გრაფიკული დიზაინი - ნატალი მერმანიშვილი

blog-detail-img

გრაფიკული დიზაინი ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და მაღალანაზღაურებადი მიმართულებაა, მარკეტინგის სფეროში.

გრაფიკული დიზაინერების მთავარი ამოცანა, კრეატიული წარმოსახვებისა და ტექნიკური უნარების დახმარებით, ბიზნესის მთავარი გზავნილის გამოსახულებად ქცევაა.

პროექტი წარმატებულად ითვლება, თუ ის აყალიბებს ბრენდის იდენტობას, ინარჩუნებს ერთგულს და იზიდავს ახალ მომხმარებლებს.

თუ საკუთარი თავის დიზაინის სფეროში გამოცდა გსურს, ეს ბლოგის შენთვისაა. ნატალი მერმანიშვილი, ჩვენი კურსდამთავრებული, მოგიყვება პროგრამის ფარგლებში მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების შესახებ.

Add Your Heading Text Here

ნატალი ბავშვობიდან არის დაინტერესებული ხელოვნებასთან დაკავშირებული სფეროებით. ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში, არქიტექტურის ფაკულტეტზე სწავლობდა, თუმცა სწავლის პერიოდში მიხვდა, რომ სწორ ადგილას არ იყო. იცოდა, რომ უნდა გადაედგა ნაბიჯი, რომ ვიზუალური ხელოვნება სხვა კუთხით გაეცნო, თუმცა არ იცოდა ეს ნაბიჯი გაამართლებდა თუ არა. გრაფიკულ დიზაინს ყოველდღიურად ვაწყდებით ქუჩებში, სოციალურ ქსელებში და ყველგან, სადაც გავიხედავთ. სწორედ ამიტომ ნატალიმ გადაწყვიტა, მისი თავი ამ სფეროში გამოეცადა. დაიწყო ინფორმაციების მოძიება და ცდილობდა, რაც შეიძლება მეტი გაეგო ამ სფეროსა და მის პრინციპებზე.

“კურსის დაწყებამდე ვიცოდი, რომ ეს ნამდვილად ის საქმე იქნებოდა, რომელიც დიდ სიამოვნებას მომანიჭებდა და კარიერულადაც განვვითარდებოდი. უამრავი კმაყოფილი სტუდენტის შეფასების გათვალისწინებით, Commschool-ზე შევჯერდი და სწორედ აქედან იწყება ჩემი დიდი სიყვარული ამ სფეროს მიმართ”.

გრაფიკული დიზანი: კურსის შესახებ

ნატალის თქმით, Commschool-ის გუნდის ყველა წევრი დიდი ყურადღებით ეკიდებოდა სტუდენტების საჭიროებებს. მეგობრული გარემო მეტად სასიამოვნოს ხდიდა ურთიერთობას. რაც შეეხება ლექტორს, ის თავისი საქმის პროფესიონალია. არცერთი ლექცია ყოფილა უინტერესო და დამღლელი. თითოეული სტუდენტის დავალებას საფუძვლიანად განიხილავდა და აძლევდა რჩევებს, უზიარებდა წლების განმავლობაში დაგროვებულ გამოცდილებას, რაც მათ მომავალ საქმიანობაში ძალიან გამოადგებათ.
სხვადასხვა საკითხებზე ნატალის ხედვა სრულიად შეეცვალა. თეორიული ცოდნის გარდა, ნატალიმ პრაქტიკული ცოდნაც მიიღო, რაც საშუალებას აძლევს მას, იდეები ვიზუალურად გამოსახოს.

კურსმა ყველა შესაძლებლობა მომცა, რაც შეიძლება 2 თვის განმავლობაში მიმეღო. გამოკვეთილად დავინახე ჩემი ინტერესის სფერო და შესაბამისი ცოდნაც მივიღე. მეტად თავდაჯერებული გავხდი. შემიძლია, სხვადასხვა ნამუშევარზე ჩემი აზრი თამამად დავაფიქსირო, შევაფასო და გავაკრიტიკო ლოგოები, ბრენდინგი და სხვა.

ფინალური პროექტი

სტუდენტები კურსის ბოლოს, ფინალურ ინდივიდუალურ პროექტზე მუშაობენ და მნიშვნელოვან გამოცდილებას აგროვებენ.
გრაფიკული დიზაინის პროგრამის ფარგლებში ისინი რომელიმე ქართული კომპანიის რედიზაინზე  მუშაობენ.

ნატალიმ მისი არჩევანი რამდენიმე პირობის გათვალისწინებით გააკეთა. პირველ რიგში, უნდა აერჩია ისეთი ბრენდი, რომელზე მუშაობაც სიამოვნებას მიანიჭებდა და ამავდროულად, საინტერესო იქნებოდა.

დიდი ფიქრის შემდეგ კი გადაწყვიტა, რომ PHO, აზიური სამზარეულო, იქნებოდა ის ბრენდი, რომელიც საკუთარი თავის სრულად წარმოჩენის შესაძლებლობას მისცემდა. 

თავდაპირველად ბრენდის შესწავლა დაიწყო – ყოველდღიურად ათვალიერებდა მათ ნამუშევრებს, პოსტერებსა და ბანერებს. თვალს ადევნებდა მათ სოციალურ გვერდებს

პირველი ნაბიჯი რედიზაინის დროს, არის ვიზუალურ იდენტობაზე ფიქრი. ნატალიმ PHO-ის ლოგოს შეცვლა გადაწყვიტა და სურდა, ლოგოს აზიური კულტურა მოეცვა და ამავდროულად, მარტივი ყოფილიყო. ამიტომ ლოგოდ დრაკონი შეარჩია. ლექტორის დახმარებით შეუსაბამა სასურველი ‘მუდბორდი‘ და სხვადასხვა მითითებებით დრაკონის აწყობა დაიწყო. ეს პროცესი ძალიან სასიამოვნო იყო. შემდეგი ნაბიჯი დიზაინში ამ დრაკონის ვიზუალურ იდენტობად გამოყენება იყო, რისთვისაც შექმნა პოსტერები, ბანერები, ქაღალდის ჩანთა, მენიუ და საჭმელი ჩხირები.
ასევე,  ნატალიმ იმუშავა Instagram გვერდის, ‘სთორისა’ და პოსტის ილუსტრაციაზეც.

ვეძებდი იდეებს, რომლებიც დამეხმარებოდა იმის გადმოცემაში, რაც ჩაფიქრებული მქონდა. არაერთ მნიშვნელოვან პროექტს ვაწყდებოდი, სხვადასხვა დეტალებს ვიმახსოვრებდი და ჩემი ინტერპრეტაციით ვქმნიდი რაღაც ახალს.

ახლა კი პორტფოლიოს დახვეწის პარალელურად ნატალის სურს, მისი პირველი ნაბიჯები საინტერესო სააგენტოსთან ერთად გაიაროს. 

თუ შენც გსურს, მოკლე დროში დაეუფლო იმ უნარებს, რომლებიც დაგეხმარება შექმნა სხვადასხვა ილუსტაციები, იმუშაო საკუთარ პროექტებზე და გაიკვალო მომავალ პროფესიაში, მაშინ Commschool-ის გრაფიკული დიზაინის კურსი შენთვისაა!

გაიარე რეგისტრაცია

გაუზიარე მეგობრებს

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1400₾
ხელოვნური ინტელექტი (AI) აქტიურად ცვლის კონტენტის შექმნისა და მარკეტინგის პროცესებს. თანამედროვე ციფრულ გარემოში, სადაც ცვლილებები სწრაფად მიმდინარეობს, AI-ის გამოყენება უკვე აუცილებელიც კი გახდა. ის მნიშვნელოვნად ამცირებს კონტენტის შექმნაზე დახარჯულ დროს, ზრდის შემოქმედებით შესაძლებლობებს და ხელს უწყობს კონტენტის პერსონალიზაციასა და ოპტიმიზაციას. AI ხელსაწყოები ამარტივებს როგორც იდეების გენერირების, ისე მისი აღსრულების პროცესს. კურსის განმავლობაში ვისწავლით, სწრაფად და მარტივად, ეფექტური ფოტო და ვიდეო ვიზუალური კონტენტის შექმნას სხვადასხვა AI ხელსაწყოების დახმარებით.
12 ლექცია
36 საათი
საშუალო
1400₾
ფინალური პროექტის შედეგების მიხედვით, საუკეთესო კურსდამთავრებული გაივლის გარანტირებულ სტაჟირებას პარტნიორი კრეატიული სააგენტოდან ერთ-ერთში.ნებისმიერი ვიზუალური გადაწყვეტის მიღმა, იქნება ეს პოსტერი, ანიმაცია, ლოგო და თუ სხვა, დგას ძლიერი კონცეფცია და ექსპერიმენტული მიდგომები. Art Direction-ის ეს კურსი გაძლევთ შესაძლებლობას დაინახოთ და გაიაროთ გზა რომელიც წარმატებული ნამუშევრების საფუძველია. პროგრამის განმავლობაში თქვენ ისწავლით ინდივიდუალურობის შენარჩუნებას კონკურენტულ გარემოში, ძლიერი კონცეფციების შექმნას თანამედროვე ვიზუალურ სამყაროში და ამბის თხრობის გაძლიერებას კონცეფციის ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა პერსონაჟი, სიუჟეტი, ტონი და ვიზუალური მხარე. შეისწავლით კლიენტის პრობლემის ვიზუალურ გადაწყვეტას და ჩაერთვებით კრეატიული კამპანიის შექმნის მთლიან პროცესში - მიღებული ბრიფის შემოქმედებითი გადაწყვეტიდან მის აღსრულებამდე. კურსი ფოკუსირებულია პრაქტიკულ გამოცდილებაზე, სადაც იმუშავებთ კამპანიის შექმნის სრულ პროცესზე, რაც მოგცემთ ინდუსტრიაში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გამოცდილებას.
13 ლექცია
39 საათი
საშუალო
1300₾
ფინალური პროექტის შედეგების მიხედვით, საუკეთესო კურსდამთავრებული გაივლის გარანტირებულ სტაჟირებას პარტნიორი კრეატიული სააგენტოებიდან ერთ-ერთში. Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება