საინტერესო ფრაზამ, სრულად შეცვალა მისი გეგმა:

ლექტორმა ჩემთვის ძალიან ღირებული რამ თქვა, რომ მაქსიმალურად მიმეღო სიამოვნება პროექტისგან. ამ INSIGHT -ის შემდეგ ჩემი ფინალური პროექტი შევცვალე და მიუხედავად იმისა, რომ დიდი დრო დავუთმე კეთების პროცესს , თითოეული წამი სიამოვნებას მანიჭებდა. რამაც კიდევ ერთხელ გამააზრებინა, რომ ცხობრებაში ის უნდა აკეთო ადამიანმა, რაც გსიამოვნებს და გიყვარს

გიორგი იმასაც გვიზიარებს, თუ როგორ მოეწონა ჯგუფი და კურსელები:

მაუცილებლად უნდა გამოვყო და ვთქვა, რომ ჩემი აზრით, ძალიან კარგი ჯგუფი შევიკარით. გარდა ამისა, ვფიქრობ, რომ ჩემი თითოეული კურსელი არის ძალიან ნიჭიერი

თუ კონტენტი ის არის რასაც ამდენიხანი ეძებდი და რისი სწავლაც გსურს, შენთვის კარგი ამბავი გვაქვს! 

სტაჟირების პროგრამა ჩვენი წარმატებული კურსდამთავრებულებისთვის კვლავ მოქმედებს, რაც სტუდენტებს უნიკალურ შესაძლებლობას გაძლევთ საკუთარი ძალები გამოსცადოთ ისეთ კრეატიულ სააგენტოებში, როგორებიცაა: Maverik, Burtula და Redberry.

 

ავტორი: ნინიკო ბერიძე

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება