"ახალი ნათების" რედიზაინი - თამარ სამხარაძის ფინალური ნაშრომი

blog-detail-img

შენთვის რამდენად მარტივია იმის წარმოდგენა, რომ დღეიდან 2 თვის თავზე, შეგიძლება, გრაფიკულ დიზაინერი იყო?  თამარ სამხარაძისთვის, Commschool-ის გრაფიკული დიზაინის კურსდამთავრებულისთვის, როგორც თავად ამბობს, ეს დაუჯერებელი იყო:

“ცოტა ხნის წინ ვინმეს რომ ეთქვა ჩემთვის, კომპანიის რედიზაინს გააკეთებო, გულიანად დავცინებდი.”

ამის მიზეზი ისაა, რომ გრაფიკული დიზაინის მიმართულებით თამარს არანაირი საბაზისო ცოდნა არ გააჩნდა:

“არათუ გრაფიკული პროგრამების გამოყენება, არამედ მათი სახელებიც კი არ ვიცოდი.”

თუმცა, ახალი უნარების სწრაფად და წარმატებით შესწავლაში ამას ხელი არ შეუშლია და კურსის ფარგლებში მომზადებულ  ფინალურ ნაშრომსაც თამამად გვიზიარებს:

“პროექტზე მუშაობა ძალიან შრომატევადი აღმოჩნდა, თუმცა – თუკი ბოლომდე დაიხარჯები – შედეგით ნამდვილად იამაყებ.”

როგორც თამარი ყვება, პროექტის თემის შერჩევა მისთვის მნიშვნელოვანი მომენტი იყო:

“თავიდან დავალებამ საგონებელში ჩამაგდო, რადგან დადგა ის მომენტი, როდესაც ნამდვილი დიზაინერის როლი უნდა მომერგო: გამეთვალისწინებინა შერჩეული კომპანიის საქმიანობა, სამიზნე აუდიტორია, არსებული გამოწვევები და ჩამომეყალიბებინა მისი ახალი, ჩემი აზრით, უფრო თანამედროვე სტილი.”

საბოლოოდ თამარმა ფინალურ ნაშრომად “ახალი ნათების” ლოგოს რედიზაინი გადაწყვიტა. მისი ნამუშევრის არსებულ ლოგოსთან შედარება თავად შეგიძლია:

თბილისის კომუნიკაციის სკოლა კურსდამთავრებულები
თბილისის კომუნიკაციის სკოლა კურსდამთავრებულები

აქვე, გაეცანი თამარის სხვა ნამუშევრებსაც: 

შემოგვიერთდი გრაფიკული დიზაინის კურსზე

როგორც თამარი ამბობს, მისი არჩევანი, არსებული ლოგოს მოძველებურობამ განაპირობა:

“„ახალი ნათება“ განათებებისა და სანათი საშუალებების ყველაზე მსხვილი იმპორტიორია საქართველოში. თუმცა, მიუხედავად მიღწეული წარმატებისა, კომპანიას საკმაოდ მოძველებული ლოგო აქვს. ამიტომაც გადავწყვიტე მისი რედიზაინის გაკეთება.”

რედიზაინზე მუშაობის პროცესში თამარი საბოლოოდ დარწმუნდა, რომ ორი თვის თავზე მას გრაფიკული დიზაინერის როლის მორგება ნამდვილად შეეძლო:

“პროექტზე მუშაობის პროცესმა კიდევ ერთხელ დამარწმუნა, რომ აუცილებლად აღწევ იმას, რაც გინდა, მთავარია მონდომება.”

ასეთი შედეგების მიღწევაში კი თამარს Commschool-ის გუნდი დაეხმარა:

“ლექტორი თავისი საქმის ნამდვილი პროფესიონალია. Commschool-ს ჰყავს ძალიან ყურადღებიანი და აქტიური პერსონალი, რომლის იმედი, კარიერული წინსვლის თვალსაზრისითაც, აუცილებლად უნდა გქონდეს.”

ამდენად, თუ გრაფიკული დიზაინით ხართ დაინტერესებული და ამ სფეროში ცოდნა არ გაქვს, შემოგვიერთდი 👇

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1100₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1400₾
ნებისმიერი ვიზუალური გადაწყვეტის მიღმა, იქნება ეს პოსტერი, ანიმაცია, ლოგო და თუ სხვა, დგას ძლიერი კონცეფცია და ექსპერიმენტული მიდგომები. Art Direction-ის ეს კურსი გაძლევთ შესაძლებლობას დაინახოთ და გაიაროთ გზა რომელიც წარმატებული ნამუშევრების საფუძველია. პროგრამის განმავლობაში თქვენ ისწავლით ინდივიდუალურობის შენარჩუნებას კონკურენტულ გარემოში, ძლიერი კონცეფციების შექმნას თანამედროვე ვიზუალურ სამყაროში და ამბის თხრობის გაძლიერებას კონცეფციის ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა პერსონაჟი, სიუჟეტი, ტონი და ვიზუალური მხარე. შეისწავლით კლიენტის პრობლემის ვიზუალურ გადაწყვეტას და ჩაერთვებით კრეატიული კამპანიის შექმნის მთლიან პროცესში - მიღებული ბრიფის შემოქმედებითი გადაწყვეტიდან მის აღსრულებამდე. კურსი ფოკუსირებულია პრაქტიკულ გამოცდილებაზე, სადაც იმუშავებთ კამპანიის შექმნის სრულ პროცესზე, რაც მოგცემთ ინდუსტრიაში არსებული გამოწვევების გადაჭრის გამოცდილებას.
13 ლექცია
39 საათი
საშუალო
1300₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება