ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ნუცა ჩხიკვაძის ფინალური პროექტი- 25 60 60-ის რებრენდინგი

blog-detail-img

ბედნიერებაა, როცა შეგიძლია არა მხოლოდ შენს კრეატიულობასა და იდეებს გამოადგე, არამედ სხვასაც დაეხმარო აზრების ვიზუალიზებაში.

სწორედ ამ ბედნიერების საპოვნელად და თავისი შესაძლებლობების რეალიზებისთვის აირჩია ნუცა ჩხიკვაძემ Commschool-ის გრაფიკული დიზაინის კურსი. თუ ეს სფერო შენი ინტერესის ნაწილიცაა და უკეთ გარკვევა გსურს, მინდა ამ ბლოგში ნუცას გამოცდილებასა და შთაბეჭდილებებზე გესაუბრო.

მანამდე კი გეტყვი, რომ გრაფიკული დიზაინი არის ვიზუალური შინაარსის შექმნის პროცესი, რომელიც გვეხმარება აუდიტორიასთან კომუნიკაციაში. აქედან გამომდინარე, ტექნოლოგიურ პროგრესთან ერთად, ის კიდევ უფრო რელევანტური სფერო ხდება. 

ნუცა პროფესიით მარკეტერია, თუმცა, მისი თქმით, ბავშვობიდან უყვარდა კრეატიული ფიგურების შექმნა, რისთვისაც ადრე PowerPoint-სა და Canva-ს იყენებდა. ნუცა მალევე მიხვდა, რომ საკუთარი იდეების უკეთესად რეალიზაციისთვის საჭირო იყო გრაფიკული დიზაინი შეესწავლა. 

მინდოდა ჩემი იდეისთვის მეთვითონვე შემესხა ხორცი და ვიზუალურად ზუსტად ისე გადმომეტანა, როგორც წარმოვიდგენდი. სწორედ ამან გადამაწყვეტინა ამ კურსის გავლა დიდი ინტერესითა და მოტივაციით.

კურსის ძიების პროცესში, ნუცასთვის მნიშვნელოვანი იყო ლექტორის კომპეტენცია, სილაბუსი და ალუმნების უკუკავშირი. Commschool-ის გრაფიკული დიზაინის კურსის კურსდამთავრებულების 100%-იანმა კმაყოფილების დონემ, ლექტორის 7+ წლიანმა გამოცდილებამ და სიღრმისეულმა სილაბუსმა კი, არჩევანი გაუმარტივა. 

როდესაც ყოველდღიურობაში, ინტერნეტ სივრცეში, ქუჩებში ხვდები სხვადასხავა რეკლამას, ბანერებს, მოგწონს რამდენიმე და სწორედ ამ „რამდენიმეს“ ავტორს ხედავ გარფიკული დიზაინის კურსის ლექტორების სიაში და ხვდები, რომ გაქვს შესაძლებლობა სწორედ მასთან გაიარო და გადადგა პირველი ნაბიჯები ამ მიმართულებით, ინტერესი და სურვილი Commschool-ის მიმართ ამან ერთიორად გამიზარდა.

აქვე გეტყვი, რომ კურსის ბოლოს, სტუდენტები ინვიდიდუალურად მუშაობენ ფინალურ პროექტზე. ნუცამ რებრენდინგისთვის ყველასათვის ნაცნობი კომპანია ’25-60-60′ აირჩია. 

ზოგადად მიყვარს გამოწვევები, თვითონ იდეაც კი, რომ ამ ბრენდს ვირჩევდი უკვე მომწონდა

ნუცას თქმით: “სადაც კრეატივია საჭირო თავს უზომოდ ბედნიერად და თავისუფლად ვგრძნობ, შესაბამისად პროცესები თავიდანვე საინტერესო და სასიამოვნო იყო.” 

პროექტის ფარგლებში, ბევრი კვლევისა და ძალისხმევის შემდეგ, ნუცამ შეძლო ‘ახალი სიცოცხლე’ მიენიჭებინა ბრენდისთვის. მან იმუშავა ლოგოზე, ბრენდის ელემენტებზე, პატერნსა და მოქაფებზე.

გრაფიკულ დიზაინს ჩემებურად ვუყურებ, ბედნიერებაა, როცა გაქვს - შესაძლებლობა, ნიჭი და უნარები, რომ იდეა აქციო რეალობად. ვისაც სურს გააგრძლოს კარიერა გრაფიკული დიზაინის მიმართულებით უბედნიერესი ადამიანია, ვინაიდან მას აქვს წინ მთელი მრავალფეროვანი და შრომატევადი პროცესები, რომელსაც სჭირდება უწყვეტი სწავლა და განვითარება.

მათთვის კი, ვინც გრაფიკული დიზაინითაა დაინტერესებული, ნუცა Commschool-ს უწევს რეკომენდაციას: “ზოგადად როცა კომპანია ყურადღებას გაქცევს და ინტერესდება რამე ხომ არ მჭირდება, მთხოვს უკუკავშირს, ფიდბექების გაზიარებას ხვდები რომ ის შენზე ზრუნავს და თავს უფრო კომფორტულად გრძნობ. ვაფასებ მომხმარებელთა ურთიერთობის სწორ მიდგომებს.”

ასე რომ, თუ დაინტერესებული ხარ გრაფიკული დიზაინით და  გსურს კრეატივისა და იდეების სამყაროში ბედნიერება იპოვო, Commschool-ში გელოდებით!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება