ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Graphic Design-ის კურსიდან Maverik-ში - ელენე ღუდუშაურის კარიერული განვითარება

blog-detail-img

როდესაც ფიქრობ გრაფიკულ დიზაინზე, ფიქრობ თუ არა მხატვრულ რეკლამებზე? თვალისმომჭრელ გრაფიკულ ვებსაიტებზე? განსაცვიფრებლად მოწყობილ სპრედებზე ჟურნალებში? მიუხედავად იმისა, რომ ეს მაგალითები, რა თქმა უნდა, შეესაბამება გრაფიკული დიზაინის განმარტებას, ტერმინი უფრო მეტ რამეს მოიცავს: პლაკატები, ინფოგრაფიკა, წიგნების ყდა, პროდუქტის ეტიკეტები, ლოგოები, სავიზიტო ბარათები, ნიშნები, ვებსაიტების განლაგება, მობილური აპლიკაციები, პროგრამული ინტერფეისები…ა.შ.

გრაფიკული დიზაინი ყველა ჩვენგანის ყოველდღიურობის ნაწილია და თითოეულ პროდუქტთან ინტერაქციის გადაწყვეტილებაზე დიდ გავლენას ახდენს, რამაც მისი პოპულარიზაცია განაპირობა. ამ ბლოგში გიამბობ გრაფიკული დიზაინის კურსდამთავრებულის, ელენე ღუდუშაურის მიერ განვლილ გზაზე, რომელიც ამჟამად სტაჟირებას გადის კომპანია Maverik-ში.

ჯერ კიდევ სკოლის ასაკში დავინტერესდი ხატვით, შემდეგ ციფრულ ხატვაზე გადავედი და უკვე როდესაც პროფესიის არჩევაზე დავიწყე ფიქრი, ჩემ ინტერესებთან მიახლოებული სწორედ გრაფიკული დიზაინი აღმოჩნდა, ამიტომაც ჩავაბარე “ციფრული მედიის” კურსზე უნივერსიტეტში.

ელენემ თავისი მომავალი გრაფიკულ დიზაინს საკმაოდ ადრეულ ასაკში დაუკავშირა. “ციფრული მედიის” კურსის გავლის მიუხედავად, გადაწყვიტა გრაფიკული დიზაინი და მისი ხელსაწყოები უკეთესად შეესწავლა, ამისთვის კი Commschool-ი აირჩია.

პრაქტიკული დავალებების შესრულებისას, ელენეს მანამდე მიღებული ცოდნა დაეხმარა. თუმცა, მისი თმით, გრაფიკული დიზაინის კურსმა მისი მოლოდინები გაამართლა, რადგან ლექციების განმავლობაში სტუდენტები სწავლობენ არა მხოლოდ ფოტოშოპსა და გრაფიკული დიზაინის სხვა პროგრამებს, არამედ თეორიულ ასპექტებსაც. 

მთლიანობაში, კმაყოფილი ვარ ლექციების და დავალებების ნაყოფიერობით. ბევრ დამატებით ინფორმაციასა თუ საიტზე გვქონდა წვდომა. პორთფოლიოზე არ ვმუშაობდი მანამდე, მაგრამ ახლა ვაპირებ უკვე დაწყებას.

თუ არ იცი, გეტყვი, რომ ქომსქულის კურსების განუყოფელი ნაწილია ფინალური პროექტი, რომელზეც სტუდენტები დამოუკიდებლად მუშაობენ. ელენეს ფინალური პროექტი, რომლის განმავლობაშიც მან რებრენდინგზე იმუშავა, დღევანდელ ტრენდებთან მიახლოებული, სადა და თემატურად გამართული გამოვიდა.

ყველაზე დიდი დრო ლოგოზე ფიქრს და შემდეგ უკვე დახვეწას დავუთმე, რადგან ვთვლი რომ რებრენდინგში ეგ ყველაზე მიშვნელოვანი ნაწილია, რომელზეც უკვე მთელი დარჩენილი ვიზუალი იწყობა.

თავისი წარმატებული ფინალური პროექტის შემდეგ, ელენე სტაჟირებას გადის ქომსქულის პარტნიორ კომპანია Maverik-ში. ხოლო მათ, ვინც გრაფიკული დიზაინითაა დაინტერესებული ურჩევს, რომ კურსის დაწყებამდე გარკვეული თეორიული ცოდნა დააგროვონ, რაც დაეხმარებათ უფრო მობილიზირებული იყვნენ კურსის განმავლობაში.

დეტალებზე ყურადღების გამახვილება და თავის არ არიდება აუცილებელია პროგრამის კარგად შესწავლისთის, ადვილად რომ არ დაგავიწყდეს სულ უნდა იმუშაო შენთვის თუნდაც პორთფოლიოზე ან ისეც, ერთ ადგილას რომ არ გაიყინო.

მე კი გეტყვი რომ, კურსის წარმატებით დასრულებისას არა მხოლოდ პარტნიორ კომპანიებში სტაჟირების გავლის შესაძლებლობა მოგეცემა, არამედ შეგეძლება:

ასე რომ, თუ გსურს დაეუფლო ერთ-ერთ ყველაზე განვითარებად პროფესიას, შეისწავლო ახალი თულები/პროგრამები და მიიღო ახალი შესაძლებლობები, Commschool-ში გელოდებით! 

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება