ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

გრაფიკული დიზაინის კურსდამთავრებულის, თამარ ჯეჯელავას ფინალური პროექტი

blog-detail-img

ბლოგის დასაწყისი დაეთმობა ლაღიძის წყლებს – გრაფიკული დიზაინის კურსდამთავრებულის ფინალური პროექტის თემას.

და მეც ვციტირებ:

„ჩემი ფინალური პროექტისთვის ავირჩიე ლაღიძის წყლები. რედიზაინის კუთხით ვიფიქრე, რომ საინტერესო იქნებოდა პროცესი, გამომდინარე იქიდან, რომ ლაღიძის წყლები არის ალბათ ყველასთვის, დიდისთვის თუ პატარისთვის, საყვარელი ბრენდი და ბავშვობის ტკბილ მოგონებებთან ასოცირებული.“

ალბათ, ახლა ასე თუ ისე გაირკვა, რატომ შეიძლება Commschool-ის ვებ-გვერდზე ბლოგი ლაღიძის წყლებზე იწერებოდეს. ეს არის გრაფიკული დიზაინის კურსის ფარგლებში შესრულებული ინდივიდუალური პროექტის იდეა, რომელიც თამარ ჯეჯელავას ეკუთვნის.

მოკლედ გრაფიკული დიზაინის კურსის შესახებ: პროგრამა განკუთვნილია ადამიანებისთვის, ვისაც გრაფიკული დიზაინის შესწავლა სულ, სულ თავიდან, ნულიდან სურთ.  

ამასთან, კურსის გასავლელად არაა აუცილებელი გქონდეს შემოქმედებითი უნარები, როგორიცაა ხატვა, ხაზვა, ფოტოგრაფია და სხვა.

გრაფიკული დიზაინის კუსის დასრულების შემდეგ კი, შეძლებ:

  • Adobe Photoshop-სა და Adobe Illustrator-ში რასტრულ და ვექტორულ დიზაინზე მუშაობას
  • დიზაინის ტექნიკურად, სტილისტურად და შინაარსობრივად გამართვას
  • ბრენდისთვის ვიზუალის შექმნას
  • ბრიფის ანალიზსა და მუდბორდების შექმნას
  • ლოგოს სკეჩებისა და დრაფტ ვერსიების გაკეთებას
  • სხვადასხვა მედია არხისთვის ვიზუალის მორგებას
  • დიზაინ-პროექტების სწორად დაგეგმვას

კურსის ბენეფიტები მხოლოდ ახალი უნარების გამომუშავებაზე არ სრულდება. Commschool-ში მოქმედი Alumni Club ყოველ კურსდამთავრებულს ეხმარება დასაქმებასა და პარტნიორ კომპანიებში სტაჟირების გავლაში.

და კიდევ ცოტა რამ ფინალურ პროექტზე:

გრაფიკული დიზაინის კურსის ბოლოს კურსდამთავრებულები ფინალურ პროექტად აკეთებენ რომელიმე ქართული ბრენდის რედიზაინს, მუშაობენ Photoshop/Illustrator-ში და კურსზე მიღებულ გამოცდილებას საბოლოოდ ერთ ნაშრომში კრავენ.

თამარმა კი, როგორც უკვე გავარკვიეთ, ლაღიძის წყლებზე ააგო საკუთარი ფინალური ნაშრომი, რაც მისთვის დასაწყისშივე დიდი გამოწვევა იყო.

„ბრენდი თავის მხრივ არის ისტორიის მატარებელი და ჩემთვის ეს ერთგვარი გამოწვევა იყო, რომ ჩემეული ვერსია ყოფილიყო თანამედროვე და ამოვდროულად არ დამეკარგა ბრენდთან ასოცირებული ემოციები. ასევე, ხაზი გამესვა ამ ბრენდის სიძველისთვის ახლებური ელემენტებით."

თუმცა, მუშაობით და შედეგით კმაყოფილია. ამბობს, რომ პროცესი ძალიან საინტერესო იყო.

„ამ ყველაფერს კიდევ უფრო ამძაფრებდა დროის ფაქტორიც, ერთი სიტყვით, პროცესი თითქმის არაფრით არ განსხვავდებოდა რეალურ პროექტზე მუშაობისგან, რამაც, ვფიქრობ, დიდი გამოცდილება მომცა.“

ფინალურ პროექტზე მუშაობისას მას სჭირდებოდა მიღებული ცოდნისა და ინფორმაციის ერთი საკითხის ირგვლივ თავმოყრა, რამაც, მისი შეფასებათ, იგი კიდევ ერთი ნაბიჯით წინ წასწია.

„ტექნიკურად შეიძლება ყველაფერი გესმოდეს, მაგრამ რთულია პრაქტიკასა და რეალობაში ამ ყველაფრის დამოუკიდებლად კეთება, რაც რეალურად გავაკეთეთ ფინალურ პროექტზე მუშაობისას.“

თამარის თქმით, პროქტის სრულყოფილად შესრულებისთვის აუცილებელია დროის მენეჯმენტი, რაც მოიაზრებს…

„განსაზღვრო თასქები, შეადგინო სამოქმედო გეგმა, გაითვალისწინო სხვა ფაქტორები და ამ ყველაფრისთვის დრო სწორად გადაანაწილო.“

რაც შეეხება გამოცდილებებსა და შთაბეჭდილებებს, თამარი ამბობს: „კურსი ძალიან მომეწონა!“

ყველაზე მეტად მისთვის მნიშვნელოვანი იყო ის, რომ მასალის ახსნა და გააზრება არ ხდებოდა მშრალად. ყურადღება არა მხოლოდ ტექნიკურ, არამედ სხვა ისეთ საკითხებსაც ექცეოდა, როგორიცაა დროის მენეჯმენტი, პროექტის სწორედ დაგეგმვა, დაბრკოლებების ამოცნობა და გადაჭრის გზების მოძიება.

„ტექნიკური ნაწილის ათვისების დროს ხშირად განვიხილავდით ერთი და იმავე შედეგის მისაღებად ალტერნატიულ ვარიანტებს და მათ დადებით და უარყოფით მხარეებს კონკრეტულ სიტუაციებთან მიმართებით. ვფიქრობ, რომ სწორედ ასეთი ფორმით მიღებული ინფორმაცია და ცოდნაა ის, რაც მუდმივად გაგვყვება."

როგორც იგი აღნიშნავს, კურსისა და მისი ლექტორის დახმარებით მას ჩამოუყალიბდა გრაფიკული დიზანერის პროფესიისთვის საჭირო ფიქრისა და აზროვნების უნარები.

სწორედ ამიტომ, Commschool-ში ჩაბარებას ურჩევს ყველას!

„ბევრი სხვა კურსი გამივლია და რითაც გამოვარჩევდი Commschool-ს არის ის, რომ მასალის და ინფორმაციის მიწოდება ხდება სიღრმისეულად და არა ზედაპირულად, რაც მაღალ ხარისხზე მიუთითებს. ეს კურსი მოგცემთ იმას, რასაც ვერ მოძებნით Google-სა და YouTube-ში.“

დასასრულისთვის გამოყო კურსის შიგნით შექმნილი კეთილგანწყობილი გარემო და ის შესაძლებლობები, რაც კურსდამთავრებულებს უქმნის საშუალებას მუშაობისას საკუთარი მაქსიმუმი გამოიყენონ.

კურსზე ხელახალი ჩარიცხვის პროცესი დაიწყო, ამიტომ თუ მასზე დარეგისტრირებას გადაწყვეტ, იჩქარე. ადგილები ლიმიტირებულია.

 

ავტორი: ღონღაძე სოფიკო

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება