ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Strategic Communication

  • 5.0 შეფასება

  • 80 ლექცია

  • 240 საათი

  • 24 კვირა

We believe that leaders should know all aspects of marketing communication, so during our 6-month intensive program, we explore the essential tools needed for strategic marketing communication.

Regardless of industry, establishing brand values, gaining customer loyalty, and growing business is strategically important for any brand. Therefore, our _vision for _this course is - to deeply understand marketing strategy innovations and provide attending professionals with the necessary tools to achieve their goals.

The Strategic Communication Program includes 8 modules:

  • Introduction to Marketing
  • Product Innovation
  • Strategic Communication
  • Data & Insights
  • Brand Management
  • Digital
  • Events
  • Decision Making

Decision Making is an additional module of strategic communication, where leaders of large Georgian companies and others will share their experience about the decision-making process. During these meetings, students have the opportunity to ask invited speakers questions about their professional lives.

Also, three international speakers with diverse experiences conduct integrated lectures in the program - Jennifer Wong, Peter Hamilton, and Siby Thomas.

კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება

დამატებითი უნარები: Ad agency relations, Digital products, Budgeting, Branding, Advertising, Events.

  • Define product lifecycle and positioning

  • Use tools necessary for product innovation

  • Analyze consumer behavior and generate insights

  • Use tools to create a strategic brand platform

  • Develop department structure

  • Communicate effectively with advertising agencies

  • Determine communication channels

  • Efficiently allocate budget

  • Create a digital-first strategy

  • Expand brand presence in digital channels

  • Advertising

  • Generate content and create calendars

  • Plan and execute events

7080₾

გადაანაწილე გადასახადი
TBC განვადება
BOG განვადება

ვისთვის არის კურსი

Marketers

Our goal is to create a "universal marketer" who possesses many different skills.

Founders

For founders looking to grow and manage their own business.

Middle and Senior Managers

For middle and senior managers who need to use marketing in making strategic decisions.

პროგრამა მოიცავს

Alumni Club

After successfully completing the final exam, graduates will be automatically enrolled in the Alumni Club. This membership grants them access to exclusive events, content, and special offers from our partner companies

Work Based Learning

The course includes practice-based learning, including assignments/exercises and individual projects.

Bilingual Certification

Upon successful completion of the course, students will receive a bilingual certificate.

კურსდამთავრებულები

5.0 Rate

აარჩიე შენთვის სასურველი დრო

ლექტორები

ჯენიფერ ვონგი

Guest Lecturer

ჯენიფერ ვონგი

Guest Lecturer

ჯენიფერი 2018 წელს Forbes-ის 30 წლამდე 30 მარკეტერს შორის საუკეთესოდ დასახელდა. 2015 წლიდან ის იყო TUNE- ის მარკეტინგის ვიცე-პრეზიდენტი. 2018 წელს იგი გახდა Convoy-ის მარკეტინგის ხელმძღვანელი, ამავე წელს Convoy Business Insider-ის 51 საუკეთესო სტარტაპში შევიდა. ასევე, LinkedIn-ის 50 საუკეთესო სტარტაპს შორის მოხვდა. ჯენიფერი არის ვაშინგტონის უნივერსიტეტის ფოსტერის ბიზნესის სკოლის მოწვეული პროფესორი.

Linkedin

ლადო მალაზონია

Strategic Communication

ლადო მალაზონია

Strategic Communication

ევროპის არტ დირექტორთა კლუბის სპიკერი, ლადო მალაზონია, ექვსი წლის განმავლობაში მუშაობდა Windfor-ის მთავარ სტრატეგად, სადაც მან ითანამშრომლა წამყვან ქართულ კომპანიებთან. მან 2017 წელს კანის ვერცხლის ლომი მოიგო. ცოტა ხნის წინ ლადო შეუერთდა მსოფლიო მარკეტინგული კომუნიკაციების ბრენდს ჯეი ვალტერ ტომპსონის ქართულ ოფისს – JWT Metro-ს და იკავებს სტრატეგიის ხელმძღვანელის თანამდებობას.

Linkedin

ნათია სვანიძე

Strategic Communication

ნათია სვანიძე

Strategic Communication

2018 წლის ახალგაზრდა მარკეტერების გამარჯვებული, ნათია სვანიძე საკომუნიკაციო სივრცეში ერთერთი ყველაზე აქტიური ბრენდის – Giovanni Morra-ს დამფუძნებელია. ნათია ასევე “თიბისი“-ს პროგრამა სტარტაპერის ერთერთი შემქმნელია. ამჟამად ნათია ნეობანკ „სფეისი“-ს „მომხმარებლის გამოცდილების“ გუნდის ლიდერია.

Linkedin

პიტერ ჰამილტონი

Guest Lecturer

პიტერ ჰამილტონი

Guest Lecturer

პიტერი, ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი, 2014 წლიდან დღემდე იკავებს TUNE-ის აღმასრულებელი დირექტორის პოზიციას. მისი ხელმძღვანელობით Tune-მა მოიპოვა $36.4 მლნ-ის დაფინანსება martech-ის კატეგორიაში, გახსნა მსოფლიოს მასშტაბით 9 ოფისი და გაზარდა გუნდი 350 ადამიანამდე.

გიორგი მირზიკაშვილი

Strategic Communication

გიორგი მირზიკაშვილი

Strategic Communication

გიორგის საბანკო სივრცეში 7 წელზე მეტი მუშაობდა, სადაც ის ძირითადად პროდუქტების შექმნით და განვითარებით იყო დაკავებული. 2016 წელს ის გახდა Optio.ai-ს ერთ-ერთი დამფუძნებელი – ფინტექ სტარტაპის, რომელიც ეხმარება ბანკებს გადაიტანოს მომხმარებლის ფინანური ოპერაციები დიალოგის რეჟიმში. ასევე, Optio.ai პირადი ფინანსების მენეჯმენტში ეხმარება მომხმარებელს. მან 2019 წელს Gita-ს 100 000 გრანტი მოიპოვა. გიორგი 2 სტარტაპ აქსელერატორის კურსდამთავრებულია.

Linkedin

სიბი ტომასი

Guest Lecturer

სიბი ტომასი

Guest Lecturer

სიბი სპონსორებთან და პარტნიორებთან ურთიერთობის დეპარტამენტის ხელმძღვანელია Dubai Opera-ში 2016 წლიდან. მხოლოდ ორი წლის განმავლობაში მან $5.000.000-ის ღირებულების კონტრაქტები დადო სპონსორებთან. ის მუშაობდა Apple-სთან, Jaguar-თან, MasterCard- თან გრძელვადიან პროექტებზე. ასევე მონაწილეობდა Christian Dior-ის, Bvlgari-ის, Hermes-ის და Pandora-ს მოკლევადიან პროექტებში Dubai Opera-სთან.

უჩა ურუშაძე

Sense of Branding

უჩა ურუშაძე

Sense of Branding

უჩა არის ფილოსოფოსი, რომელიც ქმნის ბრენდებს. 2011 წელს უჩას სტრატეგიული ხელმძღვანელობით WINDFOR’S-ის სარეკლამო კამპანიამ Gold Eurobest, Silver Drum და Bronze Drum მოიპოვა. 2014 წლიდან უჩა HOLMES&WATSON-ში სტრატეგიას ხელმძღვანელობს, სადაც მან არაერთი გავლენიანი პროექტი განახორციელა, როგორიცაა “თიბისი”-ს ბრენდის სტრატეგია და სარეკლამო კამპანიები „გამარჯობა“ და „შენ“, ასევე – “თიბისი დაზღვევის” კამპანია “შეცდომები მოსულა”.

Linkedin

სულხან ლაცაბიძე

Marketing Management

სულხან ლაცაბიძე

Marketing Management

სულხანს მარკეტინგის დირექტორის პოზიციაზე მუშაობის 18 წლიანი გამოცდილება აქვს ისეთ დიდ ქართულ კომპანიებში, როგორებიცაა ჯეოსელი, ვისოლი, საქართველოს ლატარიის კომპანიია. იგი იკავებდა Adjarasport-ის მარკეტინგის დირექტორის პოზიციას რამდენიმე წლის განმავლობაში, მოგვიანებით კი ხელმძღვანელობდა Aptos-ის მარკეტინგის დეპარტამენტს. ამ ეტაპზე კარიერას აგრძელებს ფრილანსინგის მიმართულებით და კომპანიებს ეხმარება კომუნიკაციის სწორად დაგეგმვასა და წარმართვაში. აღსანიშნავია ისიც, რომ სულხანი ლონდონის ეკონომიკის სკოლის MBA-ია.

ხშირად დასმული კითხვები კურსის შესახებ

A: This is a unique program that combines all important aspects of marketing communication in 8 modules. You'll learn not just theory, but gain practical knowledge from leaders of leading Georgian companies and international speakers. This is your chance to become a "universal marketer" who can both develop strategy and implement it practically.
A: The program is designed not only for marketers but also for business founders, middle and top-level managers who want to fully master all aspects of modern marketing communication - from product innovation to digital strategies and event management.

Your search Digital Designer did not match any documents

ვერ მიიღე შენთვის საინტერესო ინფორმაცია?

ჩაეწერე უფასო კონსულტაციაზე

შესაძლოა გაინტერესებდეს