ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Content Management-ის კურსიდან Maverik-ში - მარიამ ზარქუას კარიერული განვითარება

blog-detail-img

ამ ბლოგში მარიამ ზარქუას კარიერულ განვითარებაზე მოგიყვები. მარიამი Content Management-ის კურსდამთავრებულია, რომელიც Commschool-ში მოქმედი Alumni Club-ის ხელშეწყობით, ახალახანს Maverik-ის გუნდის წევრი გახდა.

Alumni Club ყველა კურსდამთავრებულს კარიერულ განვითარებაში ეხმარება – სთავაზობს ექსკლუზიურ ვაკანსიებს და აძლევს სტაჟირების გავლის შესაძლებლობას წამყვან პარტნიორ კომპანიებში.

"Alumni Club-ის მეშვეობით სწავლის დასრულებისთანავე შემოგვთავაზეს ჩვენთვის საინტერესო ვაკანსიები. Commschool-ის მიერ გაწეული რეკომენდაცია და ის ცოდნა რაც კურსის ფარგლებში მივიღე, დამეხმარა ძალიან მალე Maverik-ის გუნდის წევრი გავმხდარიყავი."

ახლა კი ერთი კითხვა მაქვს შენთან. გახსენდება ვინმე კონკრეტული სახელწოდებით „გორიალა“?

დიდი ალბათობით, შენი პასუხი უარყოფითია. ვინ გორავს.. სად გორავს..

მარიამის უპირველესი მიზანი იყო, საშუალება მიეცა „გორიალასთვის“ ხალხში გარეულიყო. როდესაც მასზე იკითხავდნენ, ყველას სცოდნოდა ვინ და როგორი მეგობრული, თავგადასავლების მოყვარული იყო..

„გორიალა“ სულ ახალი სტარტაპია, რომელზეც, როგორც უკვე ვახსენე, მარიამი თავის ფინალურ ნაშრომს აგებს Content Management-ის ფარგლებში. 

 Content Management  Commschool-ის პროგრამაა, რომლის ეძებს, აღმოაჩენს და უნარების უკეთ განვითარებაში ეხმარება ამჟამინდელ ან მომავალ შემოქმედებს.

მისი გავლის შემდეგ, შეძლებ:

  • განსაზღვრო რა დროს, როგორი კონტენტია საჭირო შენი აუდიტორიისთვის
  • დაგეგმო და აღასრულო კონტენტ კამპანია დამოუკიდებლად და ჩაშალო სხვადასხვა მედია არხში
  • დამოუკიდებლად შექმნა ბლოგი, ფოტო და ვიდეო მასალა ბრენდისთვის – გაიაზრო ყოველ ნაბიჯზე რა სჭირდება შენს კონკრეტულ საქმეს

„გორიალა“-ზე მუშაობა მარიამისთვის საკმაოდ საინტერესო და სახალისო აღმოჩნდა.

„პროცესის მსვლელობისას კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი, რომ ეს ის საქმეა რისი კეთებაც მიყვარს."

მარიამს ეძლევა საშუალება საყვარელი საქმე მომავალშიც აკეთოს. 

იკითხავ,

„გარდა მიღებული ცოდნისა, გვერდით ის ადამიანები შემოვიკრიბე, რომლებიც ძალიან აქტიურად მიდგანან მხარში და საჭირო დროს რჩევა-დარიგებებს არ იშურებენ.
განსაკუთრებული მადლობა მინდა გადავუხადო ჩემს ლექტორსა და პროგრამის კოორდინატორს იმ ყურადღებისა და მხარდაჭერისთვის რაც ამ თვეების განმავლობაში მივიღე.“

კითხვაზე, ურჩევდა თუ არა სხვებსაც Commschool-ში ჩაბარებას, იგი დადებით პასუხს იძლევა და ამატებს, რომ სწორედ ჩვენთან დაიწყო მისი დიდი თავგადასავლი Content Management-ის მიმართულებით.

Commschool-ში ჩაბარება ჩემთვის დიდი თავგადასავლის დასაწყისი აღმოჩნდა. კურსის გავლას ვურჩევდი ყველა კონტენტით დაინტერსებულ ადამიანს და განსაკუთრებით მათ ვისაც, ამ სფეროში საკუთარი ძალები ჯერ არ გამოუცდია.

თუ შენც გაინტერესებს, როგორი იქნებოდა შენი თავგადასავალი Commschool-თან ერთად, WE ARE READY WHEN YOU ARE, რომ დაგეხმაროთ მის კრეატიულ დასაწყისში.

მანამ კი რას იტყვი, ხომ არ..

 

ავტორი: ღონღაძე სოფიკო

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება