ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

“2 ნაბიჯის” რედიზაინი - გიორგი ბარამიძის, ფინალური ნაშრომი

blog-detail-img

როგორ ფიქრობთ, როგორი პროცესი უნდა იყოს რებრენდინგზე მუშაობა? – Commschool-ის გრაფიკული დიზაინის კურსის ბოლოს სტუდენტებს სწორედ არსებული კომპანიის ლოგოს რედიზაინზე მუშაობა უწევთ. გიორგი ბარამიძისთვის ეს პროცესი გამოწვევებითაც სავსე იყო და საკუთარი შესაძლებლობების აღმოჩენაშიც დაეხმარა:

“პირველად ვმუშაობდი რებრენდინგზე, რაც გრაფიკულ დიზაინში უმნიშვნელოვანეს მიმართულებად მიმაჩნია; სასიამოვნო პროცესი იყო, რადგან, ვფიქრობ,  კონკრეტული დავალების რეალიზაციის პროცესში ვეძებდი საკუთარ თავს;”

გიორგიმ თავის ფინალურ ნაშრომში მაღაზიათა ქსელ “ორი ნაბიჯის” ლოგოს რებრენდინგზე იმუშავა. მისი არჩევანი, მისი აზრით, ახლანდელი ლოგოს ძველმოდურობამ განაპირობა:

“მივიჩნიე, რომ კომპანიის ლოგო იყო გადატვირთული და თანამედროვე სტანდარტებთან შეუსაბამო, შეიძლება ვთქვათ, მოძველებული”
.

ამიტომაც გიორგიმ კომპანიისთვის ლოგოს ახალი ვარიანტი შეიმუშავა:

აქვე, გეცანი გიორგის ნამუშევრებსაც: 

როგორც გიორგი ამბობს, მისი მთავარი მიზანი ლოგოსგან “ეფექტური, მშვიდი და გაწონასწორებული” გამოსახულების შექმნა იყო:

“არსებული ლოგოს რადიკალურად შეცვლა არ დამისახავს მიზნად, დავტოვე მთავარი სიმბოლო -„2“, შევცვალე ფერთა გამა, გავამარტივე ფორმები, დავხვეწე გეომეტრიული პროპორციები, რამაც ლოგოს თანამედროვე იერი შესძინა.”

Კურსის განმავლობაში გიორგი საკუთარ ტექნიკურ უნარები გაიუმჯობესა: Adobe Illustrator-ის სწავლა, მისთვის განსაკუთრებით საინტერესო და გამოსადეგი აღმოჩნდა:

“ყველაზე მნიშვნელოვანი Adobe Illustrator-ის პროგრამის შესწავლა იყო, რადგან ის გრაფიკული დიზაინერისათვის აუცილებელი ატრიბუტია, რომლის გარეშეც შეუძლებელია მუშაობა.”

Რაც შეეხება მეორე მნიშვნელოვან პროგრამას – Adobe Photoshop-ს – გიორგის მისი გარკვეული ცოდნა უკვე გააჩნდა, თუმცა კურსის განმავლობაში თავისი უნარები უფრო გაიფართოვა. Როგორც ის ამბობს, კურსის განმავლობაში დაინახა თუ რამდენად  განსხვავდდება ერთმანეთისგან დამოუკიდებლად დიზაინის სწავლა ინტერაქციული ლექციებისგან, სადაც სხვადასხვა აზრის გაცვლა და განსხავავებული პერპექტივების დანახვაა შესაძლებელი:

“კურსის გავლამ შესაძლებლობა მომცა, დამენახა განსხვავება ორ პროცესს შორის: როცა დამოუკიდებლად ვცდილობდი საქმის შესწავლას და როდესაც კურსის ფარგლებში ხდებოდა იგივე.“

ამ მხრივ,  გიორგის აზრით, Commschool-ში სწავლას ის უპირატესობა ჰქონდა, რომ ნებისმიერ დროს შეეძლო მიეღო ლექტორისგან დახმარება:

“კურსის გავლის პროცესში, არასალექციო პერიოდშიც კი,  სტუდენტებს შესაძლებლობა გვქონდა, ლექტორისგან მიგვეღო დახმარება და პასუხი სამუშაოსთან დაკავშირებულ ყველა კითხვაზე.”

Ბევრი სხვა კურსდამთავრებულის მსგავსად, გიორგიც მიიჩნევს, რომ კომუნიკაციის გამართული სისტემა ის უპირატესობაა, რომლითაც Commschool სტუდენტებისთვის სწავლის პროცესს კომფორტულს ხდის. Სწორედ ამის დამსახურებით, მისი აზრით, პანდემიის მიუხედავად,  Commschool-ში სწავლა ძალიან ხარისხიანი და ეფექტური აღმოჩნდა:

“პანდემიის პირობებში დისტანციურ სწავლებას არანაირი  დისკომფორტი არ შეუქმნია. კარგად არის აწყობილი კომუნიკაციის მხარე, რაც უმარტივებს სტუდენტს ლექტორსა და ადმინისტრაციასთან ურთიერთობას. სწავლების პროცესი  კი მაქსიმალურად ორიენტირებულია ცოდნის მიღებაზე.”

Საერთო ჯამში, Commschool-ის გრაფიკული დიზაინის კურსი გიორგისთვის გამოწვევა და თვითგანვითარების საშუალება აღმოჩნდა:

“გრაფიკულ დიზაინზე მუშაობა თავისთავად საინტერესოა – ყოველი ახალი გამოწვევა ხელს უწყობს საკუთარი შესაძლებლობების აღმოჩენასა და ტექნიკური მხარის დახვეწას. ეს სასწავლო კურსი ამაში დიდწილად დამეხმარა.”

თუ საკუთარი შესაძლებლობების გამოცდა და ახალი, პრაქტიკული უნარების შეძენა შენთვისაც სასურველი და მნიშვნელოვანია,
შემოგვიერთდი👇

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება