ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Commschool-დან Maverik-ში - ნია პატარაიას კარიერული განვითარება

blog-detail-img

შემიძლია ვთქვა, რომ კურსის გავლამდე თითქმის არაფერი ვიცოდი, თუმცა ახლა ვიცი, რისი კეთებაც მინდა და საიდან უნდა დავიწყო განვითარება. ამ მხრივ კურსმა ერთგვარი მიმართულებაც მომცა.

თუ შენც გაინტერესებს სოციალური მედია, ხარ მარკეტინგის გუნდის წევრი ან/და საკუთარ ბიზნესს ფლობ და გინდა ისწავლო ციფრული რეკლამირება, მაშინ სწორ ადგილას ხარ, რადგან მინდა Digital Advertising-ის კურსდამთავრებული, ნია პატარაია გაგაცნო, რომელიც კურსზე მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების შესახებ გვესაუბრება.

კურსის გავლამდე ნიას უკვე ჰქონდა კონტენტისა და ქოფირაითინგის მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება. ამ კურსის გავლა კი ციფრულ მარკეტინგში ცოდნის გაღრმავების მიზნით გადაწყვიტა. 

Შემიძლია თამამად ვთქვა, რომ კურსმა მომცა ის ცოდნა, რაც დამწყებ ედვერთაიზერს სჭირდება. ასევე ვარ მეტად თავდაჯერებული, მაქვს პრაქტიკაზე დაფუძნებული ცოდნა, რაც, ჩემი აზრით, ყველაზე მნიშვნელოვანია ამ სფეროში.

ნია სალექციო პროცესსაც საკმაოდ საინტერესოდ აღწერს.

სალექციო პროცესი იყო ჩემთვის ძალიან საინტერესო, ინფორმაციულად დატვირთული, რასაც შესაბამისი პრაქტიკული დავალებები მოჰყვებოდა.

ბოლოს კი ნია კურსის შემდგომ მიღებულ ცოდნაზე, გამოცდილებასა და მომავალ გეგმებზე გვესაუბრა.

კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ კრეატიული სააგენტოებიდან დამიკავშირდნენ და რომელიმე მათგანში გავივლი სტაჟირებას ედვერთაიზინგის მიმართულებით.

სანამ დაგემშვიდობები, მინდა გითხრა, რომ Digital Advertising-ის კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება:

  • სარეკლამო სტრატეგიის შედგენა
  • სამიზნე აუდიტორიის ეფექტურად განსაზღვრა
  • ბიუჯეტირება და შეზღუდული რესურსების ოპტიმალურად გამოყენება
  • რეკლამირება ყველაზე დიდ პლატფორმებზე: Facebook, Linkedin, Google
  • დამოუკიდებლად დანერგვა და სარეკლამო ხელსაწყოების გამოყენება
  • ეფექტურობის გაზომვა და ოპტიმიზაცია
  • გაშვებული სარეკლამო კამპანიების სწორი მონიტორინგი და რეპორტინგი (tracking & reporting VIA data studio)

ამგვარად, თუ შენც გინდა 0-დან ისწავლო ციფრული რეკლამირება, შემოგვიერთდი Digital Advertising-ის კურსს 16 თებერვალს ვიწყებთ!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება