ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ციფრული რეკლამირება

  • 5.0 შეფასება

  • 14 ლექცია

  • 42 საათი

  • 7 კვირა

ფინალური პროექტის შედეგების მიხედვით, საუკეთესო კურსდამთავრებული გაივლის გარანტირებულ სტაჟირებას პარტნიორი კრეატიული სააგენტოდან ერთ-ერთში.

ციფრული არხები საშუალებას გვაძლევს, სამიზნე აუდიტორიისთვის ვიყოთ მაქსიმალურად საინტერესოები, დროულები და სასარგებლოები, სწორ დროს და სწორ ადგილას, რადგან კრეატივი ვერ იქნება სრულფასოვანი, თუკი მისი განთავსება ხდება არასწორად.

ციფრული მიგრაციის ეპოქაში რეკლამირების მთავარი უპირატესობა მისი გაზომვადობაა – შესაძლებელია თითოეული მარკეტინგული ინიციატივის შეფასება და ბიზნეს შედეგებში თარგმნა,  სტრატეგიისა და ტაქტიკების დახვეწა რიცხვებზე დაყრდნობით.

პროგრამის ფარგლებში განიხილავთ, როგორ უნდა გახდეს ციფრული რეკლამირება ბრენდის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების შემადგენელი ნაწილი. აითვისებთ იმ თეორიული და პრაქტიკული ცოდნის ბაზისს, რომელიც სჭირდება ეფექტური რეკლამის დაგეგმვას, გაშვებას, მონიტორინგს, ანალიტიკასა და ოპტიმიზაციას.

კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება

დამატებითი უნარები: Meta ads, Linkedin ads, Google ads, Google analytics, Looker Studio.

  • სარეკლამო სტრატეგიის შედგენა

  • სამიზნე აუდიტორიის ეფექტურად განსაზღვრა

  • ბიუჯეტირება და შეზღუდული რესურსების ოპტიმალურად გამოყენება

  • რეკლამირება ყველაზე დიდ პლატფორმებზე: Facebook, Linkedin, Google

  • დამოუკიდებლად დანერგვა და სარეკლამო ხელსაწყოების გამოყენება

  • ეფექტურობის გაზომვა და ოპტიმიზაცია

  • გაშვებული სარეკლამო კამპანიების სწორი მონიტორინგი და რეპორტინგი (tracking & reporting VIA Looker Studio)

7 ოქტომბერი 1400₾

ორ-ოთხ 19:30-22:30

18 თებერვალი 1400₾

სამ-ხუთ 19:30-22:30

გადაანაწილე გადასახადი
TBC განვადება
BOG განვადება

ვისთვის არის კურსი

კრეატორებისთვის

ვისაც სურს ემუშაოს სხვის ბრენდებს რეკლამირების მიმართულებით

სტარტაპერებისთვის

მათთვის, ვისაც აქვს საკუთარი ბრენდი, არის სტარტაპერი ან მცირე მეწარმე და სურს რეკლამის დამოუკიდებლად კეთება

მარკეტერებისთვის

მარკეტერებისთვის და სოციალური მედიის ინტერესის მქონე პირებისთვის, რომლებსაც სურთ დამატებითი უნარის შეძენა

პროგრამა მოიცავს

კურსდამთავრებულთა კლუბი

ფინალური გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემთხვევაში, კურსდამთავრებული ავტომატურად ირიცხება Alumni Club-ში, შემდეგ კი იღებს წვდომას ექსკლუზიურ ივენთებზე, კონტენტზე და შემოთავაზებებზე ჩვენი პარტნიორი კომპანიებიდან. ასევე ციფრული რეკლამირების შემთხვევაში მოქმედებს სპეციალური შეთავაზებები, რომლებიც გულისხმობს გარანტირებულ სტაჟირებებსა და გასაუბრებებს.

პრაქტიკული პროექტები

პრაქტიკაზე დაფუძნებულ სწავლება, რაშიც იგულისხმება დავალებები / სავარჯიშოები და ინდივიდუალური პროექტი.

ორენოვანი სერტიფიკატი

კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.

კურსდამთავრებულები

5.0 Rate

სილაბუსი

ციფრული რეკლამირების საფუძვლები
User Journeys
Key Digital Marketing Terms
ROIs
რაოდენობრივი და თვისებრივი მეტრიკები
როგორ მუშაობს რეკლამირება
ძირითადი მაჩვენებლები
Growth & Advertising funnels
BID სტრატეგიები
სარეკლამო კამპანიის ბიუჯეტის განსაზღვრა
Business Manager
Ads Manager-ის შექმნა & დემონსტრაცია
როგორ შევარჩიოთ და განვსაზღვროთ სამიზნე აუდიტორია
ინსტრუმენტების მიმოხილვა
Brand awareness
Reach
Traffic
Engagement
App installs
Video Views

აარჩიე შენთვის სასურველი დრო

ლექტორები

ტატიანა ბაშელეიშვილი

Digital Advertising

ტატიანა ბაშელეიშვილი

Digital Advertising

ტატიანას ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით 5 წლიანი გამოცდილება აქვს, რის განმავლობაშიც უმუშავია 50-ზე მეტ ბრენდთან სხვადასვა ბიზნეს სექტორში: ჰორეკა, უძრავი ქონება, FMCG, მოდა და სხვა. უთანამშრომლია როგორც ქართულ სტარტაპებთან (Carfest, Lunchoba..) და საერთაშორისო კომპანიებთან (Zara, Massimo Dutti, Sheraton, Lavazza, Lenovo, Oppa, Namai Vake, Galleria Tbilisi, Avon..), ასევე ჯილდოებმოგებულ კრეატიულ კამპანიებზე ( Wolt, KFC, Miniso, საქართველოს ფოსტა..). ტატიანა Redberry-ში ციფრული მედია დამგეგმავის პოზიციას იკავებდა, ასევე ხელმძღვანელობდა Growth Marketing-ის დეპარტამენტს. ამჟამად, იგი აღმასრულებელი დირექტორია თავისივე დაფუძნებულ არქიტექტურული გამოცდილების მიმწოდებელ კომპანიაში HURO.

Linkedin

ხშირად დასმული კითხვები კურსის შესახებ

A: გსურთ ისწავლოთ როგორ იმუშაოთ Facebook Ads-ზე, Instagram-ზე და Google Ads-ზე პროფესიონალურ დონეზე? ჩვენს კურსზე თქვენ დაეუფლებით ყველა იმ პრაქტიკულ უნარს, რაც გჭირდებათ წარმატებული სარეკლამო კამპანიების შესაქმნელად. შეისწავლით აუდიტორიის სეგმენტაციას, ბიუჯეტის სწორად განაწილებას და კამპანიების ოპტიმიზაციას. საუკეთესო სტუდენტებს კი ვთავაზობთ გარანტირებულ სტაჟირებას.
A: კურსის დასრულებიდან პირველივე კვირებში თქვენ უკვე შეძლებთ დამოუკიდებლად მართოთ სარეკლამო კამპანიები. ჩვენი პრაქტიკული სწავლების მეთოდი საშუალებას გაძლევთ სწრაფად აითვისოთ ყველა საჭირო ინსტრუმენტი და დაიწყოთ რეალური პროექტების მართვა. ეს პროფესია განსაკუთრებით მიმზიდველია იმითაც, რომ შეგიძლიათ იმუშაოთ როგორც ოფისიდან, ისე დისტანციურად, ნებისმიერი ადგილიდან.

Your search Digital Designer did not match any documents

ვერ მიიღე შენთვის საინტერესო ინფორმაცია?

ჩაეწერე უფასო კონსულტაციაზე

შესაძლოა გაინტერესებდეს

რელევანტური რესურსები

იხილე სრულად