ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ბადაგონის რებრენდინგი - მარიამ ფოჩხუას ფინალური პროექტი Graphic Design-ის კურსისთვის

blog-detail-img

მარიამი Graphic Design-ის კურსდამთავრებულია, რომელმაც ფინალური პროექტის ფარგლებში ბადაგონის რებრენდინგზე იმუშავა, ტოპ 3 კურსდამთავრებულს შორის მოხვდა და Alumni Club-ის ფარგლებში დასაქმების შესაძლებლობა მიიღო ერთ-ერთ კრეატიულ სააგენტოში.

პანდემიის პერიოდში მან ილუსტრაციების გაკეთება და მათი ციფრულ განზომილებაში გადატანა დაიწყო. თითქოს, გართობის მიზნით წამოწყებულმა საქმიანობამ მასში photoshop-ისა და illustrator-ის საფუძვლიანად შესწავლის სურვილი გააჩინა. როგორც ჩანს, სწორედ ასეთ დროს ვიღებთ სწორ გადაწყვეტილებებს.

როდესაც კურსის გავლა გადავწყვიტე სკოლის არჩევა არ გამჭირვებია. საიტზე გავეცანი ლექტორების პორტფოლიოებს და კურსის სილაბუსს, ასევე წარმატებული მოსწავლეების ნაშრომებსაც და მივხვდი, რომ Commschool იყო ზუსტად ის ადგილი რომელსაც ვეძებდი. გარდა ამისა, მეგობრებისგანაც ბევრი მსმენია Commschool-ის შესახებ და თავიდანცე ვიცოდი, რომ მეგობრული და ყურადღებიანი გარემო დამხვდებოდა

მარიამი ფინალურ პროექტზე მუშაობას კურსის საუკეთესო ნაწილად ასახელებს. Მისი აზრით, მიღებული ცოდნისა და გამომუშავებული უნარების ერთი პროექტის გარშემო მობილიზება ძალიან საინტერესო გამოცდილებაა.

უშუალოდ მუშაობის პროცესის შესახებ იგი დიდი აღტაცებით გვიამბობს:

პროექტზე მუშაობა კომპანიის ისტორიის შესწავლით დავიწყე. ფინალურ პროექტზე მუშაობის დროს აღმოვაჩინე, რომ „ბადაგონი“ ქართულ მითოლოგიაში ვაზისა და ღვინის მფარველ ღვთაებად ითვლება. შესაბამისად, ლოგოში აქტუალური დარჩა ლათინური ასო „B” რომლის მეშვეობითაც მივიღეთ ყურძნის მტევნის ფორმა.

Previous slide
Next slide

მარიამი თითოეულ ეტიკეტს ინდივიდუალურად მიუდგა:

ყოველი ღვინის სახეობას მიენიჭა საკუთარი ფერების პალიტრა და მათი გამოყენებით შეიქმნა თითოეული ეტიკეტის დიზაინის მონახაზი. ასევე, აღნიშნული ფორმები გამოვიყენე სხვადასხვა პროდუქტზე, რომელიც ბრენდინგის დროს შეიძლება იქნეს გამოყენებული

Previous slide
Next slide

განსაკუთრებული სითბოთი მარიამი Commschool-ის გარემოსა და თავის ლექტორს იხსენებს. ასევე იგი ყურადღებას ადმინისტრაციის ჩართულობასა და პასუხისმგებლობის მაღალ დონეზე ამახვილებს, ამბობს, რომ Commschool-ში წარმატებისკენ მიმავალი გზისთვის ყველანაირი ხელშეწყობაა, რაც იშვიათია და განსაკუთრებულ კომფორტს ქმნის.

განსაკუთრებულად ჩვენს ლექტორს გამოვარჩევდი. გარდა იმისა, რომ კურსი თავის მხრივ, მისი ხანგრძლივობის გათვალისწინებით, მაქსიმალურად ამომწურავი მასალისა და ცოდნის მიწოდებას გულისხმობს სტუდენტებისთვის, ყოველ ლექციაზე იგრძნობოდა ლექტორის განსაკუთრებული დამოკიდებულება სტუდენტების მიმართ. გულწრფელად მჯერა, რომ სტუდენტებს ასეთ ლექტორთან მუშაობითა და კომუნიკაციით ეზრდებათ სურვილი ისწავლონ უფრო მეტი

გრაფიკული დიზაინის კურსის მთავარი ღირებულება ის არის, რომ პროგრამა საკითხის ყველა კუთხიდან შესწავლაზეა ორიენტირებული. შესაბამისად ყველა ლექციას მოყვება დავალება, ხოლო კურსის ბოლოს სტუდენტები რებრენდინგზე იწყებენ მუშაობას, რაც ცალკე თავგადასავალია ხოლმე. 

ამიტომ, თუ შენც გაინტერესებს გრაფიკული დიზაინი და გინდა უმოკლეს დროში საფუძვლიანად დაეუფლო ახალ პროფესიას, შემოგვიერდთი, გრაფიკული დიზაინის კურსზე!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1100₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1300₾
ნებისმიერი ვიზუალური გადაწყვეტის მიღმა, იქნება ეს პოსტერი, ანიმაცია, ლოგო და თუ სხვა, დგას ძლიერი კონცეფცია და ექსპერიმენტული მიდგომები. Art direction-ის ეს კურსი გაძლევთ შესაძლებლობას დაინახოთ და გაიაროთ იგივე გზა რაც წარმატებული ნამუშევრების საფუძველია. პროგრამის განმავლობაში თქვენ ისწავლით ინდივიდუალურობის შენარჩუნებას კონკურენტულ გარემოში, ძლიერი კონცეფციების შექმნას თანამედროვე ვიზუალურ სამყაროში და ამბის თხრობის გაძლიერებას კონცეფციის ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა პერსონაჟი, სიუჟეტი, ტონი და ვიზუალური მხარე. კურსი ფოკუსირებულია პრაქტიკულ გამოცდილებაზე, სადაც იმუშავებთ კამპანიის შექმნის სრულ პროცესზე, რაც მოგცემთ ინდუსტრიაში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გამოცდილებას. თქვენ შეისწავლით კლიენტის პრობლემის ვიზუალურ გადაწყვეტას და ჩაერთვებით კრეატიული კამპანიის შექმნის მთლიან პროცესში - მიღებული ბრიფის შემოქმედებითი გადაწყვეტიდან -მის აღსრულებამდე. კურსის ბოლოს შეასრულებთ ფინალურ პროექტს, რომელიც გამოავლენს თქვენს შეძენილ უნარებს. ეს კურსი არის მათთვის, ვისი საქმიანობაც დაკავშირებულია შემოქმედებით ინდუსტრიასთან ან კარიერულ განვითარებას ამ მიმართულებით ხედავს. მათთვის, ვისაც სურს ახლებურად შეხედოს ყოველდღიურ სამუშაო პროცესს და გააუმჯობესოს ვიზუალური პროექტების მართვის უნარი.
14 ლექცია
42 საათი
საშუალო
1300₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება