ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ამბები Content Management-ის კურსიდან - ნინიკო ჯაყელი

blog-detail-img

მიყვარს ცვლილებები და იმ სფეროში ყოფნა, რომელიც ძალიან ცოცხალი და მოძრავია, ჩემთვის დიდი კომფორტია.

ტექნოლოგიური განვითარების ეპოქაში მრავალი ახალი პროფესია და შესაძლებლობა იქმნება ყოველდღიურად. მუდმივი ცვლილებების პარალელურად საჭირო ხდება არსებული პროგრესი ჩვენს სასარგებლოდ გამოვიყენოთ და რაიმე ღირებულად ვაქციოთ. კონტენტი ჩვენი ყოველდღიურობის დიდი ნაწილია, შეიძლება გაიგო, შეხედო და აღიქვა მრავალფეროვნად, ამიტომაც კონტენტია ყველაფერი და კონტენტია ყველგან.

ამ ბლოგში გაგაცნობ Content Management-ის კურსდამთავრებულს – ნინიკო ჯაყელს, რომელიც გვიზიარებს ქომსქულში მიღებულ გამოცდილებასა და შესაძლებლობებს.

ქომსქულში მოსვლამდე ნინიკოს გამოცდილება ჰქონდა ქოფირაითინგსა და სოციუალურ მედია მენეჯმენტში, რამაც გადააწყვეტინა ახალი ნაბიჯი გადაედგა ამ სფეროში. Content Management-ის კურსი ნინიკომ დაინახა როგორც თავისი შესაძლებლობების გაზრდის საშუალება, ამიტომაც არჩევანის გაკეთება მისთვის რთული არ ყოფილა.

Content Management-ით დავინტერესდი მას შემდეგ, რაც გავიაზრე, რომ მჭირდებოდა რაღაც უფრო მეტი, ამ კონკრეტულ შემთხვევაში - ჩემი შესაძლებლობების ზრდა და გაფართოება.

ყოვლისმომცველი სილაბუსის, კურსდამთავრებულთა 100% კმაყოფილების დონისა და ლექტორის მრავალწლიანი გამოცდილების საფუძველზე ნინიკომ Commschool-ი აირჩია და მისი თქმით, თითოეულ ლექციაზე რწმუნდებოდა თავისი გადაწყვეტილების სისწორეში.

ნინიკო გვიზიარებს კურსის განმავლობაში მიღებულ ცოდნასა და სამომავლო პერსპექტივებს. განსაკუთრებით ღირებული იყო მისთვის დავალებების შესრულების პროცესი, რომლის დროსაც ბევრი რამ ისწავლა, როგორც ხარისხიანი Content-ის შექმნაზე, ისე – საკუთარ თავზეც. დავალებების შესრულებას კი უფრო ღირებულს ხდიდა ლექტორის საინტერესო უკუკავშირი, სწორი აქცენტებით.

ამ გამოცდილების გამოყენებას, პირველ რიგში, ჩემი უნარების დასახვეწად და სუსტი მხარეების გასაუმჯობესებლად, შემდეგ კი კარიერული განვითარებისთვის ვაპირებ.

კურსის განმავლობაში განხილული ქეისებიდან და პლატფორმებიდან ნინიკო თავის ფავორიტებს გვიზიარებს: “პლატფორმებიდან გამოვარჩევდი TikTok-ს, რადგან აქამდე, პროფესიული მხრივ ყველაზე ნაკლები შეხება მქონდა მასთან, შესაბამისად, საინტერესო გამოწვევა იყო სხვადასხვა ტექნიკის აღმოჩენა და მათზე მუშაობა.” “Voskhod Agency-ს „Rain vs Lie” კამპანია – ყველაზე მეტად მომეწონა და მახვილგონივრულობით დამამახსოვრა თავი.”

რაც შეეხება ფინალურ პროექტს, რომელიც Commschool-ის კურსების განუყოფელი ნაწილია, სტუდენტებმა იმუშავეს მინი კამპანიაზე. ამ კამპანიისთვის ნინიკომ აირჩია – ბათუმი, რადგან სურდა სხვა თვალითა და კუთხით გადმოეცა ბათუმური ხასიათები, ემოციები და ის უძვირფასესი დეტალები, რომლებიც ამ ქალაქს მისთვის ყველაზე განსაკუთრებულს ხდიდა. ლექტორის სწორი ფიდბექებითა და კურსის განმავლობაში შესწავლილი თულებით ნინიკომ მოახერხა კამპანია რამდენიმე არხზე, სწორი ფორმატით გაეშალა.

კურსი დამეხმარა უფრო ღრმად ჩამეხედა კონტენტის შექმნის შიდა სამზარეულოში და დამენახა ყველა ის საინტერესო და შრომატევადი პროცესი, რაც შეიძლება თუნდაც 6 წამიანი, პატარა რეკლამის უკან იდგეს

ნინიკო უკვე იყენებს კურსზე ნასწავლ ტექნიკებსა და მიდგომებს საკუთარი შესაძლებლობების გაფართოებაში. ამასთანავე, ყველას, ვისაც კონტენტ მენეჯმენტი აინტერესებს, ურჩევს კურსის გავლას, რადგან მისი თქმით ქომსქულში მიიღო არა მხოლოდ სწორი ცოდნა და პრაქტიკა, არამედ საიმედო და მეგობრულ გარემო.

იმდენად მრავალფეროვანი, ენერგიული და სახალისო იყო ჩვენი შეხვედრები, რომ სიმართლე გითხრათ, გული მწყდება კურსი რომ დავამთავრე. ყველას, ვისაც აქვს ამ სფეროში განვითარების სურვილი, ყოყმანის გარეშე ვურჩევდი ამ კურსს.

ასე რომ, თუ გსურს კონტენტ სამყაროში პირველი ნაბიჯები გადადგა – ქომსქულში გელოდება ინტენსიური, პრაქტიკაზე დაფუძნებული, საინტერსო ლექციები და ადამიანები. შემოგვიერთდი!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება