ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

„ახლა ლექტორის მიერ შემოთავაზებულ სამსახურში ვმუშაობ“- კურსდამთავრებულის კარიერული განვითარება

blog-detail-img

ბიზნესის მიმართულების სტუდენტი, სტარტაპ “ბითუსისა” და სააგენტო ALTER WAYS-ის ციფრული მარკეტერი და ახლა უკვე აჭარასპორტის ედვერთაიზერი – ამ პორტფოლიოს მიღმა 22 წლის ნიკა რომანაძე დგას. თავის ასაკში ასეთ   კარიერულ მიღწევებს მიზანდასახულობას მიაწერს და ამბობს, რომ მიზანი დიდი ხნის წინ დაისახა, რომლის მისაღწევადაც ენერგიას არ ზოგავს:

„დიდი ხანია ვიცი, რისი მიღწევა მინდა და ეფექტიანად ვიყენებ დროს , რათა ჩემი ორიენტირისკენ წავიწიო. ნაკლებ დროს ვუთმობ ისეთ გავრცელებულ რაღაცებს, რაც დიდ შრომას მოითხოვს და რეალურად არაფერს მაძლევს”

მისი პირველი სამსახური სტარტაპ „ბითუსიში“ იყო, სწორედ აქ მიხვდა, რომ „ის რისი მიღწევაც“ უნდოდა მარკეტინგთან უნდა ყოფილიყო კავშირში.  

ასე დაიწყო ყველაფერი – მიზანი უკვე დასახული ჰქონდა და  იქამდე მისასვლელი გზის ძებნაც შორეულ პერსპექტივად აღარ აღიქვამდა. როგორც ახლა იხსნებს, განვითარების  იმდენად ძლიერი სურვილი გაუჩნდა, რომ უნივერსიტეტისა და სამსახურის პარალელურად ახალი გამოწვევებისთვისაც მზად იყო. ძიებამ  თბილისის კომუნიკაციის სკოლაში მოიყვანა, სადაც სტრატეგიული კომუნიკაციის კურსი გაიარა.

„COMM SCHOOL-ის შესახებ, ჩემმა ძმამ მითხრა და ისეთი კარგი რეკომენდაცია გაუწია, მაშინვე დავინტერესდი , დავიწყე ინფორმაციის მოძიება. სკოლისა და ლექტორების შესახებ წარმატებულ მარკეტერებსაც ვკითხე და ყველამ კურსის გავლა მირჩია. ისეთ ეტაპზე ვიყავი, რომ უდიდესი მოტივაცია მქონდა განვვითარებულიყავი, როგორც პროფესიულად, ისე პიროვნულად და მიუხედავად იმისა, რომ ამ სკოლის გარდა უნივერსიტეტიც და სამსახურიც მქონდა, არ გამჭირვებია გადაწყვეტილების მიღება –  მზად ვიყავი განვითარებისთვის დიდი ძალისხმევა გამეწია.

„COMM SCHOOL ჩემთვის კარიერულად უდიდესი წინგადადგმული ნაბიჯი იყო. გარდა თეორიული და პრაქტიკული ცოდნისა, გამოვიმუშავე აუცილებელი პროფესიული უნარები. ის რჩევები და რეკომენდაციები, რაც თბილისის კომუნიკაციის სკოლაში  ლექტორებისა თუ კურსელებისგან მივიღე, ყოველდღიურ ცხოვრებაში დღემდე მადგება და მანვითარებს.”

“ასევე, ამ სკოლის დახმარებით მივიღე რამდენიმე შემოთავაზება და ახლა COMM SCHOOL-ის ლექტორთან ერთად მის მიერ შემოთავაზებულ სამსახურში  – Adjarasport-ში ედვერტაიზერად ვმუშაობ“, – გვეუბნება ნიკა და ახლა რჩევებს თავადაც თამამად გასცემს . საკუთარ გამოცდილებას უზიარებს ყველას, ვინც კარიერის აწყობას, მასავით, მარკეტინგის მიმართულებით გეგმავს:

„თუ გადაწყვეტილი გაქვს, რომ მარკეტინგი არის ის სფერო, სადაც მუშაობა გსიამოვნებს და მზად ხარ გადალახო ყველა ბარიერი, რათა გახდე პირველი შენს საქმეში, თბილისის კომუნიკაციის სკოლა შენთვის  საუკეთესო ადგილია. ეს არ არის მხოლოდ თეორიული კურსი, თითოეული თეორია და რჩევა, რომელსაც წარმატებული ლექტორები თუ კურსელები გაძლევენ, გამყარებულია უდიდესი გამოცდილებით” – გვიზიარებს ნიკა რომანაძე. 

ავტორი: მარიამ ელიაშვილი 

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება