ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

"რონიკოს" რედიზაინი - ბარბარე რუხაძის ფინალური პროექტი

blog-detail-img

“შეძენილი ცოდნის დახმარებით რამდენიმე პროექტზე მუშაობა კურსის განმავლობაშივე დავიწყე.” – ბარბარე რუხაძემ Commschool-ში მიღებული უნარების დამოუკიდებლად გამოყენება ჯერ კიდევ კურსის მიმდინარეობისას დაიწყო, საბოლოოდ კი თავისი ფინალური ნაშრომით გრაფიკული დიზაინის კურსის ტოპ 3 სტუდენტს შორისაც მოხვდა, რითაც კრეატიულ სააგენტოში სტაჟირების შესაძლებლობა მოიპოვა

გრაფიკული დიზაინის კურსის ბოლოს სტუდენტები ფინალურ პროექტად მათთვის საინტერესო კომპანიის ლოგოს რებრენდინგს აკეთებენ. ბარბარემ ამისათვის კომპანია “რონიკო” შეარჩია:

“ფინალურ ნაშრომზე მუშაობა განსაკუთრებით საინტერესო იყო. პროექტისთვის ავირჩიე კომპანია“რონიკო“, რომელთანაც წლებია, როგორც მომხმარებელს, შეხება მაქვს. მათი დიზაინისთვისაც ხშირად მიმიქცევია ყურადღება.”

აქვე, იხილე “რონიკოს” ამჟამინდელი და ახალი ლოგოები

თბილისის კომუნიკაციის სკოლა კურსდამთავრებულები
თბილისის კომუნიკაციის სკოლა კურსდამთავრებულები

ბარბარეს მთავარი ამოცანა არსებული დიზაინის გაუმჯობესება იყო:

“ჩემი მიზანი იყო, ბრენდი უფრო თანამედროვე, ახალგაზრდული და მიმზიდველი გამეხადა.”

ბარბარეს აზრით, ლექტორისგან მიღებულ დახმარებას პროცესის წარმატებაში წამყვანი როლი ჰქონდა. მისგან მიღებულ საბოლოო შეფასებას კი განსაკუთრებულ მნიშვნელობას ანიჭებდა:

“რებრენდინგის პროცესი იმაზე ბევრად რთული აღმოჩნდა ვიდრე წარმომედგინა, მაგრამ ლექტორისა და მთელი გუნდის დახმარებით საბოლოო შედეგამდე წარმატებით მივედი. ვიცოდი, რომ თუ ვანოს დიზაინი მოეწონებოდა, ე.ი. მთელი ჩემი შრომა ამად ღირდა, რადგან მართლა მოეწონა.”

ბარბარე ლექტორის გარდა Commschool-ის გუნდისგან მიღებულ მხარდაჭერასაც გამოყოფს:

კიდევ ერთი დიდი დასაყრდენი Commschool-ის საოცარი გუნდი იყო. კურსის განმავლობაში ძალიან ბევრჯერ ვიგრძენი მათგან ყურადღება და მხარდაჭერა.”

ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი ბარბარე Commschool-თან მომავალი ურთიერთობის სურვილსაც არ მალავს:

“სანამ Commschool -ში ჩავაბარებდი, საიტზე წინა კურსების ფინალურ ნაშრომებს ვათვალიერებდი და ვფიქრობდი, ამის გაკეთებას რამდენად შევძლებდი; ამ გადასახედიდან უკვე ვფიქრობ, რომელ სხვა კურსს “ჩავუსაფრდე” სამომავლოდ ^_^.”

Როგორც ბარბარე ამბობს, ტოპ 3 საუკეთესო კურსდამთავრებულს შორის მოხვედრა მისთვის მოულოდნელობა იყო:

სტაჟირების შემოთავაზებას არ ველოდი, რადგან ჯგუფის სხვა წევრებისგან საუკეთესო დიზაინები იყო წარმოდგენილი. სააგენტოში სტაჟირება განსაკუთრებით დამეხმარება ჩემი ცოდნის გასამყარებლად.”

საერთო ჯამში, ბარბარეს აზრით, Commschool ის ადგილია, რომელიც ნაბიჯების სწორი მიმართულებით გადადგმის საშუალებას გაძლევს:

ყველას ვურჩევდი Commschool-ის გრაფიკული დიზაინის კურსს. თუ ეს ისაა, რაც აინტერესებთ, მაგრამ ზედმეტად რთული ან მიუწვდომელი ეჩვენებათ, გადადგან პირველი ნაბიჯი და, Commschool-ის გავლით, აუცილებლად სწორი გზით დაიწყებენ მომავალ საქმეს.”

გრაფიკული დიზაინის 14 სამსაათიანი ლექციის განმავლობაში, უამრავი დავალების დახმარებით მრავალ უნარს შეიძენ. კურსის ბოლოს Adobe Photoshop-ისა და Adobe Illustrator-ის გამოყენებასთან ერთად შეგეძლება ბრენდისთვის შექმნა ვიზუალი, გააკეთო ლოგოს სკეჩები და დრაფტ ვერსიები, მოარგო ვიზუალი სხვადასხვა მედია არხს, სწორად გააანალიზო ბრიფი, შექმნა მუდბორდები და სწორად დაგეგმო დიზაინ-პროექტები. რაც მთავარია, კურსი არის დამწყებთათვის, მისი გავლა ნებისმიერ მსურველს შეუძლია და არანაირ აუცილებელ ცოდნას არ საჭიროებს.

მნიშვნელოვანია ისიც, რომ კურსდამთავრებულები ავტომატურად Alumni Club-ის წევრები ხდებიან, რომლის ფარგლებშიც წამყვანი პარტნიორი კომპანიებიდან სტაჟირებისა და დასაქმების შესაძლებლობებს იღებენ.

ბარბარემ მრავალი უნარის შესწავლასთან ერთად, კრეატიულ სააგენტოში სტაჟირების შანსიც მოიპოვა, იმავეს მიღწევა შენც შეგიძლია. შემოგვიერთდი


ავტორი: ანანო ფეიქრიშვილი

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება