თიკო ბიბილაშვილის ფინალური პროექტი - UX Research & Design

blog-detail-img

“იმ თეორიული მასალის გარეშე, რაც კურსზე გავიარე პრაქტიკულად ვერაფერს შევძლებდი. თითოეული ნაბიჯი და კვლევის ეტაპი მაახლოვებდა მიზანს, მიმეღო პროდუქტი, რომელიც მაქსიმალურად იქნებოდა მორგებული ჩემს user-ებზე და იქნებოდა რეალობასთან შესაბამისობაში” – ამბობს თიკო ბიბილაშვილი, UX Research & Design-ის კურსდამთავრებული, რომლის ფინალური ნაშრომისა და კურსის განმავლობაში მის მიერ მიღებული გამოცდილებას ამ ბლოგში გაგიზიარებთ.

UX Research & Design-ის კურსის ბოლოს სტუდენტები ფინალურ პროექტს ამზადებენ, რომლის ფარგლებშიც UX პროცესებს სრულად გადიან. თიკოს ფინალური პროექტი განათლების მიმართულების crowdfunding აპლიკაციის შექმნას გულისხმობდა. პროექტზე მუშაობისას თიკომ ჩაატარა ემპათიის კვლევა, ააწყო customer journey, საბოლოოდ კი აპლიკაციის პროტოტიპიც შექმნა.

როგორც თიკო ამბობს, საკუთარი ცოდნის UX-ის მიმართულებით გაფართოებამ მეტი გასაქანი მისცა:

“პროექტზე მუშაობა ჩემთვის ძალიან საინტერესო აღმოჩნდა. აღმოვაჩინე რომ შეიძლება “მარტო ხელები” არ ვიყო და უბალოდ ლამაზი ფერადი დიზაინები არ ვხატო. იმ თეორიული მასალის გარეშე, რაც კურსზე გავიარე პრაქტიკულად ვერაფერს შევძლებდი. თითოეული ნაბიჯი და კვლევის ეტაპი მაახლოვებდა მიზანს, მიმეღო პროდუქტი, რომელიც მაქსიმალირად იქნებოდა მორგებული ჩემს user-ებზე და იქნებოდა რეალობასთან შესაბამისობაში.”

თბილისის კომუნიკაციის სკოლა კურსდამთავრებულები

მომხმარებელზე მორგებული რეალობასთან შესაბამისი ციფრული პროდუქტის შექმნა, როგორც თიკო ამბობს, კურსის განმავლობაში განვლილი თეორიული მასალის გარეშე წარმოუდგენელი იქნებოდა. თუმცა, ამასთან ერთად, მისთვის კვლევის ჩატარების პროცესიც გამორჩეული გამოცდილება აღმოჩნდა:

კვლევებზე მუშაობა იყო ყველაზე ღირებული რამ. ვისწავლე ჩემი პროდუქტის პოტენციური მომხმარებლების თვალებით ხედვა და ფიქრი. ვფიქრობდი, როგორ იქნებოდა უკეთესი მათთვის და არა – ჩემთვის.”

როგორც თიკო გვიყვება, პროექტზე მუშაობა იმდენად ჩამთრევი და გასართობი აღმოჩნდა, რომ თავის ჰიპოთეტურ პერსონებს ხშირად წარმოისახავდა და ელაპარაკებოდა კიდეც, რომ უკეთ მიმხვდარიყო, როგორც მისი პროდუქტის მომხმარებელს, რა ენდომებოდა თითოეულ მათგანს:

“ჰიპოთეტური პერსონა შევქმენით, თავისი სახელებით და ინტერესის სფეროებით და სულ მათზე ვფიქრობდი. მათ უნდა მივეყვანე სრულყოფილ პროდუქტამდე. ეს 3 წარმოსახვითი ადამიანი თითქოს მართლა სულ ჩემთან იყო 3 თვე”

ასევე, თიკოსთვის Commschool-ში ჩაბარება რეალური გამოცდილების მიღების საშუალება გახდა:

Commschool არის რეალური გამოცდილებისა და ცოდნის მიღების ადგილი ყველაზე კარგი მენტორებით და, რა თქმა უნდა, ეს არის ადგილი, სადაც არ ეზარებათ მოგისმინონ, გიპასუხონ და გასწავლონ. ”

თბილისის კომუნიკაციის სკოლა კურსდამთავრებულები

UX Research & Design: კურსის შესახებ

აქვე გეტყვი, რომ UX კვლევა, დიზაინი, პროტოტიპის შექმნა, მომხმარებლის ტესტირება და შედეგების გაზომვა – ეს ის საკითხებია, რომლებსაც UX Research & Design-ის კურსის განმავლობაში საფუძვლიანად გაივლი. შედეგად, კურსის ბოლოს, მათ UX პროცესის სრული აღქმა შეგეძლება: კვლევის ჩატარებიდან, პროტოტიპის შექმნამდე და გატესტვამდე, ეს კი, საბოლოოდ, საშუალებას მოგცემს, მომხმარებელზე ორიენტირებული ციფრული პროდუქტი შექმნა. 

პროგრამა კი განკუთვნილია UX დიზაინერებისთვის, UI დიზაინერებისთვის, გრაფიკული დიზაინერებისა და პროდუქტ მენეჯერებისთვის, ასევე, ყველა იმ ადამიანისთვის, ვინც მონაწილეობს ციფრული პროდუქტის შექმნაში და უწევს ურთიერთობა პროდუქტის დაგეგმვასთან. შემოგვიერთდი.

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1100₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1400₾
ნებისმიერი ვიზუალური გადაწყვეტის მიღმა, იქნება ეს პოსტერი, ანიმაცია, ლოგო და თუ სხვა, დგას ძლიერი კონცეფცია და ექსპერიმენტული მიდგომები. Art Direction-ის ეს კურსი გაძლევთ შესაძლებლობას დაინახოთ და გაიაროთ გზა რომელიც წარმატებული ნამუშევრების საფუძველია. პროგრამის განმავლობაში თქვენ ისწავლით ინდივიდუალურობის შენარჩუნებას კონკურენტულ გარემოში, ძლიერი კონცეფციების შექმნას თანამედროვე ვიზუალურ სამყაროში და ამბის თხრობის გაძლიერებას კონცეფციის ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა პერსონაჟი, სიუჟეტი, ტონი და ვიზუალური მხარე. შეისწავლით კლიენტის პრობლემის ვიზუალურ გადაწყვეტას და ჩაერთვებით კრეატიული კამპანიის შექმნის მთლიან პროცესში - მიღებული ბრიფის შემოქმედებითი გადაწყვეტიდან მის აღსრულებამდე. კურსი ფოკუსირებულია პრაქტიკულ გამოცდილებაზე, სადაც იმუშავებთ კამპანიის შექმნის სრულ პროცესზე, რაც მოგცემთ ინდუსტრიაში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გამოცდილებას.
13 ლექცია
39 საათი
საშუალო
1300₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება