ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

დიმიტრი ვაჩნაძე სტუმრად თბილისის კომუნიკაციის სკოლაში

blog-detail-img

დიმიტრი ვაჩნაძე , EuropeBet-ის ბრენდის განვითარების მენეჯერი , თბილისის კომუნიკაციის სკოლას გადაწყვეტილების მიღების მოდულის ფარგლებში ეწვია.

გადაწყვეტილების მიღება, სკოლის სტრატეგიული კომუნიკაციის პროგრამის მერვე მოდულია, სადაც სტუდენტებს საშუალება აქვთ დაუსვან კითხვები მსხვილი ქართული კომპანიის ლიდერებს.

https://www.youtube.com/watch?v=u4jhxIyMIr4&t=229s
დიმიტრი ვაჩნაძე – EuropeBet-ის ბრენდის განვითარების მენეჯერი

სამედიცინო სფეროდან სარეკლამო ინდუსტრიაში მოხვედრილი დიმიტრი ვაჩნაძე გვესაუბრება თავის კარიერული მოღვაწეობზე – თუ რა გზა გაიარა სააგენტო კონტრასტიდან Europabet -ის ბრენდის მენეჯერობამდე .

დიმიტრი ექვსი წლის განმავლობაში იკავებდა ექაუნთ მენეჯერის პოზიციას Windfor’s – ში, მუშაობდა ისეთ ბრენდებთან, როგორიც არის თიბისი, ჯეოსელი, ალდაგი ა.შ. ამ დროის განმავლობაში მას არაერთი საინტერესო პროექტი განუხორციელებია მაგალითად ისეთი, როგორიც არის “კაცი რომელიც სულ ლაპარაკობს”.

საინტერესოა ისიც, რომ მისი მოღვაწეობის პერიოდში ქართული სარეკლამო ნამუშევარი პირველად მოხვდა საერთაშორისო ფესტივალზე, სადაც მოიპოვეს Eurobest-ის პრიზი. ასევე, 2015 წელს გახდა ახალგაზრდა კანის ლომების გამარჯვებული.

დიმიტრი ასევე გვესაუბრება გადაწყვეტილების მიღების მისეულ ტექნიკებზე და გვირჩევს რამდენიმე საინტერესო წიგნს, როგორიც არის:

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება