ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

გრაფიკული დიზაინის კურსიდან Redberry-ში - მია ვერულაშვილის კარიერული განვითარება

blog-detail-img

მია ვერულაშვილი გრაფიკული დიზაინის კურსდამთავრებულია, რომელიც ტოპ კურსდამთავრებულებს შორის მოხვდა და სტაჟირება Redberry-ში გაიარა:

“კურსის დასრულების შემდგომ მივიღე რამდენიმე შეთავაზება სხვადასხვა სარეკლამო კომპანიიდან სტაჟირებაზე. უპირატესობა მივანიჭე ერთ-ერთ წამყვან სარეკლამო კომპანიას, რომელთან თანამშრომლობაც შემომთავაზა Commschool-მა როგორც წარმატებულ კურსდამთავრებულს. ასევე ვმუშაობ რამდენიმე კერძო პროექტზეც.” – ამბობს მია.

გარდა იმისა რომ ამ კურსებმა მომცა საჭირო ცოდნა, ხელი შემიწყო ამ ცოდნის რეალიზებაში. ამ სასწავლებლის მთავარი ბენეფიტი მიღებული ცოდნის გარდა არის მომდევნო ეტაპი, სტაჟირება, რაც სამომავლოდ ამ სფეროში დასაქმებისათვის აუცილებელი წინაპირობაა

 

მიამ სტაჟირება Alumni Club-ის ფარგლებში დაიწყო. იმისთვის, რომ Alumni Club-ის წევრი გახდე, საკმარისია, წარმატებით დაამთავრო Commschool-ის ნებისმიერი კურსი. როგორც Almuni Club-ის წევრს, შენ წვდომა გექნება ჩვენი პარტნიორი კომპანიების ექსკლუზიურ ვაკანსიებზე. ამ კომპანიებს შორის კი ისეთებს იპოვი, როგორიც, მაგალითად, Holmes & Watson, Adjarabet, Redberry, JWT Metro არიან.

ახლა კი ფინალურ პროექტზე. გრაფიკული დიზაინის პროგრამის ბოლოს სტუდენტები ფინალურ პროექტზე მუშაობენ, რომელიც ქართული ბრენდისთვის ლოგოსა და სტილის რედიზაინს გულისხმობს.

უმთავრესი, რაც ამ კურსმა მომცა, ბიძგია თავისუფალი აზროვნებისკენ და ის უნარები რომლებიც ლექტორმა ჩემში გამოამუშავა და ამით თავდაჯერება შემძინა

მიამ თავისი ფინალური ნაშრომისთვის ქართული ავეჯის კომპანია “შნოს” რედიზაინი გადაწყვიტა, რასაც თავისი მიზეზი ჰქონდა:

“შნო” ბაზარზე ხისა და ლითონის ავეჯითაა წარმოდგენილი. აღნიშნულ კომპანიაში უკვე ორი წელია ვმუშაობ და ობიექტურად მომწონს ჩვენი პროდუქცია, ამიტომ ფინალური თემის არჩევის დროს ბევრი არ მიფიქრია.”

მიას შეფასებით, კურსის ფინალური დავალება მას საკუთარი უნარების დახვეწაში დაეხმარა:

მსგავს პროექტზე აქამდე არასდროს მიმუშავია და ვეცადე, ეს გამოწვევა ნაყოფიერ გამოცდილებად მექცია ე.ი. გამომემუშავებინა და დამეხვეწა ჩემი უნარები. მუშაობის პროცესი ძალიან საინტერესო აღმოჩნდა

მიას თქმით, Commschool-მა ნამდვილად გაუმართლა იმედები, მაგრამ ერთ საკითხში კურსისადმი მისი მოლოდინები და რეალობა ნამდვილად ასცდა ერთმანეთს…

“როცა არჩევანი გრაფიკული დიზაინის კურსზე შევაჩერე, ვფიქრობდი,რომ ჩვენი სასწავლო პროცესი პროგრამების ტექნიკურ შესწავლას არ გასცდებოდა და ნაკლებად მქონდა შემოქმედებითობის მოლოდინი, თუმცა პირიქით მოხდა.”

ლექტორის მიდგომა, თანაბრად ემუშავა სტუდენტების ტექნიკური და შემოქმედებითი უნარების განვითარებაზე, მიასთვის განსაკუთრებით ღირებული აღმოჩნდა:

ხაზგასმით მინდა, აღვნიშნო, რომ ეს არ იყო მხოლოდ პროგრამების ტექნიკურ დონეზე სწავლა. სწავლების პროცესი ლექტორმა მრავალფეროვანი და სრულიად შემოქმედებითი გახადა

 

მიას შეფასებით, ლექტორი მას მთლიანად გრაფიკული დიზაინის სფეროს მიმართ ახალი ხედვის ჩამოყალიბებაში დაეხმარა:

“ლექტორის დახმარებით გრაფიკულ დიზაინს სხვა თვალით შევხედე – მივხვდი, რომ ეს არის ძალიან დიდი თავისუფალი სივრცე, სადაც მონდომების შემთხვევაში, აუცილებლად იპოვი შენს ნიშას.”

ლექტორთან ერთად, მიას აზრით, Commschool-ის ადმინისტრაციის დამოკიდბულებამაც დიდი წვლილი შეიტანა მის მოტივაციაში:

“ლექტორისა და კოორდინატორის იდეალურად შეთანხმებულმა მუშაობამ და სტუდენტებთან გულწრფელმა, უშუალო დამოკიდებულებამ ყველაზე დიდი როლი ითამაშა ჩემს მოტივაციაზე.”

და ბოლოს, მიასთვის “ქომსქულელობა”, აი, ამასთან ასოცირდება:

იყო "ქომსქულელი" ნიშნავს, შეიძინო ცოდნა და სწორი ხედვები შენს მიერ არჩეულ პროფესიაში. გულით ვურჩევდი Commschool-ს ყველას, ვისაც ეს სფერო აინტერესებს და განვითარება სურს

თუ შენც გინდა, რომ ასეთი ქომსქულელი გახდე და გრაფიკულ დიზაინში განვითარდე, გეტყვით, რას უნდა ელოდე ჩვენი კურსისა და საკუთარი თავისგან კურსის ბოლოს:

შენ შეიძენ Adobe Photoshop-ისა და Adobe Illustrator-ის ტექნიკურ ცოდნას; შეძლებ სკეჩებისა და დრაფტების შესრულებას. მაგრამ ამასთან ერთად დიზაინის სტილისტურად და შინაარსობრივად გამართვასა და ბრენდინგის პრინციპების დაცვით ვიზუალის შექმნასაც დაეუფლები. დამკვეთთან ურთიერთობის, ბრიფის ანალიზისა და დიზაინ-პროექტის დაგეგმვის უნარებსაც აქ შეიძენ.

რაც მთავარია, კურსი დამწყებთათვის არის განკუთვნილი და არავითარი წინასწარი ცოდნა არ გჭირდება.

ამდენად, თუკი საკმარისი მონდომება და შრომის სურვილი მოგეპოვება (გაითვალისწინე – უამრავი პრაქტიკული დავალება გელის!) და თან ამ სფეროთი ხარ დაინტერესებული, აქვე ბმული.


ავტორი: ანანო ფეიქრიშვილი

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება