ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ამბები Sense of Branding-ის ქრეშ-კურსიდან - ანანო ციცვიძე

blog-detail-img

ჩემი ზოგადი შთაბეჭდილება Sense of Branding-ის ქრეშ-კურსის შესახებ ასეთია - ხედვის ტრანსფორმაცია, რომელიც უნდა “დაიმართო”.

თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი, რომელსაც შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.

თუ დაინტერესებული ხარ ბრენდინგით, მაშინ Sense of Branding-ის ქრეშ-კურსი სწორედ ისაა, რაც უდიდეს გამოცდილებასა და ცოდნას მოგცემს ამ სფეროში. ამ ბლოგში გაგაცნობ ქომსქულის კურსდამთავრებულს, ანანო ციცვიძეს, რომელიც საკუთარ შთაბეჭდილებებს გვიზიარებს კურსისა და ლექტორის შესახებ.

ანანო ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტის მარკეტინგისა და კომუნიკაციების მენეჯერია, რომელსაც მარკეტინგის სფეროში უკვე 8 წლიანი გამოცდილება აქვს. სფეროში მის მრავალფეროვან ხედვას კი Liberal Arts-ის 4 წლიან პროგრამაზე სწავლა  და საინტერესო ადამინებთან მუშაობა განაპირობებს. 

ჩემს ხედვას, ჩემთვის მარკეტინგი გაყავს “იყიდე-გაყიდეს” სტანდარტული წრიდან და აქცევს ამ სფეროს შემოქმედებითი წვის საუკეთესო ასპარეზად.

ანანოს თქმით, ბრენდინგი შემოქმედებითი წვის საუკეთესო ასპარეზის ნაწილია, რომლის გარეშეც წარმოუდგენელია მარკეტინგი და კომუნიკაციები. ამიტომაც, თითოეული აქტივობა, რომელიც თავისი პროფესიის მანძილზე განუხორციელებია, ბრენდის სულისკვეთების გამოძახილი იყო, რადგან ბრენდის აღქმაა ის, რაც ბადებს საკომუნიკაციო სტრატეგიას.

მე მჯერა, რომ თითოეული ადამიანი უნიკალურია, ამიტომ ბრენდიც უნიკალური უნდა იყოს, თუ ეს ასე არ არის, ჩავთვლი, რომ უბრალოდ არასწორად ვმუშაობ.

ანანოსთვის ახალი და სასიამოვნო გამოწვევა აღმოჩნდა ქრეშ-კურსის მიმდინარეობა, როცა სფეროს პროფესიონალებთან 20 წუთის კვლევა-ძიების შემდეგ უნდა წარადგინო თემის პრეზენტაცია, რაც საკმაოდ ლაკონიურად უნდა მოხდეს. თუმცა, ლექტორის დახმარებითა და მის სამყაროში შებიჯებით, ანანოსთვის კურსმა მის ყველა მოლოდინს გადააჭარბა და მისი თქმით, სტანდარტი დააწესა ყველა კურსისა და ლექტორის მიმართ.

კურსი Საკმაოდ მარტივად ავირჩიე, რადგან ალტერნატივა არ აქვს საქართველოში და ჩემი აზრით, უჩა ურუშაძეც უალტერნატივოა. Მისი აზროვნების დიაპაზონი იმდენად დიდია, რომ შეუძლებელია მასთან პროფესიული ურთიერთობის შემდეგ იგივედ დარჩე, რაც იყავი.

კურსმა ანანოს ცოდნასთან ერთად თავდაჯერებულობაც შემატა და დარწმუნებულია, რომ ლექტორის გაზიარებული ცოდნისა და ხედვების დახმარებით, ახლო მომავალში აუცილებლად აღმოაჩენს ახალს და ღირებულს, რადგან, მისი თქმით: “უჩასეული ხედვა ბრენდიგის ხელოვნებას ჰგავს, ბევრი შრე აქვს და რაც უფრო შორს მიდიხარ, მით უფრო მეტი შრე გხვდება ინტერპრეტაციისთვის, რომელსაც საბოლოოდ მნიშვნელოვან, შენეულ დასკვნამდე მიჰყავხარ.

ყველაზე მნიშვნელოვანი, კი რაც კურსიდან ისწავლა არის, რომ: “ბრენდი, რომელსაც ახლა ვემუშავები და ყველა ის ბრენდი, რომელიც ჩემს პროფესიულ პორტფელს მომავალში შეემატება ჩემთვის ადამიანია. ამაზე ღირებულს, ვერსად, ვერავინ ვერ მასწავლიდა.”

ყველას, ვისაც კი რაიმე ტიპის კავშირი აქვს მარკერტინგის და კომუნიკაციების სფეროსთან, ანანო ურჩევს, გამოიყენონ Sense of Branding-ის კურსის გავლის შესაძლებლობა. Მათ, კი ვინც მიიღებს სტრატეგიულ გადაწყვეტილებას და კურსის გავლას გადაწყვეტს, ურჩევს, რომ ლექციებზე დაივიწყონ რეგალიები, ვინ არიან და აქამდე რა უკეთებიათ მარკეტინში, უბრალოდ იყვნენ სტუდენტები, მაქსიმალურად ღია არაორდინალური ხედვის, აზრების და ინტერპრეტაციების მოსასმენად, აღსაქმელად და გასააზრებლად. რადგან, ასეთი მიდგომა კურსის ეფექტს მხოლოდ გააორგმაგებს.

მოკლედ, სხარტად და ჭკვიანურად. თუ არ გამოგდის, კიდევ სცადე, უჩა დაგეხმარება, ოღონდ დაიხმარე. ბოლოს აუცილებლად უნდა გამოგივიდეს, კურსი ისე არ უნდა დაამთავრო, რომ ერთხელ მაინც არ გაიფიქრო “ეგ არის!”.

ასე რომ, თუ გსურს ბრენდინგის შემოქმედებით წვას ეზიარო და მოახდინო მარკეტინგის სფეროში საკუთარი ხედვების ტრანსფორმაცია, შემოგვიერთდი! “დაიმართე” Sense of Branding, რომლის კურსსაც 1-2 ივლისს ვიწყებთ!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება