“ჭიტას” რედიზაინი- ანა ლოლუას ფინალური ნაშრომი

blog-detail-img

თქვენი აზრით, მინიმუმ რამდენი წლის ადამიანს აქვს საჭირო უნარები იმისთვის, რომ Commschool-ის გრაფიკული დიზაინის კურსი დაფაროს? სალექციო კურსისა და შრომატევადი დავალებების სისტემატურად შესრულება, დიზაინის საფუძვლების შესწავლა, ტექნიკურ მხარეში გარკვევა და ამ ყველაფრის კრეატიულად შეზავება…

მინიმუმს – ვერ გეტყვით, მაგრამ ფაქტია, რომ სულ რაღაც 15 წლის ანა ლოლუა კურსსაც გაუმკლავდა და ფინალურ პროექტად შესანიშნავი ნაშრომიც მოამზადა – “ჭიტას” კომიქსი შექმნა და  პერსონაჟების Toy Story ააწყო.

ფინალური ნაშრომი, ალბათ, ყველაზე შრომატევადი იყო, მაგრამ ყოველ გაკვეთილზე  ფიდბექმა გამიადვილა საბოლოო იდეამდე მისვლა.” 

ანამ ფინალურ ნაშრომად სათამაშოების მაღაზია “ჭიტას” რებრენდინგი შეარჩია.
“წინასწარ გააზრებული მქონდა, რომ ბევრ პატარა შეცდომას დავუშვებდი, ამიტომ შევეცადე, იდეა შინაარსობრივად გამართული ყოფილიყო.”

მოდი თვალი შევავლოთ, როგორ გამოიყურება “ჭიტას” ლოგო დღეს და რად აქცია ის ანამ:

 

ანამ, პირველ რიგში, “ჭიტას” სახელი და ლოგოს დიზაინი ერთმანეთს შეუთავსა, თუმცა საქმე ამით არ დამთავრებულა:

“ჭიტას ლოგოს და პატერნის პრობლემასთან ერთად შინაარსობრივი პრობლემაც ჰქონდა, რადგან იგი ადამიანში არანაირ ემოციას არ აღძრავდა. ამიტომ შევთხზე ძალიან პატარა ისტორია, თუ რატომ არის “ჭიტა” – ჭიტა და გავაკეთე ამის ილუსტრირება”.

“ჭიტას”, როგორც ბრენდის, იდენტობის ასახსნელი ისტორია ანამ ამგვარი კომიქსით გამოსახა:

შემოგვიერთდი გრაფიკული დიზაინის კურსზე

საერთო ჯამში, პროექტზე მუშაობის პროცესი ანასთვის შრომატევადთან ერთად სასიამოვნო გამოცდილებაც იყო:

 “იდეის შესაკრავად დამატებითი ილუსტრაციებიც გავაკეთე, რაც ჩემთვის ყველაზე სახალისო და სასიამოვნო აღმოჩნდა.”

2 თვიანი შრომის ბოლოს ანა თავისი თანაკურსელების მსგავსად გრაფიკული დიზაინის საფუძვლებს სრულად დაეუფლა:

“კურსის გავლამ საკუთარ შეცდომებზე სწავლა და, რაც მთავარია, პროექტის კეთების სტანდარტული გრაფიკი მასწავლა: დაწყება დასაწყისიდან და არა – ბოლოდან.”

თუმცა, ანასთვის, როგორც 15 წლის ადამიანისთვის, განვლილი კურსი მნიშვნელოვანი აღმოჩნდა არამხოლოდ მიღებული ცოდნის, არამედ ისეთი პრაქტიკული უნარების კუთხითაც, რომლებიც მას ყველგან გამოადგება:

“პროექტზე მუშაობის პროცესის განმავლობაში ვისწავლე დროის გადანაწილება და ინფორმაციის სწორ ადგილას მოძიება.”

Როგორც ანა აღნიშნავს, Commschool-ში ჩაბარება ნებისმიერ ადამიანს საკუთარი თავის გამოცდისა და საინტერესო ადამიანებთან მუშაობის საშუალებას მისცემს:

“ყველას ვურჩევ Commschool-ში ჩაბარებას, რადგან მიიღებთ საჭირო გამოცდილებას, იმუშავებთ ძალიან მაგარ ხალხთან და გამოცდით თქვენს თავებსაც.”

გრაფიკული დიზაინის 15 წლის კურსდამთავრებულს, ანა ლოლუას, აქ მიღებული გამოცდილება, ადრეული ასაკიდანვე, განვითარების უზარმაზარ პერსპექტივას უსახავს.

Commschool-ის გრაფიკული დიზაინის კურსი არის ყველასთვის, ვისაც დიზაინი აინტერესებს. პროგრამა ეს ეს არის დამთავრდა და ახალ სტუდენტებს ელოდება. შემოგვიერთდი👇

Add Your Heading Text Here

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1400₾
ხელოვნური ინტელექტი (AI) აქტიურად ცვლის კონტენტის შექმნისა და მარკეტინგის პროცესებს. თანამედროვე ციფრულ გარემოში, სადაც ცვლილებები სწრაფად მიმდინარეობს, AI-ის გამოყენება უკვე აუცილებელიც კი გახდა. ის მნიშვნელოვნად ამცირებს კონტენტის შექმნაზე დახარჯულ დროს, ზრდის შემოქმედებით შესაძლებლობებს და ხელს უწყობს კონტენტის პერსონალიზაციასა და ოპტიმიზაციას. AI ხელსაწყოები ამარტივებს როგორც იდეების გენერირების, ისე მისი აღსრულების პროცესს. კურსის განმავლობაში ვისწავლით, სწრაფად და მარტივად, ეფექტური ფოტო და ვიდეო ვიზუალური კონტენტის შექმნას სხვადასხვა AI ხელსაწყოების დახმარებით.
12 ლექცია
36 საათი
საშუალო
1400₾
ფინალური პროექტის შედეგების მიხედვით, საუკეთესო კურსდამთავრებული გაივლის გარანტირებულ სტაჟირებას პარტნიორი კრეატიული სააგენტოდან ერთ-ერთში.ნებისმიერი ვიზუალური გადაწყვეტის მიღმა, იქნება ეს პოსტერი, ანიმაცია, ლოგო და თუ სხვა, დგას ძლიერი კონცეფცია და ექსპერიმენტული მიდგომები. Art Direction-ის ეს კურსი გაძლევთ შესაძლებლობას დაინახოთ და გაიაროთ გზა რომელიც წარმატებული ნამუშევრების საფუძველია. პროგრამის განმავლობაში თქვენ ისწავლით ინდივიდუალურობის შენარჩუნებას კონკურენტულ გარემოში, ძლიერი კონცეფციების შექმნას თანამედროვე ვიზუალურ სამყაროში და ამბის თხრობის გაძლიერებას კონცეფციის ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა პერსონაჟი, სიუჟეტი, ტონი და ვიზუალური მხარე. შეისწავლით კლიენტის პრობლემის ვიზუალურ გადაწყვეტას და ჩაერთვებით კრეატიული კამპანიის შექმნის მთლიან პროცესში - მიღებული ბრიფის შემოქმედებითი გადაწყვეტიდან მის აღსრულებამდე. კურსი ფოკუსირებულია პრაქტიკულ გამოცდილებაზე, სადაც იმუშავებთ კამპანიის შექმნის სრულ პროცესზე, რაც მოგცემთ ინდუსტრიაში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გამოცდილებას.
13 ლექცია
39 საათი
საშუალო
1300₾
ფინალური პროექტის შედეგების მიხედვით, საუკეთესო კურსდამთავრებული გაივლის გარანტირებულ სტაჟირებას პარტნიორი კრეატიული სააგენტოებიდან ერთ-ერთში. Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება