ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ამბები ციფრული რეკლამირების კურსიდან - სესილი ცინცქილაძე

blog-detail-img

იცოდი, რომ ციფრული რეკლამირება კომპანიის ცნობადობას დაახლოებით 80%-ით ზრდის? მარკეტინგის ეს მიმართულება ეხმარება ბიზნესებს, გააცნონ მათი პროდუქტი ფართო სამიზნე აუდიტორია, შეიძინონ ახალი მომხმარებლები და მიიღონ მეტი შემოსავალი. თუმცა, იმისთვის, რომ სასურველი შედეგები მიიღო, მხოლოდ კრეატიული სარეკლამო კამპანიის შემუშავება საკმარისი არ არის. აუცილებელია, რომ ბრენდის ციფრული რეკლამირების სტრატეგიისა და ტაქტიკის შემუშავებისას შესაბამის მონაცემებს დაეყრდნო.

თუკი ციფრული მარკეტინგი გაინტერესებს და გსურს ისწავლო, როგორ დაგეგმო ეფექტური სარეკლამო კამპანია, ეს ბლოგი შენთვისაა. აქ მოგიყვები სესილი ცინცქილაძის შესახებ, რომელმაც Commschool-ში Digital Advertising-ის კურსი გაიარა. წაიკითხე ბლოგი და გაიგე, რა შესაძლებლობებს გთავაზობს ეს პროგრამა.

სესილი სოციალური მედიის მენეჯერია და აქტიური შეხება ჰქონდა ციფრულ რეკლამირებასთანაც. მას ყოველთვის აინტერესებდა ეს მიმართულება და სურდა, რომ იგი უფრო სიღრმისეულად შეესწავლა.

მნიშვნელოვანია, რომ ციფრულ სამყაროში კარგად გესმოდეს, როგორ მუშაობს ესა თუ ის პლატფორმა და როგორ შეიძლება მიაღწიო მაქსიმალურ შედეგებს სხვადასხვა წყაროს გამოყენებით.

სწორედ ამ მიზნით სესილიმ გადაწყვიტა, რომ ციფრული რეკლამირების კურსი გაევლო. ის ეძებდა ისეთ პროგრამას, რომელშიც კარგად იქნებოდა შერწყმული თეორიული მასალა და პრაქტიკა. ამიტომ არჩევანი Commschool-ზე შეაჩერა, რაც კურსის სილაბუსმაც განაპირობა, რომელიც თემების მრავალფეროვნებით გამოირჩევა.

Digital Advertising-ის პროგრამა
14 ლექცია | 42 საათი | 7 კვირა


ციფრული რეკლამირება - რას ისწავლი კურსზე?

Commschool-ის კურსების ერთ-ერთი საინტერესო და გამორჩეული ნიშა პრაქტიკაზე დაფუძნებული სწავლებაა. სტუდენტები თეორიული მასალის გაცნობასთან ერთად ასრულებენ არაერთ პრაქტიკულ სავარჯიშოს, რაც მასალის უფრო სრულყოფილად ათვისებასა და შესაბამისი უნარ-ჩვევების გამომუშავებასა და დახვეწაში ეხმარებათ.

სწორედ ეს აღმოჩნდა სესილისთვის ყველაზე ღირებული რამ. პრაქტიკული სავარჯიშოები საშუალებას აძლევდა მას, მეტი ყურადღება მიექცია იმ დეტალებისთვის, რომლებიც Digital Advertiser-მა უნდა გამოიყენოს მის ყოველდღიურ საქმიანობაში. ასევე, მნიშვნელოვანი იყო შესრულებული დავალებების განხილვა და გაანალიზება ლექტორთან ერთად და მისგან რჩევების მიღება. ამ პროცესს უფრო საინტერესოს ხდიდა მისი პროფესიონალიზმი და მრავალმხრივი გამოცდილების გაზიარება.

შენც დაინტერესდი Digital Advertising-ის კურსით? მაშინ გეტყვი, რომ აქ გაეცნობი ყველა იმ საჭირო კომპონენტს, რომელიც საჭიროა ციფრულ არხებში ეფექტური სარეკლამო კამპანიის გასაშვებად. ისწავლი სარეკლამო სტრატეგიის შედგენას, სამიზნე აუდიტორიის სწორად განსაზღვრას, რეკლამირებას ყველაზე დიდ პლატფორმებზე (Google, Facebook, LinkedIn), ეფექტურობის გაზომვასა და ოპტიმიზაციას. ასევე სარეკლამო ხელსაწყოების გამოყენებასა და კამპანიის მონიტორინგსა და რეპორტინგს. გარდა ამისა, თუკი საუკეთესო შედეგებით დაამთავრებ კურსს, მიიღებ კარიერულ მხარდაჭერას Commschool-სგან და გაივლი გარანტირებულ სტაჟირებას პარტნიორ კრეატიულ სააგენტოში.

აქვე გაგიზიარებ სესილ შეფასებასა და სამომავლო გეგმებს: 

მიღებულმა ცოდნამ და გამოცდილებამ მეტად თავდაჯერებული გამხადა. შევძელი ჩემი უნარების გაუმჯობესება, ცოდნის გაღრმავება. ვისწავლე ბევრი ახალი და საინტერესო ხელსაწყო, რომლის მეშვეობითაც გამიმარტივდა კონკრეტული პროცესების მართვა და მათი მიმდინარეობის შეფასება. სამომავლოდ ვგეგმავ, რომ მიღებული ცოდნა და გამოცდილება გამოვიყენო პროექტებში, რათა მეტად ეფექტური სარეკლამო კამპანიების შევქმნა.

ასე რომ, თუკი შენც გსურს ციფრული რეკლამირება შენი ყოველდღიური ცხოვრების ნაწილად აქციო და გახდე კონკურენტუნარიანი ბაზარზე, შემოგვიერთდი Commschool-ში! 

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება