TikTok შექმნის დღიდან კრეატორების საყვარელ პლატფორმად და შემოსავლის მთავარ წყაროდ იქცა, რადგან აქ ნებისმიერი ინტერესი შეიძლება აქციო ვიდეო კონტენტად, რომელიც მილიონობით ნახვას, პოპულარობასა, და შემოსავალს მოგიტანს, თუმცა როგორ - სწორედ ამაზე პასუხია წარმატების ფორმულა.
TikTok განსაკუთრებით აქტუალურია ახალგაზრდებში, თუმცა ყოველდღიურად უფრო და უფრო მეტად იზრდება როგორც აუდიტორიის ასაკი, ისე იმ ბრენდების რიცხი, რომელსაც TikTok-ზე კარგი პოზიციონირება სურს.
კურსის განმავლობაში ისწავლი, როგორ შექმნა ვირუსული TikTok ვიდეო/კონტენტი და როგორ გაზარდო შენი ორგანული აუდიტორია.
კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება
დამატებითი უნარები: TikTok სცენარის გაწერა; TikTok ვიდეოს შექმნა; ikTok ვიდეოს ანალიტიკა; Creator Studio-ს გამოყენება; Effect House.
-
TikTok ანგარიშის შექმნა, ოპტიმიზაცია და მართვა;
-
TikTok პროფილის სწორი პოზიციონირება;
-
ვირუსული პოტენციალის მქონე ვიდეოების შექმნა;
-
TikTok-ის ალგორითმზე მორგებული კონტენტის შექმნა და განთავსება არხზე;
-
TikTok კონტენტისთვის საჭირო ინსტრუმენტების საბაზისო გამოყენება;
-
კონტენტის ანალიტიკა.
პროგრამა მოიცავს
ვისთვის არის კურსი
ნებისმიერი ადამიანისთვის
ვისაც სურს, გადადგას პირველი ნაბიჯები TikTok-ზე და გაიგოს, როგორ მუშაობს მისი ალგორითმი.
დამწყები კრეატორებისთვის
ვისაც სურს, თავისი ანგარიშის გამართვა, გამომწერების, ნახვებისა და ჩართულობის გაზრდა, სპონსორების მოზიდვის მიზნით.
მარკეტერებისთვის
ვისაც სურს, შექმნას ვირუსული და ჩამთრევი TikTok, რათა შეძლოს თავისი ბრენდისთვის მაღალი ორგანული ტრეფიკის მოტანა.
სილაბუსი
აარჩიე შენთვის სასურველი დრო
ლექტორები
ეთო მერებაშვილი
Marketing Management
ეთო მერებაშვილი
Marketing Management
ეთოს მარკეტინგის სფეროში მუშაობის 13+ წლიანი გამოცდილება აქვს, რა დროის განმავლობაშიც მისი უშუალო ხელმძღვანელობით 40-ზე მეტი კამპანია განხორციელდა. მისი კარიერა დაიწყო თეგეტა მოტორსში, სადაც სხვადასხვა დროს იკავებდა განსხვავებულ პოზიციას - სოციალური მედიის სპეციალისტიდან მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციამდე. მისი გამოცდილება მოიცავს როგორც რითეილის, ასევე B2B მარკეტინგს ქართულ და გლობალურ ბრენდებთან. კარიერის უდიდესი ნაწილი უკავშირდება კომპანია zoommer-ის “ოქროს ხანას”, მის რებრენდინგსა და ყველაზე ხმაურიან კამპანიებს. ბოლო ორი წლის განმავლობაში მუშაობდა როგორც მარკეტინგ კონსულტანტი და კომპანიებს მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავებაში უწევდა დახმარებას. ამჟამად ეთო ჩეხური მარკეტინგული სააგენტოს - SocialSharks-ის GM-ია.
ხშირად დასმული კითხვები კურსის შესახებ
Your search Digital Designer did not match any documents
ვერ მიიღე შენთვის საინტერესო ინფორმაცია?
ჩაეწერე უფასო კონსულტაციაზეTestimonials
Tamar Panchulidze
PM
I'm in love with this course. I hope this LMS is working tho. hahah.
Tamar Panchulidze
PM
I'm in love with this course. I hope this LMS is working tho. hahah.
შესაძლოა გაინტერესებდეს
რელევანტური რესურსები
იხილე სრულად“მარკეტინგული კამპანიის მთავარი კომპონენტი კრეატიულად დაგეგმილი ლამაზი რეკლამა არ არის”
როდესაც მარკეტინგს გვიხსენებენ, ჩვენს უმრავლესობას თვალწინ კრეტიული კამპანიებისა და რეკლამების დასაგეგმავ ორომტრიალში ჩაბმული ხალხი წარმოგვიდგება; აქვე ჩნდება კითხვაც - მაშინ რა არის მარკეტინგი?როგორც ჩანს, მარკეტინგი მხოლოდ და მხოლოდ “catchy” რეკლამების შექმნასა და გადასაღებ მოედანზე ღამის გათენებას არ გულისხმობს. სულხან ლაცაბიძე, მარკეტინგის მენეჯმენტის კურსის ლექტორი პროგრამის განმავლობაში თავის განსხვავებულ გამოცდილებას გაგვიზიარებს.სულხანმა მრავალწლიანი გამოცდილება სხვადასხვა კომპანიაში მიიღო: ალდაგი, ბანკი “რესპუბლიკა”, ბილაინი, საქართველოს ლატარიის კომპანია, კავკასუს ონლაინი, ვისოლი, ჯეოსელი – ეს იმ კომპანიათა არასრული ჩამონათვალია, რომელთათვისაც სულხანს მარკეტინგის ან/და გაყიდვების განხრით უმუშავია. გაყიდვებსა და მარკეტინგში 17 წლის განმავლობაში გამოცვლილმა მრავალმა სამსახურმა მას მარკეტინგის პრაქტიკაში დანერგვის მთავარი პრინციპები დაანახა.მისთვის მარკეტინგი მომხმარებელთან რეგულარულ პოლემიკას, მისთვის “ნერვების მოშლას”, ე.ი. გამუდმებით მისი თვალთახედვის არეში ყოფნას ნიშნავს. მისი აზრით, მიუხედავად ბიუჯეტის ზომისა, მთავარია, რაღაც ფორმით მაინც, რეგულარულად იქცევდე მომხმარებლის ყურადღებას, ამისთვის კი სულაც არ არის აუცილებელი მძიმე ან გრძელვადიანი კომუნიკაციები. “მარკეტინგული კამპანიის მთავარი კომპონენტი კრეატიულად დაგეგმილი კამპანია ან/და ლამაზი რეკლამა არ არის, არამედ მთავარია, სწორად განსაზღვრო შენი რესურსი და მასზე დაყრდნობით გადაწყვიტო, რისი გაკეთება შეგიძლია” სწორედ ამის გამოა, რომ უშუალოდ მარკეტინგულ იარაღად სულხანი ფინანსებს, ექსელს, ციფრებს მიიჩნევს. მისი თქმით, არ აქვს მნიშვნელობა, რა პროდუქტზე გიწევს მუშაობა; მთავარია, რაც შეიძლება, მალე ადაპტირდე და შენი უწინდელი გამოცდილება ახალ პროდუქტს მოარგო. მნიშვნელობა არც იმას აქვს, რამხელაა შენი ბიუჯეტი, რადგან მიზანი, ხარჯო ეფექტურად, უცვლელია. თუმცა, ვიდრე საქმე კამპანიების დაგეგმვა-წარმართვამდე მივიდოდეს, როგორც ის ამბობს, უმნიშვნელოვანესია, მარკეტინგული დეპარტამენტის შექმნა და მისი სტრუქტურული გამართვა: “ჯერ კონვეირი უნდა გამართო; მხოლოდ შემდეგ შეგიძლია, შეუდგე რამის კეთებას.”https://www.youtube.com/watch?v=zagq22PIP4A მარკეტინგის მენეჯმენტი: კურსის შესახებ როგორც ვხვდებით, მარკეტინგის მენეჯმენტის კურსის უდიდესი ნაწილი პრაქტიკულ მეცადინეობას ეფუძნება, სულხანი საკუთარ მრავალფეროვან გამოწვევებსა და ქეისებს გაგიზიარებთ. მანამდე კი ჩვენ გაგიზიარებთ კურსდამთავრებულების შეფასებებს: კურსის ფარგლებში გასწავლით, როგორ უნდა გაიწეროს და დაიხარჯოს ბიუჯეტი, როდის არის ოპტიმალური უშუალოდ ექსელზე დაყრდნობა და როდის შეგიძლიათ, “იხალისოთ” კრეატივით, როგორ უნდა იურთიერთოთ კრეატიულ სააგენტოსთან, როგორ აჯობებს სხვადასხვა პროდუქტის გაშვება (“დალონჩვა”), როგორ უნდა შეაფასოთ ჩატარებული კამპანიის ეფექტურობა და ა.შ.კურსით დაინტერესდებით – ნებისმიერ სფეროში მოღვაწე მარკეტინგის მენეჯერები, ექაუნთ თუ ბრენდ მენეჯერები, აგრეთვე – მარკეტინგის დირექტორები და, ზოგადად, ნებისმიერი ადამიანი, ვისაც მარკეტინგის პრაქტიკული მხარის შესახებ მეტი ინფორმაციის გაგება გინდათ.ამდენად, თუკი მარკეტინგის მენეჯმენტის შესწავლა შენთვის საინტერესო ჩანს და ამ მიმართულებით ახალი ცოდნისა და გამოცდილების შეძენა გინდა, შემოგვიერთდი, პროგრამას 5 სექტემბერს ვიწყებთ! შემოიტანე განაცხადი
10 ტრენდი სოციალურ მედიაში
ტექნოლოგიების საუკუნეში მარკეტინგისთვის ნებისმიერი პლატფორმა გამოიყენება, მთავარია კონტენტისა და სამიზნე აუდიტორიის სწორად შერჩევა. იქიდან გამომდინარე, რომ სოციალურ მედიაში დღესდღეობით სხვადასხვა პროფესიის, ასაკისა და გემოვნების მომხმარებელი რეგისტრირდება და მათ აქტიურად მოიხმარს, მარკეტინგის სპეციალისტებს შორის ის დიდი პოპულარობით სარგებლობს. ამ ბლოგში კი შეიტყობ სოც. მედიაში არსებული კონტენტ მარკეტინგის ტრენდების შესახებ. კონტენტ მარკეტინგის ტრენდები სოციალურ მედიაში 1. სოციალურ მედიაში აქტიურობა ბრენდებისთვის მომგებიანია ბევრი ბრენდი ფიქრობს, რომ სოციალური მედია კონტენტის გაზიარებაა, მაგრამ ეს მხოლოდ მისი ნახევარია. მეორე ნახევარი არის ქომუნითის შექმნა - სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, აუდიტორიასთან დაკავშირება და მათი ჩართვა. იმისთვის რომ გაიგო მუშაობს თუ არა შენი სტრატეგია საზოგადოების ინგეიჯმენთთან დაკავშირებით, ყურადღება უნდა მიაქციო შემდეგ ნიშნებს: ბრენდის დაუგეგმავი პოპულარიზაცია;კონტენტის გაზიარება;ბრენდის წარმატებების ერთობლივი ზეიმი;ურთიერთობის დამყარება, რომელიც დაფუძნებულია ბრენდის და/ან პროდუქტების მიმართ ინტერესზე;სოციალური მედიის მარკეტოლოგების 90% ამბობს, რომ აქტიური ონლაინ საზოგადოების შექმნა გადამწყვეტია წარმატებული სოციალური მედიის სტრატეგიისთვის.სოციალური მედიის მარკეტინგი იყოფა Facebook-სა და Instagram-ს შორის. გირჩევ, დაიწყო იქ, სადაც შენი აუდიტორია 'ცხოვრობს' და გამოიყენო ეს ცოდნა სხვა პლატფორმებზე შენი სტრატეგიის ინფორმირებისთვის. 2. სოციალური მედია არის ელექტრონული კომერციის მომავალი 2022 წელს სოციალურ მედიაში შოპინგი ძალიან პოპულარული გახდა. პლატფორმებმა, როგორიცაა Instagram, გააადვილეს აპს-შიდა შესყიდვები სავაჭრო ჩანართების, ღილაკების „შენახვა მოგვიანებით“ და სხვა საშუალებებით.სოციალური მედიის მარკეტოლოგების დაახლოებით 80% ამბობს, რომ მომხმარებლები უფრო ხშირად ყიდულობენ პროდუქტებს სოციალურ აპებში, ვიდრე ბრენდების ვებსაიტებზე ან მესამე მხარის ვებსაიტებზე, როგორიცაა Amazon.თუმცა, ბევრი მომხმარებელი მაინც უფრთხილდება სოციალური მედიის საშუალებით შესყიდვებს. სოციალური მედიის მომხმარებელთა მხოლოდ 41% გრძნობს თავს კომფორტულად შესყიდვების გაკეთებაში სოციალური მედიის პლატფორმებზე და მხოლოდ 37% ანდობს სოციალური მედიის პლატფორმებს მათი ბარათის ინფორმაციას.სოციალური მედიის მომხმარებელთა განცხადებით, შესყიდვებისას სამ ყველაზე დიდ პრობლემას აწყდებიან:ბრენდის ლეგიტიმურობა (54%);თანხის დაბრუნების შესაძლებლობა (48%);პროდუქტის ხარისხი (44%)იმ აპლიკაციებს შორის, რომელიც გვთავაზობს აპს-შიდა შესყიდვებს, Instagram არის ის, რომელიც მომხმარებელთა აზრით სთავაზობს მათ საუკეთესო სავაჭრო გამოცდილებას. სოციალური მედიის მარკეტოლოგები ასევე თვლიან, რომ ის საუკეთესო ROI-ს და მარკეტინგულ ინსტრუმენტების წყაროა. 3. DMs (პირდაპირი შეტყობინებები) მომხმარებელთა სასურველი სერვისის არხია დაახლოებით ყოველი მეხუთე Gen Z, Millennial და Gen X სოციალური მედიის მომხმარებელი უკავშირდება ბრენდს DM-ის საშუალებით. ამიტომ, სოციალური მედიის მარკეტერების 84% ვარაუდობს, რომ ეს გახდება მომხმარებელთა მომსახურების სასურველი არხი 2023 წელს.როგორც ჩანს, ბრენდების უმეტესობა ამისთვის მოემზადა, სოციალური მედიის მარკეტოლოგების 76% ამბობს, რომ მათი კომპანია ამჟამად სთავაზობს მომხმარებლებს მომსახურებას სოციალური საშუალებით, ხოლო 42% ამბობს, რომ მომხმარებელთა მომსახურების მიწოდება DM–ით არის მათი სამუშაოს მთავარი პასუხისმგებლობა.ასე რომ, ეს არის ნიშანი იმისა, რომ შეიმუშაო გეგმა მომხმარებელთა მოთხოვნების დასაკმაყოფილებლად სოციალური მედიის შესაბამისი საშუალებებით. 4. საძიებო სისტემები კარგავენ პოპულარობას, რადგან მომხმარებლები მიმართავენ სოციალურ მედიაში ძიებას სოციალური მედიის მარკეტოლოგების 87% ფიქრობს, რომ 2023 წელს, მომხმარებლები უფრო ხშირად მოიძიებენ ბრენდებს სოციალურ მედიაში, ვიდრე საძიებო სისტემებში. ეს ტენდენცია 2022 წელსაც კი დაადასტურა Google-ის ცოდნისა და ინფორმაციის ვიცე-პრეზიდენტმა, პრაბჰაკარ რაღავანმა. მან თქვა, რომ სოციალური პლატფორმები 'ჭამს' Google-ის ძირითად პროდუქტებს: Search და Maps.„ჩვენს კვლევებში, ახალგაზრდების დაახლოებით 40%, TikTok-სა ან Instagram-ს მიმართავენ, როდესაც ისინი ეძებენ ადგილს ლანჩისთვის."ასე რომ, მთავარი კითხვაა - როგორ უნდა მოახდინო ექაუნთების ოპტიმიზაცია სოციალური ძიებისთვის? გიზიარებ, სოციალური მედიის მარკეტოლოგების მთავარ რეკომენდაციებს:პოსტებსა და ბიოგრაფიაში შესაბამისი საკვანძო სიტყვების და ჰეშთეგების გამოყენება;დარწმუნდი, რომ შენი ექაუნთის სახელი ადვილი მოსაძებნია;თანმიმდევრული სახელის ქონა ანგარიშებში; 5. მარკეტერები მიკრო-ინფლუენსერებთან თანამშრომლობას ამჯობინებენ Previous Next მარკეტოლოგების 80% მუშაობს მიკრო-ინფლუენსერებთან (1K-დან 99,999-მდე მიმდევარი/გამომწერი), ხოლო მხოლოდ 16% მუშაობს მათთან, ვინც 1 მილიონზე მეტ მიმდევარს ფლობს.რა სარგებელი მოაქვს ამ სტრატეგიას? პირველ რიგში, უფრო ხელმისაწვდომია, აყალიბებს გრძელვადიან პარტნიორობას და სთავაზობს წვდომას მჭიდრო აუდიტორიასთან.მარკეტინგის ადრეულ დღეებში, მიმდევრების რაოდენობა იყო მთავარი მიმზიდველობა. დღეს, კი კონტენტის ხარისხი და ბრენდისთვის სწორი სამიზნე აუდიტორიის პოვნა ბევრად უფრო მნიშვნელოვანია. 6. მოკლე ფორმის ვიდეო არის ყველაზე მაღალი ROI ფორმატი და 2023 წელს ყველაზე ტენდენციური მოკლე ფორმის ვიდეო არის Gen Z-ისა და Millennials-ის სასურველი ფორმატი ახალი პროდუქტების შესასწავლად. რაც შეეხება სოციალური მედიის მარკეტოლოგებს, ეს არის ყველაზე პოპულარული ფორმატი, რომელსაც იყენებს გამოკითხული მარკეტოლოგების 54%. გარდა ამისა, სოციალური მედიის მარკეტოლოგების 33% გეგმავს მასში მეტი ინვესტიციის ჩადებას. მაგრამ ის არა მხოლოდ პოპულარულია, არამედ ეფექტურიც, მარტივია და დამამახსოვრებელი. 7. 2023 წელს გამორჩეული იქნება მხიარული, ტრენდული და შესატყვისი კონტენტი მომხმარებელთა 68% ამბობს, რომ სოციალური მედიის კონტენტის ავთენტურობა და რელატიურობა უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე ესთეტიური, მაღალი ხარისხის კონტენტი. რაც შეეხება სოციალურ მედიას, მომხმარებელთა 50%-ისთვის ყველაზე დასამახსოვრებელი სასაცილო კონტენტია. იმისდა მიუხედავად, რომ სასაცილო კონტენტი არ გვთავაზობს უმაღლეს ROI-ს, სოციალური მედიის მარკეტოლოგების 66% ამბობს, რომ მხიარული კონტენტი ყველაზე ეფექტური ფორმატია, რომელსაც ისინი იყენებენ. 8. Instagram არის ყველაზე მაღალი ROI პლატფორმა და 2023 წელს ყველაზე დიდ ზრდას იხილავს სხვა პლატფორმებთან შედარებით, ინსტაგრამი ყველაზე მეტ ზრდას ნახავს 2023 წელს. რადგან, თუ სოციალური მედიის მარკეტოლოგებს კითხავ მათ საყვარელ სოციალურ პლატფორმას, ისინი სავარაუდოდ ინსტაგრამს დაასახელებენ. ისინი ასახელებენ მას #1 ROI-ს, ჩართულობისა და ხარისხის ლიდერებისთვის. სოციალური მედიის მარკეტოლოგები ასევე ამბობენ, რომ Instagram-ს აქვს ყველაზე ზუსტი ალგორითმი, რომელიც აუცილებელია ბრენდის ცნობადობის მიღწევისთვის.შედეგად, სოციალური მედიის მარკეტოლოგების 52%, რომლებიც იყენებენ Instagram-ს, გეგმავს ინვესტიციების გაზრდას 2023 წელს. გარდა ამისა, მათგან 36%, ვინც ჯერ არ იყენებს მას, აპირებს Instagram-ის გამოყენებას. 9. სოციალური მედიის ბიუჯეტები დაკვირვების ობიექტი გახდება 2022 წელს ბევრ მარკეტერს მოუწია ბიუჯეტის შემცირება, რეცესიის საფრთხის გამო. 2023 წელს, მარკეტოლოგების უმეტესობა არ ელის შემცირებას, მაგრამ მეტ ზედამხედველობას გაუწევენ ბიუჯეტს. სოციალური მედიის მარკეტოლოგების 57% ამბობს, რომ ბიუჯეტის დახარჯვა კონტენტის მიერ წარმოქმნილ ROI-ს მიხედვით ხდება. ბიუჯეტზე დაკვირვება არასდროს არის ცუდი სიახლე, რადგან ეკონომიკა კვლავ მთავარია მრავალი ბრენდისთვის. 10. ერთი და იგივე კონტენტის ხელახლა გაზიარება პლატფორმებზე არ იქნება პოპულარული სოციალური მედიის მარკეტოლოგები მართავენ საშუალოდ ოთხ პლატფორმას. მიუხედავად იმისა, რომ ჯვარედინი გამოქვეყნების სარგებელი აშკარაა, ბევრი იწყებს მისგან თავის არიდებას. ჩვენს ირგვლივ სოციალური ლანდშაფტი მუდმივად იცვლება. და, მიუხედავად იმისა, რომ ვფიქრობთ, ვიცით, რას უნდა ველოდოთ სოციალური მედიისგან, ტენდენციების ეს სია, სავარაუდოდ, არ არის ამომწურავი იმისა, რასაც ვიხილავთ 2023 წელს.როგორც სოციალური მედიის მარკეტერს, საუკეთესო რამ, რისი გაკეთებაც შეგიძლია, არის გააგრძელო ტენდენციების, ონლაინ მომხმარებელთა ქცევისა და შენი გუნდის სოციალური მედიის მონაცემების კვლევა, რათა დაადგინო, რომელ ტენდენციებს ან სტრატეგიებს უნდა დაეყრდნო ან როგორ იმოქმედო უპრეცედენტო ონლაინ სცენარებში.თუ გსურს, რომ სოციალურ მედიაში შენი კომუნიკაცია რელევანტური და სამიზნე აუდიტორიაზე მორგებული იყოს, შემოგვიერთდი კონტენტ მარკეტინგის პროგრამაზე! გაეცანი კონტენტ მარკეტინგის კურსის დეტალებს
"ციფრული მარკეტინგის სფერო არის გასაოცრად დინამიკური, ვერტიკალური და თან სქროლვადი" - გაიცანი Digital Advertising-ის ლექტორი, ტატიანა ბაშელეიშვილი
რა ვიცით, რამდენჯერ მოგიწევს თითით ჩასქროლო მობილურის ეკრანი, რათა ტატიანა ბაშელეიშვილის სამუშაო გამოცდილებაზე ინფორმაცია ბოლომდე ჩაიკითხო? ალბათ, იკითხავ - რატომ უნდა დაგაინტერესოს მისმა გამოცდილებამ.ვიდრე გიპასუხებდე, ჯერ ჩვენ გკითხავთ: გიყვარს სიახლეები, ექსპერიმენტები და რიცხვები? შეგიძლია დეტალებზე კონცენტრირება, მიზნის მისაღწევად სტრატეგიული გეგმების შემუშავება და თანაც ამ ყველაფერს კრეატივით აკეთებ? თუ ესეა, მაშინ, მოგვყევი. ის, რასაც Digital Advertising-ის ლექტორ ტატიანა ბაშელეიშვილზე გაიგებ, ალბათ დაგაინტერესებს. ხომ გსმენია ZARA-ზე, Sheraton-ზე, Lavazza-ზე, Lenovo-ზე, Galleria Tbilisi-ზე, Avon-ზე, Wolt-ზე, KFC-სა და Miniso-ზე, მათ შორის ქართულ სტარტაპებზე Carfest, Lunchoba? ეს ჩამონათვალია იმ კომპანიებისა, რომელთანაც ტატიანას უთანამშრომლია. იგი Redberry-ში ციფრული მედია დამგეგმავის პოზიციასაც იკავებდა, ასევე ხელმძღვანელობდა Growth Marketing-ის დეპარტამენტს. ამჟამად კი თავისსავე დაარსებული კომპანია HURO-ს თანადამფუძნებლისა და აღმასრულებელი დირექტორის პოზიციას იკავებს. გამოცდილების შეძენა, კარიერული განვითარება პროცესია, რომელიც ერთი წერტილით იწყება, რაც შემდეგ შედეგად გარდაიქმნება ხოლმე. პასუხი კითხვაზე, თუ საიდან დაიწყო ეს ტატიანას შემთხვევაში, ერთისტყვიანი და მარტივია: "აღფრთოვანება" ყველაფერი დაიწყო აღფრთოვანებით იმ ადამიანებისადმი, ვისაც უბრალოდ თავისი საქმე უყვარდა. უნივერსიტეტის პერიოდშიც ჩემში ყოველთვის უდიდეს აღფრთოვანებას იწვევდა იმ პრაქტიკოსი ლექტორების მოსმენა, ვინც შეყვარებულია საკუთარ საქმეზე და თან არ იშურებს ძალისხმევას ამ საქმისთვის აუცილებელი ფუნდამენტური ცოდნის გაზიარებით სიყვარულის გაბევრებაზე. არ ვიცით, რამდენად დამაჯერებლად ჟღერს, თუმცა ეს მარტივი მიზეზი გახდა საფუძველი იმის, თავადაც მიეღო მონაწილეობა ისეთ პროგრამაში, როგორიცაა Digital Advertising. Digital Advertising-ის პროგრამა 14 ლექცია | 42 საათი | 7 კვირა გაიგე მეტი ციფრული მარკეტინგის სფერო არის გასაოცრად დინამიკური, ვერტიკალური და თან სქროლვადი. ციფრული მარკეტერების მიზანია, ციფრული აუქციონერების წითელ ოკეანეში, ყოველდღიური ვერტიკალური სქროლვის პროცესში ადამიანებს თითი რამდენიმე წამით მაინც შეაჩერებინონ. სწორედ ეს რამდენიმე წამი არის კრიტიკული მომხმარებლისა და ბრენდის ურთიერთობაში და განსაზღვრავს მოვლენების სამომავლო განვითარებას. შენი ინტერესი, სიყვარული ამ სფეროსადმი ფუნდამენტურია, მაგრამ არა საკმარისი - შესაძლოა კრეატიული, ინოვაციური ხარ და გაქვს ბიუჯეტიც, მაგრამ, დაგვეთანხმები, ყოველი ტიპის რესურსს ეფექტური მართვა სჭირდება. კრეატივი ვერ იქნება სრულფასოვანი, თუკი მისი განთავსება ხდება არასწორად, და ასევე კრეატივის წყაროც ხშირად სწორედ განთავსების შესაძლებლობებშია. ტატიანა ხსნის, რომ რეკლამირება არაა თვითმიზანი - იგი მექანიზმია თავისებური შინაარსითა და კონტექსტით, რომელიც მიმართულია ერთი მიზნისკენ და შენ სწორედ ამ მიზნამდე მისასვლელი სტრატეგია გჭირდება. რას მოიცავს Digital Advertising-ის კურსი? Digital Advertising არის კურსი, რომელიც მოგცემს ყველა საჭირო თეორიულ და პრაქტიკულ ცოდნას, რაც დაგეხმარება ეფექტური რეკლამის დაგეგმვაში, გაშვებაში, მონიტორინგში, ანალიტიკასა და ოპტიმიზაციაში. კურსი შედგება თეორიული ნაწილისგან, რაც ასევე პრაქტიკულ დავალებებს მოიცავს, რომელიც საბოლოოდ შენი ცოდნის პრაქტიკაში გარდაქმნისა და გამოცილების მიღების საშუალებას მოგცემს. მეტიც. თბილისის კომუნიკაციის სკოლაში მოქმედებს Alumni Club, რომელშიც ყოველი კურსდამთავრებული ავტომატურად ირიცხება პროგრამის დასრულების შემდეგ. კლუბი უზრუნველყოფს ყოველი კურსდამთავრებულის კარიერულ განვითარებაში მხარდაჭერას. იგი სთავაზობს მათ ექსკლუზიურ სამუშაო შესაძლებლობებსა და სტაჟირებას პარტნიორ კომპანიებში. მსოფლიოში 5.7 მილიარდი ადამიანი იყენებს ინტერნეტს, შესაბამისად, უხეშად რომ ვთქვათ, მოცემულ სფეროში 4 მილიარდ 660 მილიონი პოტენციური მომხმარებელი არსებობს. ტატიანას მიხედვით, ესაა საასპარეზო სივრცე, სადაც მუშაობს ისეთი პრინციპი, როგორიცაა განთავსებული რეკლამის გაზომვადობა - რიცხვებზე დაყრდნობით შეგიძლია თითოეული მარკეტინგული ინიციატივა შეაფასო და ბიზნეს შედეგებში თარგმნო. შეიმუშავო და დახვეწო საკუთარი სტრატეგია და ტაქტიკა, ხელწერასავით, რომელიც მხოლოდ შენ გეკუთვნის. სწორედ ციფრული განმთავსებელი ხედავს ამ, ერთი შეხედვით, მცირე განსხვავებებს და პოულობს შესაძლებლობებს იქ, სადაც სხვა ვერასოდეს დაინახავს. ოპტიმალური მიგნება არის ფორმატებზე, პლატფორმებზე, აუდიტორიებზე ექსპერიმენტების შედეგი. საინტერესოა, არა? Digital Advertising-ის პროგრამაზე შეძენილი უნარები საშუალებას მოგცემს გასაქანი მისცე შენს კრეატივს და მისი რეალიზებისთვის ჩადებული რესურსები ეფექტურად გამოიყენო. შემოგვიერთდი Digital Advertising-ის კურსზე! გაეცანი Digital Advertising-ის პროგრამის სილაბუსს
რეგისტრაცია
წესები & პირობები
ყოველგნარი გაუგებრობის თავიდან აცილების მიზნით, გთხოვთ, ყურადღებით გაეცნოთ ამ წესებს და პირობებს კურსის შეძენამდე.
1. რეგისტრაცია
- 1.1. კურსზე რეგისტრაციით, თქვენ ეთანხმებით ამ წესებსა და პირობებს ("პირობები").იმ შემთხვევაში თუ თქვენ შერჩეული იქნებით კურსისთვის მოგიწევთ ამ წესებით და პირობებით ხელმძღვანელობა.
- 1.2. თბილისის კომუნიკაციის სკოლა იტოვებს უფლებას არ შეარჩიოს აპლიკანტი კურსზე, თუ ის არ აკმოყიფილებს კურსის პრერეკვიზიტებს.
2. განმარტებები
- 2.1. "სერვისი" გულისხმობს ჩვენს ვებ-გვერდს ვებსაიტს, სასწავლო პროგრამებს/კურსებს და დაკავშირებულ მასალებს ან/და კომუნიკაციას.
- 2.2. "მომხმარებელი," "თქვენ," ან "თქვენი" გულისხმობს ნებისმიერ პირს ან ორგანიზაციას, რომელიც სარგებლობს ჩვენი სერვისებით, მათ შორის, კურსებით დაინტერესებული პირი, აპლიკანტი, სტუდენტი.
- 2.3. "კონტენტი" გულისხმობს ყველა მასალას, კურსს, დოკუმენტს და ინფორმაციას, რომელიც ხელმისაწვდომია ჩვენი სერვისის მეშვეობით.
- 2.4. „ლექტორი“ ადამიანი, რომლიც ხელმძღვანლობს კონკრეტულ სასწავლო პროგრამას/კურსს, ხოლო კურსის მონაწილეებს - მენტორობას.
- 2.5. „კოორდინატორი“ - ადამიანი, რომელიც კოოდინირებას უწევს სასწავლო პროცესებს, იქნება ეს სასწავლო პროცესის დაგეგმვა ცხრილის გაწერიდან კურსის დასასრულამდე თუ “სტუდენტის” დახმარება სასწავლო პროცესის მიმდინარეობისას.
3. კურსზე რეგისტრაცია
- 3.1. კურსზე რეგისტრაციის მომენტში სტუდენტი იღებს სრულ პასუხისმგებლობას, რომ მას:
- 3.1.1. წაკითხული და გააზრებული აქვს კურსის პრერეკვიზიტები და მოთხოვნები;
- 3.1.2. გააზრებული აქვს კურსის შინაარსი, სილაბუსი;
- 3.1.3. გაეცნო კურსის ლექტორს და მის ბიოგრაფიას;
- 3.1.4. გააზრებული აქვს კურსის დატვირთვა და ინტენსივობა;
- 3.1.5. გააზრებული აქვს კურსის ფორმატი;
- 3.2. კურსზე რეგისტრაციის მომენეტში სტუდენტი ტვირთავს განახლებულ რეზიუმეს, რომლის სისწორეზეც სრული პასუხისმგებლობა ეკისრება მას.
- 3.3. სტუდენტმა კურსის დაწყებამდე მინიმუმ 5 დღით ადრე უნდა შეატყობინოს კოორდინატორს რეგისტრაციის გაუქმების და კურსიდან ამორიცხვის მოთხოვნა.
4. დასწრება და მონაწილეობა
- 4.1. სტუდენტები ვალდებულნი არიან:
- 4.1.1. შეასრულონ ფინალურური პროექტი და მიიღონ 51 ქულაზე მეტი, იმისათვის რომ კურსი ჩაითვალოს წარმატებულად დასრულებულად და სტუდენტს გადაეცეს სერტიფიკატი;
- 4.1.2. დაიცვან ლექტორისა და კურსის კოორდინატორის მითითებები;
- 4.1.3. არ შეუშალონ ხელი სალექციო პროცესის მიმდინარეობას;
- 4.1.4. აცნობონ კოორდინატორს ყველანაირი გადაუდებელი პრობლემა (ჯანმრთელობის პრობლემა, ოჯახის წევრების გარდაცვალება, ა.შ.), რომელიც ხელს უშლის მათ დასწრებას ან/და ფინალური პროექტის ჩაბარებას.
5. ანგარიშსწორება
- 5.1. კურსის საფასური სრულად უნდა იყოს გადახდილი კურსის დაწყებამდე 7 დღით ადრე.
- 5.2. თანხის სრულად დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ კურსის დაწყებამდე 5 დღით ადრე, იმ შემთხვევის გარდა როდესაც კურსი ჩვენი მიზეზის გამო არ იწყება.
6. ინტელექტუალური საკუთრების უფლებები
- 6.1. ჩვენი სერვისის მეშვეობით მოწოდებული ყველა მასალა დაცულია საავტორო და სხვა ინტელექტუალური საკუთრების უფლებებით.
- 6.2. მომხმარებლებს არ აქვთ უფლება:
- 6.2.1. გადაიღონ ან ჩაიწერონ ვიდეო ლექციები ადმინისტრაციისგან დამოუკიდებლად;
- 6.2.2. გაუზიარონ მესამე პირს წვდომისთვის საჭირო მონაცემები და ჩანაწერები;
- 6.2.3. გაავრცელონ ან გაყიდონ სასწავლო მასალები;
- 6.3. კურსის განმავლობაში შექმნილი დემო/ფინალური პროექტების ინტელექტუალური საკუთრება ეკუთვნის სტუდენტს.
- 6.4. თბილისის კომუნიკაციის სკოლას აქვს უფლება გამოიყენოს პროექტები მარკეტინგული და სარეკლამო მიზნებისთვის.
- 6.5. სტუდენტს უფლება აქვს გამოიყენოს პროექტები საკუთარ პორტფოლიოში.
- 6.6. დემო/ფინალური პროექტების გამოყენების შეზღუდვები:
- 6.6.1. აკრძალულია სხვა სტუდენტების პროექტების კოპირება ან გამოყენება;
- 6.6.2. დაცული უნდა იყოს მესამე მხარის საავტორო უფლებები.
7. პასუხისმგებლობის შეზღუდვა
- 7.1. თბილისის კომუნიკაციის სკოლა არ არის პასუხისმგებელი:
- 7.1.1 მომხმარებლის ტექნიკურ პრობლემაზე ან მათი მიზეზით სერვისის შეფერხებებზე;
- 7.1.2. სტუდენტის პროგრამული სისტემებით უზრუნველყოფზე კურსების მიმდინარეობისას;
- 7.1.3. მომხმარებლისთვის თანხის დაბრუნებაზე, იმ შემთხვევაში, თუ თბილისის კომუნიკაციის სკოლისგან დამოუკიდებლად, ან წინამდებარე წესებისა და პირობებით გათვალისწინებული მოთხოვნების დაღვევის გამო, პირი არ/ვერ ისარგებლებს შეთავაზებული მომსახურებით.
8. გაუქმების პოლიტიკა
- 8.1. თბილისის კომუნიკაციის სკოლა იტოვებს უფლებას:
- 8.1.1 გააუქმოს ან გადაიტანოს კურსები;
- 8.1.2. შეცვალოს კურსის შინაარსი;
- 8.1.3. შეცვალოს ლექტორი;
- 8.1.4. შეცვალოს ლექციების განრიგი.
- 8.2. პუნქტით გათვალისწინებულ შემთხვევებში, თბილისის კომუნიკაციის სკოლა იღებს ვალდებულებას მომხარებელს შეატყობინოს ცვლილების შესახებ გონივრულ ვადაში, მანამ სანამ კურსი დაიწყება.
9. სერტიფიცირება
- 9.1. სერტიფიკატები გაიცემა მხოლოდ:
- 9.1.1 კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ;
- 9.1.2. ყველა გადასახადის დაფარვის შემდეგ.
- 9.2. ფინალური პროექტის გადაბარება არ არის დაშვებული სკოლის მიერ.
- 9.3. ფინალური პროექტის გადადება ან ვადაზე ადრე ჩაბარება არ ხდება, იმ შემთხვევის გარდა თუ:
- 9.3.1 სტუდენტს აქვს ჯანმრთელობის პრობლემა და შეუძლია წარმოადგინოს ცნობა;
- 9.3.2 სტუდენტს აქვს გადაუდებელი პირადი მიზეზები, რომლის დადასტურებაც შესაძლებელია დოკუმენტით.
10. ცვლილებები
- 10.1. თბილისის კომუნიკაციის სკოლა იტოვებს უფლებას შევცვალოთ ეს პირობები ნებისმიერ დროს. ცვლილებები ძალაში შედის ვებგვერდზე გამოქვეყნებისთანავე.
- 10.2. თბილისის კომუნიკაციის სკოლის საკუთრებაა:
- 10.2.1. ყველა სასწავლო მასალა, პრეზენტაცია, ვიდეო და აუდიო ჩანაწერი;
- 10.2.2 მეთოდოლოგიური მასალები და სასწავლო გეგმები.
11. კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
- 11.1. ჩვენი სერვისით სარგებლობა ასევე რეგულირდება ჩვენი კონფიდენციალურობის პოლიტიკით, რომელიც ამ პირობების განუყოფელი ნაწილია.
12. დამატებითი პირობები
- 12.1. უფლებების დაცვის მექანიზმები:
- 12.1.1. თბილისის კომუნიკაციის სკოლა იტოვებს უფლებას გაატაროს სამართლებრივი ზომები უფლებების დარღვევის შემთხვევაში.
- 12.1.2. დარღვევებზე რეაგირება მოხდება საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
- 12.1.3 მომხმარებელი თანახმაა აანაზღაუროს იურიდიული ხარჯები დარღვევის შემთხვევაში.
13. პირობების მიღება
- 13.1. კურსზე რეგისტრაციით თქვენ ადასტურებთ, რომ წაიკითხეთ, გაიგეთ და ეთანხმებით ამ წესებსა და პირობებს.
14. მოქმედი კანონმდებლობა
- 14.1. ეს წესები და პირობები ექვემდებარება საქართველოს კანონმდებლობას.