ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

მარკეტინგის მენეჯმენტი - ლევან თაღიაშვილი

blog-detail-img

მარკეტინგის მენეჯმენტი გულისხმობს სხვადასხვა მარკეტინგული ოპერაციებისა და მათში ჩართული ადამიანების მართვას. უფრო კონკრეტულად, იგი მოიცავს კომპანიის საკომუნიკაციო ამოცანების განსაზღვრას, მარკეტინგული სტრატეგიებისა და კამპანიების შემუშავებას, ბაზრის კვლევას, ბიუჯეტის გაწერას, გუნდის წევრების მართვას.

თუკი მარკეტინგის სფეროში მუშაობ და კარიერულ განვითარებაზე ფიქრობ, ეს ბლოგი დაგაინტერესებს. გაიცანი ლევან თაღიაშვილი, რომელმაც მარკეტინგის მენეჯმენტის კურსი Commschool-ში გაიარა და ამჯერად პროგრამის შესახებ საკუთარ შთაბეჭდილებებს გიზიარებს.

marketingis menejmenti levan taghiashvili
marketingis menejmenti levan taghiashvili

ლევანი საქართველოს ბანკში ბრენდ მენეჯერის პოზიციას იკავებს. თვითგანვითარება და გამოცდილი ადამიანების მოსმენა მისი ერთ-ერთი საყვარელი საქმიანობაა. ამიტომ, როდესაც Commschool-ის ლექტორის, სულხან ლაცაბიძის, ვიდეო იხილა, დარწმუნდა, რომ ეს კურსი მისთვის საინტერესო თავგადასავალი აღმოჩნდებოდა. ლევანი მოელოდა, რომ მარკეტინგის მენეჯმენტის პროგრამის ფარგლებში ბევრ ისეთ ამბავს გაიგებდა, რომელიც შემდგომში ყოველდღიურ საქმიანობაში ძალიან დაეხმარებოდა.

ეს მოლოდინი გამართლდა, რაც მეტწილად ლექტორის, მისი მიდგომებისა და უშუალობის დამსახურება იყო:

ლექტორის მიერ გულწრფელად მოყოლილი ამბები ჩემთვის გაცილებით უფრო ფასეული იყო, ვიდრე ნებისმიერი თეორიული წიგნი მარკეტინგზე. მისი მრავალწლიანი გამოცდილება მსხვილ ქართულ კომპანიებში და ის ისტორიები, რაც მოვისმინე, იყო ყველაზე ღირებული აქტივი, რომელიც კურსმა მომცა.

კურსის დასრულების შემდეგ ლევანს უკვე შეუძლია მარკეტინგის დეპარტამენტის სტრუქტურის გამართვა, ლიმიტირებული ბიუჯეტის/რესურსების ეფექტურად გამოყენება, კამპანიის გაშვების დამოუკიდებლად ორგანიზება. შეისწავლა პრეზენტაციის ჩატარების ტექნიკები და გამოიმუშავა კომპანიის სხვა წევრებთან ურთიერთობის უნარები.

Commschool-ის სტუდენტები კურსის ბოლოს ინდივიდუალურ ფინალურ პროექტზე მუშაობენ, რაც მიღებული თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოცდის საშუალებას აძლევთ. მარკეტინგის მენეჯმენტის პროგრამის დასასრულს ლევანმა კონკრეტული კომპანიისთვის კამპანიის შემუშავებასა და ბიუჯეტის გაწერაზე იმუშავა. დავალების წარმატებით შესრულებაში ლექტორის რჩევები დაეხმარა. იგი ბიუჯეტის სწორად განაწილებასა და პრიორიტეტების განსაზღვრაში ეხმარებოდა, რაც საბოლოოდ, მომავალში აუცილებლად გამოადგება. ლევანი აღნიშნავს, რომ პროგრამის გავლის შემდეგ დეტალებზე უფრო მეტად ორიენტირებული გახდა, რასაც აქამდე ყურადღებას არ აქცევდა:

ჩემი აზრით, კურსის შემდეგ დიდ სურათს გაცილებით უკეთ აღვიქვამ და ეს ყოველდღიურ საქმიანობაზეც აისახება.

მარკეტინგის მენეჯმენტი - ვისთვის არის კურსი?

ლევანის აზრით, მარკეტინგის მენეჯმენტის პროგრამა გამოადგებათ დამწყებ მარკეტერებსაც, რადგან შესაბამის თეორიულ ცოდნას მიიღებენ. თუმცა კურსის შინაარსიდან და სილაბუსიდან გამომდინარე, იგი უფრო მეტად რელევანტური მაღალი დონის პროფესიონალობის მსურველთათვისა და მომავალი CMO-ებისთვის იქნება. ამიტომ, კურსის გავლას ურჩევს მათ, ვისაც უკვე აქვთ გარკვეული გამოცდილება მარკეტინგის სფეროში და კარგად ესმის ის კონკრეტული ბიზნესი/საქმიანობა, სადაც მარკეტინგის ხელმძღვანელად სურთ მუშაობის დაწყება. მომავალ CMO-ებს კი ეტყოდა, რომ სამსახური მათ საყვარელ ჰობისა და ინტერესებს დაუკავშირონ, რადგან ეს მათი წარმატებული კარიერის საწინდარი იქნება.

მე კი გირჩევ, რომ შენი გზა მარკეტინგის სფეროში პროფესიული ზრდისკენ Commschool-დან დაიწყო. შემოგვიერთდი Marketing Management-ის პროგრამაზე!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება