ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

მარიამ ახალაძის ფინალური პროექტი - UX Research & Design-ის კურსდამთავრებული

blog-detail-img

„ვფიქრობ, ერთ-ერთი ყველაზე სწორი გადაწყვეტილება იყო Commschool-ში მოსვლა"

Commschool-ში UX Research & Design-ის კურსდამთავრებულები კურსის ბოლოს ფინალურ პროექტს აგებენ. განსხვავებით სხვა კურსებისგან, სადაც ფინალური ნაშრომი მართლაც რომ კურსის ფინიშთან იგება, აქ ყველაფერი ცოტა არ იყოს, სხვაგვარადაა.

კურსდამთავრებულები ფინალურ პროექტზე მუშაობას ჯერ კიდევ პირველი ლექციიდან იწყებენ, სადაც სასურველი თემატიკის არჩევის შემდეგ, ნაშრომს 12 სალექციო კვირის განმავლობაში აწყობენ. თითოეული ლექციის შემდეგ მათ პრაქტიკული დავალებები ეძლევათ, რომელიც საბოლოოდ პროექტს უკავშირდება.

ამრიგად, კურსი მაქსიმალურად დატვირთულია პრაქტიკით. ფაქტობრივად, 3 თვის განმავლობაში კურსის მონაწილეები ლექტორთან კონსულტაციის პარალელურად უწყვეტად მუშაობენ ფინალურ ნაშრომზე, რომელიც საბოლოოდ დახვეწილი და კომპლექსურია იმდენად, რომ მისი ჩვენება თავისუფლადაა შესაძლებელი დამსაქმებლისთვის.

მარიამ ახალაძეც ჩვენი ერთ-ერთი კურსდამთავრებულია. წლების განმავლობაში ციფრულ პროექტებზე მუშაობისას გადაწყვიტა საკუთარი ცოდნა და გამოცდილება გაეფართოვებინა და სიღრმისეულად შეესწავლა UX&UI დიზაინი.

„როდესაც გადავწყვიტე ამ კურსის შესწავლა, ბევრი ალერნატივა იყო, თუმცა საბოლოოდ როდესაც სილაბუსს გადავხედე და ლექტორების გამოცდილებამაც საკმაოდ დამაინტერესა, გადავწყვიტე, რომ Commschool-ში ამეღო კურსი.“

და მან პირველივე კვირას აირჩია, შეემუშავებინა აპლიკაცია წიგნის მოყვარულთათვის.

ინსპირაცია მიიღო მეგობრისგან, რომელიც ერთ-ერთი წიგნის ბეჭდურ ვერსიას ეძებდა შესაძენად, მაგრამ ვერაფერს გახდა. სწორედ ამიტომ, მან სოციალურ ქსელში პოსტი გამოაქვეყნა, სადაც წერდა, რომ სურდა ამ წიგნის თხოვება, თუკი ვინმეს ექნებოდა..

„იქიდან გამომდინარე, რომ ანალოგიური პრობლემის წინაშე მეც არაერთხელ დავმდგარვარ, გადავწყვიტე, რომ მემუშავა აპლიაკაციაზე, რომელიც მომხმარებელს მისცემდა შესაძლებელობას, საკუთარი თავისთვის, ან პირიქით - სხვისთვის, ეთხოვებინა სასურველი წიგნების ბეჭდური ვერსიები.“

და არა მხოლოდ. აპლიკაციას სხვა მიზნებიც აქვს, მაგალითად:

„...გარდა ამისა, დამატებით მომხმარებლებს შესაძლებლობა ექნებოდათ შეექმნათ წასაკითხი წიგნების სია, ჩართულიყვნენ სხვადასხვა გამოწვევაში და შეექმნათ საკუთარი თავისთვისაც სხვადასხვა ჩელენჯი.“

მას ასეთი ტიპის პროექტზე მუშაობის გამოცდილება არ ჰქონია და სწორედ ამიტომ ფინალური პროექტის აწყობის პროცესი მისთვის არაერთ გამოწვევასთან იყო დაკავშირებული, რასაც საბოლოოდ საინტერესოდ აფასებს.

„მიუხედავად იმისა, რომ აქამდეც არაერთ პროექტზე მიმუავია, როგორც UX დიზაინერმა პირველად ვიმუშავე ამ ტიპის პროექტზე და საკმაოდ საინტერესო პროცესი იყო. პროექტზე მუშაობის დროს აღმოვაჩინე, რომ ბევრი რამ არასწორად მესმოდა, ბევრი რამ რეალურად არ იყო ისე, როგორც მე წარმომედგინა და რეალურად დავინახე რამდენად დიდი მნიშვნელობა აქვს კვლევას პროექტის წარმატებისთვის.“

სწორ ხედვას, რაც, მისივე თქმით, მარიამს ჩამოუყალიბდა, თან ახლდა სწავლის პროცესში სწორად შერჩეული გარემო და საკუთარი საქმის პროფესიონალი პირების ჩართულობა. დასაწყისში გითხარი, რომ ჩვენთან კურსი ძირითადად პრაქტიკულ ხაზს მიყვება, რაც ახალი მასალისა და უნარების ათვისებაში უმნიშვნელოვანეს როლს თამაშობს.

რაც შეეხება თავად კურსს, შევეცდები, რაც შეიძლება ამომწურავი ინფორმაცია მოგაწოდო მასზე. ზოგადად, ხომ იცი, UX დიზაინი დროსთან ერთად სულ უფრო მზარდი და მოთხოვნადი მიმართულება ხდება. მაგალითად, საქართველოში UX დიზაინერების საშუალო ხელფასი 2600 ლარს შეადგენს.

ჩვენი კურსი განკუთვნილია ყველა დამწყები UX/UI დიზაინერებისთვის; ყველა იმ ადამიანისთვის, ვინც უშუალოდ მონაწილეობს ციფრული პროდუქტის შექმნაში. 

იგი დაფუძნებულია  მომხმარებელზე ორიენტირებული დიზაინის (HCD), კერძოდ, კი დიზაინერული აზროვნების პროცესზე (Framework-ზე) და იძლევა ცოდნას ყველა იმ მეთოდზე, რომელიც ციფრული პროდუქტების შექმნაში გამოიყენება.

კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება:

„Commschool-ში იღებ მაქსიმალურ ცოდნას და, რაც ყველაზე მთავარია, ინფორმაცია, რომელსაც გაწვდიან ლექტორები, მხოლოდ და მხოლოდ თეორია არ არის - თვითონ ხედავ პრაქტიკაში რა, როგორ მუშაობს. ამას დამატებული თვითონ ლექტორების გამცდილებაც ჩემთვის ერთ-ერთი მთავარი ფაქტორი იყო.“

ალბათ, გაინტერესებს, რა პერსპექტივა არსებობს კურსის დასასრულს დასაქმებისა და კარიერული განვითარების კუთხით, რაზეც Commschool-ში პასუხი ყოველთვის გექნება.

თუ არ იცი, გეტყვი, რომ ჩვენთან Alumni Club მოქმედებს. ეს არის კლუბი, რომელშიც ჩვენი ნებისმიერი კურსის გავლის შემდეგ ავტომატურად ჩაირიცხები. იგი დაგეხმარება შენთვის მისაღები, საინტერესო ვაკანსიის მოძებნაში, ასევე შეგიქმნის სტაჟირების გავლის შესაძლებლობას ჩვენს პარტნიორ კომპანიებში.

„მთელი კურსის ფარგლებში ყველა აქტიურად იყო ჩართული სამუშაო პროცესში.
სტუდენტებზე მაქსიმალურად ორიენტირებულები იყვნენ. უმნიშვნელო პრობლემები, რაც კი გვქონდა სტუდენტებს, მომენტალურად გვარდებოდა. უკუკავშირი სწრაფი და ხარისხიანი იყო.“

 

თუ კი თავადაც ხარ დაინტერესებული Commschool-ში UX Research & Design-ის გავლით, აი, ბმულს დაგიტოვებ.

შემოგვიერთდი!

 

ავტორი: ღონღაძე სოფიკო

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება