ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

PHO-ს რედიზაინი - ნატალი მერმანიშვილი

blog-detail-img

გრაფიკული დიზაინი ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და მაღალანაზღაურებადი მიმართულებაა, მარკეტინგის სფეროში. მისი მიზანი, ბრენდის იდენტობის მახასიათებლების (ლოგო, ფონტი, მთავარი ფერები და ა.შ.) შექმნა და კრეატიული ჩანაფიქრის ციფრულ გამოსახულად ქცევაა. 

გრაფიკოსი დიზაინერები მუდმივად ცდილობენ, ახალი, განსხვავებული, კრეატიული, საინტერესო და თანამედროვე ვიზუალები შესთავაზონ დამკვეთებს.

დამკეთების ძირითადი და მთავარი მოთხოვნაა, მომხმარებლებამდე მთავარი სათქმელი მარტივი გზით – გრაფიკული ილუსტრაციით მიიტანონ. დიზაინერების ამოცანა კი, ამ მოთხოვნის შესრულება – არსებული მომხმარებლების შენარჩენუბა და ახლების მოზიდვაა. 

Commschool-ის გრაფიკული დიზაინის შემსწავლელი კურსი პრაქტიკული ხასიათისაა და სტუდენტები კურსის ბოლოს, დამოუკიდებლად მუშაობენ ფინალურ პროექტებზე.

Commschool-ს მრავალი წარმატებული კურსდამთავრებული ჰყავს, გრაფიკული დიზაინის მიმართულებით.

ერთ-ერთი მათგანი ნატალი მერმანიშვილია, რომელიც საკუთარ გამოცდილებასა და შეგრძნებებს გვიზიარებს.

ნატალიმ თავდაპირველად, არქიტექტურის ფაკულტეტზე ჩააბარა, თუმცა მალევე მიხვდა, რომ იქ არ იყო, სადაც უნდა ყოფილიყო. იცოდა, რომ უნდა გადაედგა ნაბიჯი და შეეცვალა მომავალი პროფესია, თუმცა არ იცოდა ეს ნაბიჯი გაამართლებდა, თუ არა. 

ნატალიმ გადაწყვიტა, ვიზუალურ ხელოვნებას სხვა კუთხით დაუფლებოდა და გრაფიკული დიზაინის საბაზისო უნარები აეთვისებინა. 

ქუჩაში სეირნობისას, სოციალური ქსელების თვალიერებისას, მუდმივად აკვირდებოდა ილუსტრაციებს, ეცნობოდა სხვადასხვა სახის ინფრომაციას გრაფიკული დიზაინის შესახებ და ცდილობდა, რაც შეიძლებოდა მეტი თეორიული ცოდნა დაეგროვებინა. 

მალევე, ნატალიმ გადაწყვიტა, Commschool-ის გრფიკული დიზაინის, პრაქტიკული კურსი გაევლო და კარიერისკენ მიმავალი პირველი ნაბიჯები გადაედგა.

ძალიან ბედნიერი ვარ ჩემი გადაწყვეტილებით. კურსმა მომცა საშუალება, რომ ჩემი შესაძლებლობები რეალობად მექცია და გამომეცადა თავი ახალ სფეროში. კურსის განმავლობაში ვისწავლე თუ როგორ გამოვხატო ჩემი იდეები ვიზუალურად. ახლა თავდაჯერებულად შემიძლია დავაფიქსირო ჩემი აზრი სხვადასხვა ნაშრომზე, ლოგოსა და ბრენდინგზე და ვიმუშაო ჩემთვის სასურველ პროექტზე.

ფინალური პროექტი

ნატალისთვის ძალიან მნიშვნელოვანი აღმოჩნდა ფინალური პროქტი, რომელზეც კურსის დასასრულს იმუშავა. 
პროექტის მთავარი ამოცანა, რომელიმე ბრენდის ლოგოსა და ვიზუალი სტილის რედიზაინზე მუშაობა იყო.

ნატალი რამდენიმე კვირის განმავლობაში ფიქრობდა, თუ რომელი იყოს ისეთი ბრენდი, რომელზე მუშაობაც მისთვის საინტერესო და სასიამოვნო იქნებოდა. დიდი ფიქრის შემდეგ კი, გადაწყვიტა, რომ ეს ბრედნი PHO აზიური სამზარეულო იქნებოდა. 
 

რედიზაინი ნატალიმ PHO-ს ლოგოს ცვლილებით დაიწყო. მას სურდა, რომ ლოგოზე არა პროდუქტი, არამედ რაიმე ისეთი გამოესახა, რაც აზიურ კულტურის განუყოფელი ნაწილია. 

სწორედ ამიტომ მან გადაწყვიტა, მთავარი ლოგოზე დრაკონი ყოფილიყო გამოსახული, რომელიც აზიურ კულტურას უსავმს ხაზს.

ნატალიმ იდეალურად მოარგო ლოგო საერთო ბრენდინგს და ყველა სახის ვიზუალურ მასალაში გამოიყენა. 

შემდეგი ნაბიჯი იყო ის რომ ეს დრაკონი როგორც ვიზუალური სტილი, ისე გამომეყენებინა ბრენდინგშიც. შევქმენი პოსტერები და ბანერები. ვიზუალური ინდენტობისთვის ბრენდი წარმოვაჩინე სხვადასხვა Mockup- ზე, როგორიც არის Paper bag, Menu, Noodles Box და Chopsticks.

ასევე, ნატალიმ შექმნა ინსტაგრამ გვერდის, სთორისა და პოსტის ილუსტრაცია.

როგორც ნატალი გვიზიარებს, მისთვის დიდი გამოწვევა იყო ამ პროექტზე მუშაობა, თუმცა პროფესიონალი ლექტორი და Commschool-ის ყურადღებიანი და მეგობრული გუნდის წევრები, დიდ მოტივაციას აძლევდნენ მას.

ნატალიმ მენიუს დიზაინიც შეიმუშავა PHO-ს აზიური სამზარეულოსთვის.

და საბოლოოდ, ბრენდი სრულყოფილად წარმოადგინა ბილბორდის სახით.

კურსის განმავლობაშიც და დასრულების შემდეგაც, ჩემი მთავარი მიზანი არის ხარისხიანი პორტფოლიოს შექმნა, რადგან ჩემი სამომავლო გეგმები უკავშირდება ამ სფეროში განვითარებას. დაინტერესებული ვარ, რომ ჩემი პირველი ნაბიჯები გავიარო საინტერესო სააგენტოსთან, რაც გამოცდილებასთან ერთად დიდ ცოდნას მომცემს.

გაუზიარე მეგობრებს

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება