თორნიკემ ლოგოში უამრავ დეტალზე იმუშავა. ვფიქრობთ, თქვენთვის განსაკუთრებით საინტერესო სწორედ ის პროცესი უნდა იყოს, რომელიც მან დიზაინის დამუშავებისას, დასაწყისიდან ბოლომდე გაიარა.
კლუბის სახელი – “მამბერი” – სვანურ მითოლოგიაში მგლების ღმერთს ჰქვია. შესაბამისად, ლოგოზე ფიქრისას, პირველ რიგში, თორნიკესაც მგლის თავი ან ნაფეხური წამოუდგა თვალწინ:“დავიწყე იმაზე ფიქრი, რომელი უკეთ გამოჩნდებოდა თათი თუ თავი. თავის შემთხვევაში დავალება, თითქოს, უფრო მარტივი იყო; ათასნაირად შეიძლება მგლის დახატვა: პროფილში, ანფასში, რაიმე კონკრეტულ პოზაში და ა.შ.”
იმისათვის, რომ ლოგოსთვის მეტი უნიკალურობა შეეძინა, თორნიკემ ნაფეხურის დამუშავება არჩია: “ნაფეხურის შემთხვევაში, ერთი ნაფეხური გაქვს და რაღაც მართლა განსხვავებული უნდა შექმნა, რომ შეხედვისთანავე გაგახსენდეს, ”ეს მამბერი არაა?” ”
თუმცა, გარდა ამისა, კლუბის თემატიკიდან გამომდინარე, თორნიკესთვის “ნაფეხურები” შინაარსობრივადაც უფრო მომხიბლავი იყო: “ჩვენ ხომ ჩვენს ნაფეხურებს ვტოვებთ ყველგან სადაც მივდივართ.”
ამ არჩევნის გაკეთების შემდეგ, ახალი სირთულე თათის გულის დიზაინი იყო. თორნიკეს მისი შერწყმა ლაშქრობასთან ასოცირებულ საგანთან უნდოდა; მოსინჯა კარვის ფორმაც, ჩვეულებრივი მთისაც, თუმცა, საბოლოოდ, ყველაზე ლამაზად ორწვერა უშბას გამოსახულება გამოჩნდა: “ორწვერა უშბა, რომელიც, ასევე, სვანურ საწყისებს გამოხატავდა, ძალიან ლამაზად ჩაჯდა სურათში. პატარა ჭრილიც დავუმატე, რომ უფრო აღქმადი ყოფილიყო, მთა რომ არის და არა უბრალოდ – თათის გული.”
თუმცა, გარდა სილამაზისა, ორწვერა მთის სიმბოლოში თორნიკემ “MAMBER”-ის “M”-ც დაინახა, რამაც ლოგოს კიდევ უფრო მეტი შინაარსი შესძინა და კლანჭების “ბედიც” საბოლოოდ გადაწყვიტა: “კლანჭებს თავიდან მომრგვალებულს ვხატავდი. ორწვერა მთას რომ შევხედე, რაღაცნაირად, M დავინახე, კლანჭების სიმრგვალეები გავასწორე და მამბერის ინიციალი ჩავმალე ლოგოში.”
თავისი საყვარელი კლუბის ლოგოს რედიზაინისას თორნიკემ საკუთარ თავს დიდი პასუხისმგებლობა დააკისრა. ამიტომაც მისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი იყო კურსის ლექტორისგან მიღებული თანადგომა და რჩევები: “თქვენი, როგორც კოორდინატორების შეფასებას, დიდ მნიშვნელობას ვანიჭებ. არ მინდოდა იმედი გამეცრუებინა.”
გარდა ხარისხიანი თეორიული და პრაქტიკული ცოდნისა, თორნიკემ Commschool-ში ის ჯგუფური ატმოსფეროც იპოვა, რომელიც მას დახვეწაში დაეხმარა:
“კურსები ინტერნეტშიც დევს, მაგრამ აქ გუნდი სხედხართ, ერთმანეთის აზრს აზიარებთ, თუ რა არის კარგი და რისი გაკეთება შეიძლებოდა უკეთ. შესაბამისად, ნამუშევარს განსხვავებული პერსპექტივიდან უყურებ, რაც გაცილებით მეტის მომტანია.”