ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

5 მიზეზი რატომ უნდა ისწავლო Digital Advertising

blog-detail-img

რას იტყოდი, სოციალური მედიაში რეკლამების გაშვება დამოუკიდებლად რომ შეგეძლოს? იქნებ, უკვე მუშაობ მარკეტინგის სფეროში და ახლა ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით გინდა რომ განვითარდე? შესაძლოა, საკუთარ ბიზნესს მართავ და შენთვის მნიშვნელოვანია რელევანტური რეკლამა სწორ აუდიტორიას მიაწოდო – თუკი ციფრული მარკეტინგი  გაინტერესებს, ამ ბლოგში შეიძლება, ის მიზეზები იპოვო, რის გამოც მისი შესწავლა შენთვის ღირებული აღმოჩნდეს.

მოთხოვნადია

2021 წელს Social Media Advertising-ის მიმართულებით პროფესიონალებზე მოთხოვნა 45.6%-ით გაიზარდა, ხოლო Marketing Hiring Trends-ის კვლევაში კომპანიებმა მარკეტინგის კადრების ყველაზე დიდი ზრდა – 45% – სწორედ digital advertising-ის მიმართულებით დააანონსეს. ფაქტია ისიც, რომ მხოლოდ LinkedIn-ის ფარგლებში ციფრული მარკეტერებისთვის 860K+ ღია ვაკანსიაა და შედეგად, პოზიცია, LinkedIn-ისვე მოხსენებით, TOP 10 ყველაზე მოთხოვნად პროფესიას შორისაა.

მაღალანაზღაურებადია

კარგი ანაზღაურება, ალბათ, digital advertising-ის ერთ-ერთი მომხიბლავი მხარეა:  საქართველოში ციფრული მარკეტერის პოზიციაზე საშუალო ყოველთვიური ანაზღაურება 2000 ლარია; ხოლო თუ ფრილანს პლატფორმებსაც გამოიყენებ, კიდევ უფრო გაზრდი შენს შემოსავალს; მაგალითად, Upwork-ზე ციფრული მარკეტერის საშუალო საათობრივი ანაზღაურება 15$-45$- შუალედში ექცევა.

მზარდია

cmosurvey.org-ის მიხედვით, 2012 წლიდან digital advertising-ზე გამოყოფილ ბიუჯეტს ყოველწლიურად საშუალოდ 10%-15% ზრდა აქვს. ესეც არ იყოს, eMarketer-ის კვლევის თანახმად კომპანიები 2021 წლის განმავლობაში საშუალოდ თავიანთი სარეკლამო ბიუჯეტის 62.3%-ს სწორედ ციფრულ მარკეტინგს უთმობენ

ბრენდისთვის მნიშვნელოვანია

Our World in Data-ს მონაცემებით, მცირე ბიზნესთა 76% digital advertising-ს იყენებს. ციფრული მარკეტინგი ნამდვილად კარგი საშუალებაა როგორც ბრენდის ცნობადობის ამაღლების, ისე სამიზნე აუდიტორიამდე მისვლისა და შერჩული სტრატეგიის რეალური შეფასებისთვის. ამდენად, თუ საქმე შენს ბიზნესს ეხება, ციფრული მარკეტინგი შენს აუდიტორიასთან კომუნიკაციასა და პერფორმანსის რეალურ დროში ანალიზისთვის დაგეხმარება.

ხელმისაწვდომია

საერთო ჯამში, რა მიზნითაც არ უნდა გინდოდეს ციფრული მარკეტინგის შესწავლა, ერთი რამ უცვლელია: მის შესასწავლად არ გჭირდება არანაირი წინასწარი ცოდნა თუ კვალიფიკაცია. საკმარისია, ამის სურვილი და ცოდნის მისაღები კარგი წყარო გქონდეს. ამ მხრივ კი შეიძლება შენთვის Commschool-ის Digital Advertising-ის კურსი საინტერესო აღმოჩნდეს.

Digital advertising-ის კურსის ფარგლებში შეისწავლი ციფრულ სივრცეში ეფექტური რეკლამის დაგეგმვას, გაშვებას, მონიტორინგს, რეპორტინგსა და ანალიტიკას; ეს ნიშნავს, რომ კურსის ბოლოს შეძლებ ეფექტურად განსაზღვრო სამიზნე აუდიტორია და შექმნა შესაბამისი სარეკლამო სტრატეგია; გაწერო ბიუჯეტი ეფექტურად და რეკლამირება განახოციელო პლატფორმებზე – Facebook, Linkedin, Google; დამოუკიდებლად გამოიყენო სარეკლამო ხელსაწყოები და, საბოლოოდ, სწორად შეაფასო კამპანიის ეფექტიანობა.

რაც მთავარია, კურსის გასავლელად არანაირი წინაპირობა არ გჭირდება და ამ ყველაფრის ათვისებას 14 სამსაათიან ლექციაში მოახერხებ, რაშიც ლექტორი ტატიანა ბაშელეიშვილი დაგეხმარება. ტატიანას ციფრული მარკეტინგის ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით 5 წლიანი გამოცდილება აქვს, რის განმავლობაშიც უმუშავია 50-ზე მეტ ბრენდთან სხვადასვა ბიზნეს სექტორში.

აქვე, გადახედე კურსდამთავრებულების შეფასებებს პროგრამაზე და მის როლზე პროფესიულ თუ კარიერულ განვითარებაში:

"COMMSCHOOL-ში თითოეული ლექციიდან ახალი იდეებითა და შესაძლებლობებით ვბრუნდებოდი. რადგან ეს სფერო ძალიან ცვლადია, ესაა ადგილი, სადაც მუდმივად განახლებულ ინფორმაციას მიიღებ" - ვერიკო ბაზალი (Founder of Hippo Velo)

"კურსმა მომცა ზუსტად ის ცოდნა და უნარ-ჩვევები, რაც პრაქტიკაში მუშაობისას გამომადგება. სწავლების ტიპი მორგებულია დღევანდელ სამუშაო ბაზარს და ორიენტირებულია სტუდენტის კარიერულ მზაობა-განვითარებაზე" - ლუკა რაზმაძე (Freelance Digital Marketer)

"კურსის განმავლობაში ჩემთვის ყველაზე ღირებული თეორიული ინფორმაციის პრაქტიკაში პრეზენტირება იყო. ლექტორი ყოველ ახალ თემაზე გვაჩვენებდა მის პრაქტიკულ გამოყენებას, რაც მეხმარებოდა ამ საკითხების საფუძვლიანად გააზრებაში" - ქეთევან ბუხაიძე (Digital Marketer at Digital Genetics)

ამდენად, თუკი ციფრული მარკეტინგის შესწავლა შენთვის საინტერესო ჩანს და ამ მიმართულებით ახალი ცოდნისა და გამოცდილების შეძენა გინდა, შემოგვიერთდი, Digital Advertising-ის კურსზე!


ავტორი: ანანო ფეიქრიშვილი

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება