ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ამბები Digital Advertising-ის კურსიდან - ნუცა მესტუმრიშვილი

blog-detail-img

ყოველთვის ვცდილობ, არ გავჩერდე ერთ ადგილას, ამიტომ ბევრ სხვადასხვა სფეროსთან მქონია შეხება ცხოვრების განმავლობაში. ვთვლი, რომ ციფრული რეკლამირება მუდმივად განახლებადი პროფესიაა და სრულ ჩართულობას მოითხოვს, თან თანამედროვე პროფესიაცაა და სწორედ ამიტომ გამიჩნდა სურვილი მისი შესწავლის.

ციფრული რეკლამის სფერო შედარებით ახალგაზრდაა ტრადიციულ არხებთან შედარებით, როგორიცაა ჟურნალები, ბილბორდები და პირდაპირი ფოსტა. რეკლამის ევოლუცია არ არის მხოლოდ იმის შესახებ, თუ როგორ გამოიყურება რეკლამები ან სად გამოჩნდება ისინი, არამედ მოიცავს მათი აგების, გაყიდვისა და გაზომვის გზებსაც.

ტექნოლოგიურ განვითარებასთან ერთად, რეკლამირების გზები და მეთოდები მუდმივად იხვეწება, ამიტომ თუ გსურს ფეხი აუწყო ამ პროგრესს, ამ ბლოგში გაგაცნობ Digital Advertising-ის კურსდამთავრებულ, ნუცა მესტუმრიშვილს.

digital advertising nutsa mestumrishvili

დინამიური პროფესიის ძიებაში, ნუცამ ციფრული რეკლამირება შეარჩია. რაც შეეხება, კურსის არჩევას, ბევრი ძიების შემდეგ, ქომსქულზე გააკეთა არჩევანი სტუდენთა ფიდბექებისა და ლექტორის პროფესიონალიზმის გამო. 

ვეძებდი ოფლაინ კურს რომლის ხანგრძლივობაც არ იქნებოდა უსასრულოდ გაწერილი, თუმცა, როდესაც გადავაწყდი Commschool-ის კურსს და მოვიკვლიე ლექტორის შესახებ, იმდენად დადებითი ფიდბექები მივიღე, რომ ეს გახდა კურსზე ჩარიცხვის გადამწყვეტი ფაქტორი.

ნუცას თქმით, ონალინ ინტერაქციული ლექციების განმავლობაში, ლექტორისგან მიღებული რჩევები და დეტალურად ახსნილი მასალა ძალიან დაეხმარა, რომ გადაელახა მასსა და ციფრულ არხებს შორის არსებული ბარიერები.

იმის მიუხედავად რომ სრულიად ახალი, ამოუცნობი პროფესია იყო ჩემთვის, თამამად შემიძლია, ვთქვა რომ ტატიანა იდეალურად, მარტივად და გასაგებად ხსნიდა თითოეულ თემას.

სამომავლო გეგმებზე საუბრისას ნუცა გვიზიარებს, რომ დიდი სურვილი აქვს მომავალში მიღებული ცოდნა გამოიყენოს და პროფესიულად განვითარდეს. კურსის წარმატებით დასრულება კი უფრო მეტ მოტივაციას აძლევს ამისთვის. 

შეისწავლე Digital Advertising

ხოლო მათ, ვისაც მასსავით აინტერესებს ციფრული რეკლამირების შესწავლა ურჩევს რომ: “იმ ადამიანებს ვისაც ჩემსავით არანაირი შეხება არ ქონია ამ პროფესიასთან აუცილებლად ვურჩევდი სწორედ Commschool-ში გაიარონ კურსი, მიუხედავად იმისა, აქ ყველასთან ვირტუალური კავშირი გაქვს, ყოველთვის გრძნობ რომ შენს გარემოცვაში პროფესიონალები არიან და არც ყურადღებას , არც გამხნევებას და არც მოტივაციას არ გაკლებენ.”

მე კი გეტყვი, რომ კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება:

ასე, რომ თუ ეძებ პროფესიას, სადაც შეგეძლება ყოველდღიურად განვითარდე და შეისწავლო ახლად დანერგილი მეთოდები, არ გაჩერდე ერთ ადგილას! შემოგვიერთდი! Digital Advertising-ის შემდეგ მიღებაზე რეგისტრაცია უკვე დაწყებულია!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება