UX Research & Design - საბა გოგოლაძის ფინალური პროექტი

blog-detail-img

იმისათვის რომ საიტზე ინტერაქცია შენთვის მაქსიმალურად სასიამოვნო და მარტივი იყოს უამრავი ადამიანი მუშაობს, მათ შორის კი ერთ-ერთი UX დიზაინერია, რომელიც თვალს ადევენებს თანამედროვე ტენდენტიების, შეისწავლის არსებულ მოთხოვნებსა და რეალობას და ამ ყველაფრის ანალიზის საფუძველზე ქმნის დიზაინს, რომელიც გვიმარტივებს ონლაინ როტაციას.

ამიტომ თუ UX Research & Design-ით ხარ დაინტერესებული, გეტყვი რომ სწორ ადგილას შემოგიხედავს, რადგან ამ ბლოგში მინდა UX Research & Design-ის კურსდამთავრებული, საბა გოგოლაძე გაგაცნო, რომელიც ფინალური პროექტისა და კურსზე მიღებული გამოცდილების შესახებ გვესაუბრება.

საბა ფიქრობს, რომ “ციფრული პროდუქტის შემქნის პროცესში UX research არის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ეტაპი, რაც პროდუქტის დასახვეწად და სრულყოფილად ჩამოსაყალიბებლად არის საჭირო“, ამიტომ რამდენიმე წლის წინ ამ სფეროთიც დაინტერესდა, თუმცა საკუთარი ძალებით სწავლის შემდეგ მაინც გამოცდილ მენტორებთან გადაწყვიტა კურსის გავლა:

ბოლო ერთი წლის განმავლობაში საკუთარი ძალებით აქტიურად ვიყავი დაკავებული UX Research შესწავლით, თუმცა გარკვეული დროის შემდგომ გადავწყვიტე, რომ საკუთარი სახსრებით ვერ ვახერხებდი უფრო მეტი ინფორმაციის მიღებას და სურვილი მქონდა პროფესიონალი მენტორების მიერ წაყვანილი კურსი გამევლო

დარწმუნებული ვარ იცი, რომ თეორიული ცოდნის მიღმა აუცილებელია პრაქტიკული გამოცდილების ქონაც, რომელიც UX Research & Design-ის კურსზე დავალებების სახით აქვთ სტუდენტებს.

როგორც საბა გვიყვება, მიუხედავად აქამდე არსებული ცოდნისა, კურსის განმავლობაში შექმნილი პრაქტიკული დავალებების ფონზე უკეთ გაერკვია UX დიზაინერის პროფესიაში და ახალი უნარებიც განავითარა.

ჩემთვის ახალი და ძალიან საინტერესო იყო გამოყენებადობის ტესტირებასთან დაკავშირებული რეპორტის შედგენის დავალება, ასევე უკეთ გავიაზრე სკრინერისა და გაიდის სწორი შედგენის ფორმა და მისი როლი კვლევის ეტაპზე

აქვე გეტყვი, რომ კურსის ბოლოს კურსდამთავრებულებს აქვთ საბოლოო დავალება – ფინალური პროექტი, რომლის ფარგლებშიც საბამ ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაციისთვის შექმნილი აპლიკაციის დიზაინზე იმუშავა, რომლის საშუალებითაც ფერმერებს ექნებათ შესაძლებლობა გაყიდონ საქართველოში წარმოებული პროდუქცია და სხვადასხვა წარმოებასთან დაკავშირებული პროდუქტი.

რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, საბამ პლატფორმას დაუმატა  გაფილტვრის სისტემა, რომლის მიზანიც  მომხმარებლებისთვის პროცესის გამარტივებაა, რათა უფრო მოკლე დროში შეძლონ მათ სიახლოვეს არსებული პროდუქციის პოვნა და შეძენა.

"აღნიშნული პლატფორმა დაეხმარებოდა ფერმერებს მოეხდინათ მათი პროდუქტის მარტივი რეალიზაცია, ხოლო მომხმარებლებს - სასურველი პროდუქტის უმოკლეს დროში პოვნასა და შეძენაში. "

აირჩიე UX Research & Design

აქვე მინდა გითხრა, რომ LinkedIn-ის გამოკითხვის მიხედვით, UX Research & Design N3 უნარ-ჩვევაა, რასაც დღეს ადამიანი უნდა ფლობდეს, ამიტომ არ გაგიკვირდება თუ გეტყვი, რომ საქართველოში UX დიზაინერის საშუალო ხელფასი 2600 ლარია.

კურსის გავლის შემდეგ კი შეგეძლება:

  • ციფრული პროდუქტის შექმნა დიზაინერული აზროვნების მეთოდოლოგიით
  • Მომხმარებლის კვლევის დამოუკიდებლად ჩატარება & ანალიზი

  • კვლევიდან მიღებული ინსაითების გათვალისწინებით პროდუქტის კონცეფციისა და დიზაინის შემუშავება/ გაუმჯობესება

  • პროტოტიპის შექმნა

  • Პროტოტიპის გამოყენებადობის ტესტირება და გაზომვა

  • ციფრული პროდუქტის გუნდთან მუშაობა

ასე რომ, გადადგი პირველი ნაბიჯი და გაიგე მეტი კურსის შესახებ

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1100₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1400₾
ნებისმიერი ვიზუალური გადაწყვეტის მიღმა, იქნება ეს პოსტერი, ანიმაცია, ლოგო და თუ სხვა, დგას ძლიერი კონცეფცია და ექსპერიმენტული მიდგომები. Art Direction-ის ეს კურსი გაძლევთ შესაძლებლობას დაინახოთ და გაიაროთ გზა რომელიც წარმატებული ნამუშევრების საფუძველია. პროგრამის განმავლობაში თქვენ ისწავლით ინდივიდუალურობის შენარჩუნებას კონკურენტულ გარემოში, ძლიერი კონცეფციების შექმნას თანამედროვე ვიზუალურ სამყაროში და ამბის თხრობის გაძლიერებას კონცეფციის ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა პერსონაჟი, სიუჟეტი, ტონი და ვიზუალური მხარე. შეისწავლით კლიენტის პრობლემის ვიზუალურ გადაწყვეტას და ჩაერთვებით კრეატიული კამპანიის შექმნის მთლიან პროცესში - მიღებული ბრიფის შემოქმედებითი გადაწყვეტიდან მის აღსრულებამდე. კურსი ფოკუსირებულია პრაქტიკულ გამოცდილებაზე, სადაც იმუშავებთ კამპანიის შექმნის სრულ პროცესზე, რაც მოგცემთ ინდუსტრიაში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გამოცდილებას.
13 ლექცია
39 საათი
საშუალო
1300₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება