ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Commschool-დან Burtula-ში - ალექსანდრე დაბრუნდაშვილის კარიერული გზა

blog-detail-img

კურსზე გავიღრმავე ცოდნა Facebook Ads Manager-ის შესახებ, გავიგე ისეთი ფუნქციების შესახებ, რომლებიც მანამდე არ ვიცოდი და მათი საშუალებით ახლა უფრო ეფექტური რეკლამის შექმნას შევძლებ

ალბათ არ გაგიკვირდება თუ გეტყვი, რომ ციფრულ ეპოქაში ციფრული მარკეტინგი, კონკრეტულად კი ციფრული რეკლამირება განსაკუთრებული პოპულარობით სარგებლობს.

Digital Advertising-ის მთავარი უპირატესობა მისი გაზომვადობაა, – შენ შეგიძლია თითოეული მარკეტინგული ინიციატივის შეფასება და მისი ბიზნეს შედეგებში თარგმნა, ბრენდის საკომუნიკაციო სტრატეგიისა და ტაქტიკების დახვეწა რიცხვებზე დაყრდნობით. 

ამ ბლოგში კი მინდა Digital Advertising-ის კურსდამთავრებული, ალექსანდრე დაბრუნდაშვილი გაგაცნო, რომელიც Alumni Club-ის ფარგლებში კარიერულ განვითარებას Burtula-ში განაგრძობს. 

 ალექსანდრეს სოციალურ მენეჯერად მუშაობის რამდენიმე წლიანი გამოცდილება აქვს, მუშაობის პროცესში კი ხედავდა Digital Advertising-ის საჭიროებას ‘მნიშვნელოვანია, პროდუქტი მომხმარებელთან დროულად და ეფექტურად მივიტანოთ, რაშიც Digital Advertising საუკეთესო გზაა‘, ამიტომ მიუხედავად იმისა, რომ Advertising-ის მიმართულებითაც გარკვეული გამოცდილება ჰქონდა, გადაწყვიტა უფრო სიღრმისეულად შეესწავლა და Commschool-ში მოსულიყო.

ალექსანდრეს აზრით, სწავლის პროცესი საინეტერესო იყო, მართალია ლექციები 3 საათი გრძლდებოდა, მაგრამ მისი თქმით, დასქრება დამღლელი საერთოდ არ ყოფილა, რადგან:

ყოველივეს, რასაც ლექციის დასაწყისში ვისმენდით, თან ახლდა პრაქტიკული სამუშაობი, რომელთა შესრულებაც მოსმენილ მასალას მარტივად დასამახსოვრებელს ხდიდა.

როგორც უკვე გითხარი, ალექსანდრეს კურსის გავლამდე გარკვეული ცოდნა უკვე ჰქონდა, მაგრამ პროგრამაზე ჩარიცხვა ამ მიმართულების უფრო საფუძვლიანად შესწავლამ გადააწყვეტინა.  პროგრამის დასრულების შემდეგ კი ალექსანდრე ამბობს, რომ:

კურსი კი ამაში ნამდვილად დამეხმარა, გავიღრმავე ცოდნა Facebook Business Manager-ის შესახებ, ასევე კურსის განმავლობაში შევისწავლე Google Ads, Google Tag Manager და Google Analytics.

თუ არ იცი გეტყვი, რომ კურსის ბოლოს სტუდენტები ფინალური გამოცდის ერთ-ერთი კომპონენტის სახით ციფრული არხში რეკლამირებისთვის ადგენენ სარეკლამო სტრატეგიას, განსაზღვრავენ სამიზნე აუდიტორიას და შემდეგ უშვებენ რეკლამას. 

საინტერესო იყო ფინალური გამოცდაც, მისი არსებობა პასუხისმგებლობას მმატებდა, კურსი საფუძვლიანად შემესწავლა, ხოლო გამოცდაში მიღებულმა ქულამ (98.5/100) მეტი თავდაჯერებლობა შემძინა.

ალექსანდრეს თქმით, მის მიერ მიღებული საინტერესო ცოდნისა და გამოცდილების მიზეზი Commschool-ის ადმინისტრაციისა და ლექტორის მიერ შექმნილი გარემოა, რაც ერთგვარ მოტივაციასაც გაძლევს. 

ლექტორი ყოველთვის ამომწურავად პასუხობდა დასმულ შეკითხვებს და მაქსიმალურად ცდილობდა საფუძვლიანად ესწავლებინა ციფრული რეკლამირება

ასე და ამგვარად, თუ შენც გაქვს შეხება ან/და გაინტერესებს ციფრული  რეკლამირება და მისი მართვის პროცესი, შემოგვიერთდი, Digital Advertising-ის კურსს 16 თებერვალს ვიწყებთ!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება