ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

UX კვლევა & დიზაინი

  • 5.0 შეფასება

  • 21 ლექცია

  • 63 საათი

  • 11 კვირა

მას შემდეგ, რაც ციფრულმა პროდუქტებმა ბევრი ყოველდღიური საქმე ჩაანაცვლა, გაჩნდა საჭიროება, რომ ეს პროდუქტები მაქსიმალურად მორგებული იყოს ადამიანების მოთხოვნებს და შესაძლებლობებს. პროდუქტებიდან მიღებული გამოცდილება(UX) ერთ-ერთი გადამწყვეტი ფაქტორია წარმატებისთვის. შესაბამისად, მნიშვნელოვანია ამ სფეროში კომპეტენტური კადრის ყოლა.

კურსი დაფუძნებულია მომხმარებელზე ორიენტირებული დიზაინის (HCD), კერძოდ, კი Design Thinking-ის პროცესზე (Framework-ზე) და იძლევა ცოდნას ყველა იმ მეთოდზე, რომელიც ციფრული პროდუქტების შექმნაში გამოიყენება.

კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება

დამატებითი უნარები: Design Thinking, Miro, Figma, Research.

  • ციფრული პროდუქტის შექმნა დიზაინერული აზროვნების მეთოდოლოგიით

  • Მომხმარებლის კვლევის დამოუკიდებლად ჩატარება & ანალიზი

  • კვლევიდან მიღებული ინსაითების გათვალისწინებით პროდუქტის კონცეფციისა და დიზაინის შემუშავება/ გაუმჯობესება

  • პროტოტიპის შექმნა

  • Პროტოტიპის გამოყენებადობის ტესტირება და გაზომვა

  • ციფრული პროდუქტის გუნდთან მუშაობა

29 მაისი 1600₾

სამ-შაბ 20:00-23:00, 12:00-15:00

14 ნოემბერი 1600₾

ხუთ-შაბ 20:00-23:00, 12:00-15:00

გადაანაწილე გადასახადი
TBC განვადება
BOG განვადება

ვისთვის არის კურსი

დიზაინერებისთვის

პროგრამა გათვლილია დამწყები UX და UI დიზაინერებისთვის; მათთვის, ვისაც უკვე ჰქონია შეხება დიზაინის რომელიმე მიმართულებასთან ან/და უცდია დიზაინის ხელსაწყოების გამოყენება.

პროდუქტის მფლობელებისთვის

ვინც უშუალოდ მონაწილეობს ციფრული პროდუქტის შექმნაში (პროდუქტის მფლობელები, პროექტის მენეჯერები და ა.შ.)

პროგრამა მოიცავს

კურსდამთავრებულთა კლუბი

ფინალური გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემთხვევაში, კურსდამთავრებული ავტომატურად ირიცხება Alumni Club-ში, შემდეგ კი იღებს წვდომას ექსკლუზიურ ივენთებზე, კონტენტზე და შემოთავაზებებზე ჩვენი პარტნიორი კომპანიებიდან.

პრაქტიკული პროექტები

პრაქტიკაზე დაფუძნებულ სწავლება, რაშიც იგულისხმება დავალებები / სავარჯიშოები და ინდივიდუალური პროექტი.

ორენოვანი სერტიფიკატი

კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.

კურსდამთავრებულები

5.0 Rate

სილაბუსი

ციფრული პროდუქტების მოკლე ისტორია და ტიპები
სამუშაო და გუნდის სტრუქტურები (ცენტრალიზებული, დეცენტრალიზებული, ჰიბრიდული)
UX კომპეტენციები და ერთმანეთთან კოლაბორაცია (UX მკვლევარი, UX დიზაინერი, UX მწერალი, ინფორმაციის არქიტექტორი, Product Owner)
კვლევის მნიშვნელობა ციფრულ პროდუქტებში: განსხვავებები მარკეტინგულ და UX კვლევას შორის
ბრიფის შედგენა და დავალება
კვლევის ძირითადი მეთოდების განხილვა: რაოდენობრივი და თვისებრივი კვლევა; ქცევისა და დამოკიდებულების კვლევა
UX კვლევის განსაზღვრა და როლი პროდუქტის განვითარებაში
UX კვლევის მეთოდების გაცნობა
ინტერაქტიული დიზაინის პრინციპები
მოწყობილობები
კონტენტის ზომები & ბადეები
ინტერფეისის ვიზუალიზაციის მაგალითები ნავიგაციის ელემენტები
ინტერფეისის სტანდარტული ელემენტები
Figma-ში Flows ორგანიზება
Figma-ში პროტოტიპის შექმნის დავალება
შესავალი ვიზუალურ დიზაინში
ვზუალური დიზაინის პრინციპები
ნახაზების ტიპები
ნახაზების შექმნის თულები (Figma, XD, Sketch)
Figma მიმოხილვა
Figma-ში ინტერფეისის შექმნის დავალება
მოკლე მიმოხილვა
ორგანიზების სტრუქტურები & სქემები
ახალი კონტენტის შექმნა
არსებული კონტენტის აუდიტი
ინფორმაციის არქიტექტური ტესტირება & პრაქტიკული სავარჯიშოები

აარჩიე შენთვის სასურველი დრო

ლექტორები

სალი მაზანაშვილი

UX Research & Design

სალი მაზანაშვილი

UX Research & Design

Სალომეს კვლევის სფეროში რამდენიმეწლიანი გამოცდილება აქვს. ამ დროის განმავლობაში UX კვლევის მიმართულებით უმუშავია ისეთ კომპანიებში როგორებიცაა საქართველოს ბანკი და ბეთლაივი. Პარალელურად ჩართულია ფრილანსინგის მიმართულებით და კომპანიებს ეხმარება UX კვლევის სტრატეგიის შემუშავებასა და წარმართვაში. სალომე ამჟამად იკავებს თიბისის UX კვლევების ლიდერის პოზიციას.

Linkedin

გიორგი სოსებაშვილი

UX Research & Design

გიორგი სოსებაშვილი

UX Research & Design

გიორგი არის ციფრული პროდუქტების დიზაინერი +8 წლიანი გამოცდილებით. უმუშავია სხვადასხვა მიმართულებით სამთავრობო, ბანკინგის, კომერციულ და სოც. Მედიის პლატფორმებზე. ასევე აქვს ბიზნეს ადმინისტრირების ხარისხი და სერტიფიცირება UX კვლევაში Nielsen Norman Group-ისგან (NN/g-ისგან). 3 წლის განმავლობაში მუშაობდა ციფრული პროდუქტების ლიდ დიზაინერის პოზიციაზე არაერთ მნიშვნელოვან საერთაშორისო და ადგილობრივ ციფრულ პროდუქტზე. მათ შორის ერთ-ერთი გამორჩეული Feedc, TBC-ის ციფრული ბანკინგი და მის ეკო-სისტემაში მყოფი პლატფორმებია. ამჟამად, მუშაობას აგრძელებს TBC-ის მობილურ ბანკინგზე და ავითარებს სხვადასხვა ტიპის ფუნქციონალს.

Web

ხშირად დასმული კითხვები კურსის შესახებ

A: ეს არის სფერო, სადაც თქვენი ანალიტიკური და კრეატიული უნარები ერთიანდება მომხმარებელზე ორიენტირებული პროდუქტების შესაქმნელად. დღეს UX დიზაინერები განსაკუთრებით მოთხოვნადები არიან როგორც ტექნოლოგიურ კომპანიებში, ისე სტარტაპებში, რაც გაძლევთ მაღალანაზღაურებად და სტაბილურ კარიერულ შესაძლებლობებს.
A: არა, კურსი არ მოითხოვს სპეციფიკურ წინაპირობებს. სწავლა იწყება საფუძვლებიდან და მისი გავლა შეუძლია ნებისმიერ მსურველს, ვისაც აქვს ინტერესი UX დიზაინის მიმართულებით.

Your search Digital Designer did not match any documents

ვერ მიიღე შენთვის საინტერესო ინფორმაცია?

ჩაეწერე უფასო კონსულტაციაზე

შესაძლოა გაინტერესებდეს

რელევანტური რესურსები

იხილე სრულად