ვაჟა დავითულიანის კარიერული განვითარების ისტორია - UX Research & Design-ის კურსდამთავრებული

blog-detail-img

რაღაც ახლის დაწყებისას პირველი ნაბიჯის გადადგმა შეიძლება რთული იყოს, ასეთ დროს კი სხვების გამოცდილება და წარმატების ამბავი შეიძლება, ინსპირაციად გექცეს და გადაწყვეტილების მიღებაც გაგიადვილოს – ამ ბლოგში Commschool-ის UX research & design-ის კურსდამთავრებულის, ვაჟა დავითულიანის, კარიერული განვითარების შესახებ მოგიყვებით.

ვაჟამ UX-ის სამთვიანი, ინტენსიური კურსის განმავლობაში კვლევით დაწყებული, პროტოტიპის შექმნითა და გატესტვით დამთავრებული მთელი UX პროცესი გაიარა. შედეგად, მისივე თქმით, კურსის დასრულებისას, გარდა იმისა, რომ უკვე ახლებური ხედვა ჰქონდა, მისი ცოდნაც ბევრად კონცენტრირებული და მკაფიო იყო:

ეს კურსი დამეხმარა ქაოტური ცოდნის დალაგებაში, თან მივხვდი რომ გარკვეული მეთოდები რომელსაც ადრე სკეპტიკურად ვუყურებდი, მართლაც მუშაობს.

კურსის განმავლობაში ვაჟა დამოუკიდებლად მუშაობდა ერთ-ერთ პროექტზე და მისი თქმით, სწავლის პროცესში მიღებულ ცოდნას ამ მუშაობის პროცესში იყენებდა:

კურსის პარალელურად ერთ-ერთ სტარტაპზე ვმუშაობდი და მიღებული ინფორმაცია ძალიან მეხმარებოდა კონკრეტული პრობლემების გადაწყვეტაში.”

ვაჟა ამ ეტაპზე ერთ-ერთი უცხოური კომპანიასთან თანამშრომლობს და მუშაობს პროექტებზე, რომლის მიზანი Microsoft teams-ის გაუმჯობესებაა:

ამჟამად ვმუშაობ გერმანულ კომპანიაში, რომელიც Microsoft-თვის ქმნის აპლიკაციებს და უკვე არსებული აპლიკაციების გაუმჯობესებაზე ზრუნავს; უფრო კონკრეტულად, ვმუშაობ ორ პროექტზე, ორივე მათგანი Microsoft teams-ის ადმინისტრირების გაუმჯობესებას ემსახურება.”

ვაჟას თქმით, Commschool ის ადგილია, რომელმაც მის კარიერულ წინსვლას ხელი შეუწყო და, ცოდნის მიღებასთან ერთად, სასარგებლო კავშირების დამყარებაშიც დაეხმარა:

Commschool ცოდნასთან ერთად კარიერული წინსვლის შესაძლებლობასაც გაძლევს; ამასთან, გეძლევა ახალი კავშირების გაბმისა და სხვა პროფესიონალების გაცნობის შესაძლებლობა, რაც განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია.

UX-ის სამთვიანი კურსის განმავლობაში მიღებული ცოდნა და უნარები ვაჟამ კარიერული წინსვლისთვის გამოიყენა. UX-ის განახლებული კურსის ფარგლებში კი, რომელიც უკვე 24 სამსაათიან ლექციას აერთიანებს, შენც მოგცემს იმ ცოდნასა და გამოცდილებას, რომელიც კარიერულ განვითარებაში დაგეხმარება.

ისიც არ დაგავიწყდეს, რომ Commschool-ის კურსის წარმატებით დამთავრებით ავტომატურად გახდები კურსდამთავრებულთა კლუბის ნაწილიც, რაც ჩვენი პარტნიორი კომპანიების ვაკანსიებზე მოგცემს ექსკლუზიურ წვდომას, ეს კი კარიერული კუთხით ახალ შესაძლებლობებს მოგცემს.

კურსის გასავლელად საკმარისია, UI ან დამწყები UX დიზაინერი იყო, ანდა უშუალოდ ციფრული პროდუქტის შექმნაში მონაწილეობდე. შემოგვიერთდი.


ავტორი: ანანო ფეიქრიშვილი

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1100₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1400₾
ნებისმიერი ვიზუალური გადაწყვეტის მიღმა, იქნება ეს პოსტერი, ანიმაცია, ლოგო და თუ სხვა, დგას ძლიერი კონცეფცია და ექსპერიმენტული მიდგომები. Art Direction-ის ეს კურსი გაძლევთ შესაძლებლობას დაინახოთ და გაიაროთ გზა რომელიც წარმატებული ნამუშევრების საფუძველია. პროგრამის განმავლობაში თქვენ ისწავლით ინდივიდუალურობის შენარჩუნებას კონკურენტულ გარემოში, ძლიერი კონცეფციების შექმნას თანამედროვე ვიზუალურ სამყაროში და ამბის თხრობის გაძლიერებას კონცეფციის ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა პერსონაჟი, სიუჟეტი, ტონი და ვიზუალური მხარე. შეისწავლით კლიენტის პრობლემის ვიზუალურ გადაწყვეტას და ჩაერთვებით კრეატიული კამპანიის შექმნის მთლიან პროცესში - მიღებული ბრიფის შემოქმედებითი გადაწყვეტიდან მის აღსრულებამდე. კურსი ფოკუსირებულია პრაქტიკულ გამოცდილებაზე, სადაც იმუშავებთ კამპანიის შექმნის სრულ პროცესზე, რაც მოგცემთ ინდუსტრიაში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გამოცდილებას.
13 ლექცია
39 საათი
საშუალო
1300₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება