ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ამბები Digital Advertising-ის კურსიდან - ვერიკო ბაზალი

blog-detail-img

კურსი დამეხმარა როგორც სტარტაპის, ისე პიროვნულად განვითარებაში

ალბათ არ გაგიკვირდება თუ გეტყვი, რომ ციფრულ ეპოქაში ციფრული მარკეტინგი, კონკრეტულად კი ციფრული რეკლამირება განსაკუთრებული პოპულარობით სარგებლობს.

Digital Advertising-ის მთავარი უპირატესობა მისი გაზომვადობაა– შენ შეგიძლია თითოეული მარკეტინგული ინიციატივის შეფასება და მისი ბიზნეს შედეგებში თარგმნა, ბრენდის საკომუნიკაციო სტრატეგიისა და ტაქტიკების დახვეწა რიცხვებზე დაყრდნობით. 

ამ ბლოგში კი მინდა Digital Advertising-ის კურსდამთავრებული, ვერიკო ბაზალი გაგაცნო, რომელიც უფრო დაწვრილებით გიამბობს ციფრული რეკლამირების შესაძლებლობების შესახებ.

ვერიკოს მეგობართან ერთად პატარა ბიზნესი აქვს სახელად “Hippo Vello”, რომლის ციფრულ არხებში განსავითარებლადაც საკუთარი ცოდნით ცდილობდა რეკლამირებას.


ჩემი და ჩემი მეგობრის კომპანიაში ჩემით ვეჭიდებოდები რეკლამირებას, ხან Youtube-ს ვიყენებდი დამხმარედ, ხან კი Udemy-ის კურსებს, თუმცა ახლა ვხვდები, რომ ბევრი რაღაც ავურიე ერთმანეთში და საკმაოდ გაუაზრებლად ვუშვებდი რეკლამებს Facebook-ზე

ციფრული არხებში რეკლამირება საშუალებას გაძლევს, რომ სწორ დროსა და სწორ ადგილას იყო სამიზნე აუდიტორიისთვის მაქსიმალურად საინტერესო და სასარგებლო ინფორმაციის მატარებელი.

კურსის გავლამდე რასაც ვაკეთებდი, იყო მხოლოდ შემთხვევით გაშვებული, გაუაზრებელი რეკლამა. კურსის გავლის შემდეგ კი მიღებული ცოდნა პრაქტიკაში დალაგდა და მივხვდი თითოეული ელემენტისა თუ ღილაკის მნიშვნელობას. ამ ცოდნას დღემდე ვიყენებ ყოველდღიურ პრაქტიკაში

უფრო საინტერესო ისაა, რომ ვერიკო კურსის გავლის შემდეგ მიხვდა, რომ ციფრული რეკლამირება ის ადგილია, სადაც თავს კომფორტულად გრძნობს.

კურსი დამეხმარა როგორც სტარტაპის (რადგან სწორ აუდიტორიაზე ვუშვებთ რეკლამას), ისე პიროვნულად განვითარებაში, რადგან უფრო სიღრმისეულად დავიწყე შესწავლა და ამ პროფესიის მიმართ ინტერესი უფრო გამიღრმავდა

დასაწყისისთის ვერიკო გირჩევს, რომ მაქსიმალურად შეისრუტო კურსზე მიღებული ინფორმაცია, არ შეუშინდე პრაქტიკულ დავალებებს და იქონიო საკუთარი თავის რწმენა!

მაქსიმალურად გამოიყენეთ ის დამატებითი ლიტერატურა, რასაც Commschool უზრუნველყოფს კურსის განმავლობაში. რეკლამის გაშვებისას კი გირჩევთ, რომ გამოიყენოთ მანამდე არსებული პრაქტიკა და ანალიტიკა და დაუკვირდეთ ყველა დეტალს, რამაც შეიძლება გავლენა იქონიოს სამომავლო შედეგზე

თუ სოციალური მედიით შენც ხარ დაინტერესებული, ან შეიძლება მარკეტინგის გუნდის წევრი ხარ, ან თუნდაც ვერიკოს მსგავსად საკუთარ ბიზნესის სოციალურ გვერდებს მართავ, მაშინ Digital Advertsing-ის კურსი შენთვისაა.

კურსის დასრულების შემდეგ კი შეგეძლება:

  • სარეკლამო სტრატეგიის შედგენა
  •  

    სამიზნე აუდიტორიის ეფექტურად განსაზღვრა

  •  

    ბიუჯეტირება და შეზღუდული რესურსების ოპტიმალურად გამოყენება

  •  

    რეკლამირება ყველაზე დიდ პლატფორმებზე: Facebook, Linkedin, Google

  •  

    დამოუკიდებლად დანერგვა და სარეკლამო ხელსაწყოების გამოყენება

  •  

    ეფექტურობის გაზომვა და ოპტიმიზაცია

  •  

    გაშვებული სარეკლამო კამპანიების სწორი მონიტორინგი და რეპორტინგი (tracking & reporting VIA data studio)

ასე რომ, თუ შენც გსურს, ისწავლო Digital Advertising 0-დან, გადადგი პირველი ნაბიჯი, შემოგვიერთდი Digital Advertising-ის კურსზე

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება