ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Dugladze wines & Spirits-ის რედიზაინი - თამარ საჯაიას ფინალური ნაშრომი

blog-detail-img

თუ გამოწვევებთან გამკლავება გსიამოვნებს და გრაფიკული დიზაინის შესწავლითაც დაინტერესებული ხარ, შეგიძლია, Commschool-ის გრაფიკული დიზაინის კურსს შეავლო თვალი, რადგან კურსი დამწყებებისთვის არის და კურსის გავლისთვის, მონდომების გარდა, არაფერი გჭირდება.

ჩვენი კურსდამთავრებულის, თამარ საჯაიას აზრით, კურსის ფინალურ ნაშრომზე მუშაობა – არსებული ბრენდის რედიზაინი მისთვის ერთ-ერთი საინტერესო გამოწვევა აღმოჩნდა:

“ჩემთვის ფინალური ნაშრომი იყო  ერთ-ერთი გამორჩეული, საპასუხისმგებლო და საინტერესო პროცესი, რომელმაც რებრენდინგის კუთხით გამოცდილება შემძინა.”

თამარმა ფინალური ნაშრომისთვის ღვინის კომპანიის, Dugladze wines & Spirits-ის ლოგოს რედიზაინი გადაწყვიტა, რადგან, მისი აზრით, ლოგოს დახვეწა და გამარტივება სჭირდებოდა:

ჩემი მიზანი უკვე არსებული ლოგოს გამარტივება და გათანამედროვება იყო. კომპანიის ლოგო ყურძნის მტევანზე მჯდომი ჩიტის გამოსახულება იყო. შევეცადე, ლოგო უფრო მარტივად, მინიმალისტურად მექცია. ამისათვის კი ჩიტისა და ყურძნის გამოსახულების ახლებული კომბინაცია შევქმენი.”

თამარმა მრავალი ჩანახატიდან ერთი შეარჩია:

” გავაკეთე ბევრი ჩანახატი და, ვფიქრობ, საბოლოოდ შევჯერდი მათგან ყველაზე მინიმალისტურზე. ამის შემდეგ შევქმენი მისი გრაფიკული დიზაინი.”

თამარის მიერ შექმნილი ლოგო შენც შეგიძლია არსებულ ლოგოს შეადარო: 

გრაფიკული დიზაინის კურსდამთავრებულები
გრაფიკული დიზაინის კურსდამთავრებულები

აქვე, გაეცანი თამარის ნამუშევრებსაც:

თამარისთვის კურსის ფარგლებში მიღებული ტექნიკურ-თეორიული ცოდნის გარდა, მნიშვნელოვანი იყო ის ატმოსფერო, რომელიც მან თავის ჯგუფსა და Commschool-ში იპოვა:

“გარდა იმისა, რომ მივიღე შესაბამისი ცოდნა, ყველაზე ღირებული, რაც ამ კურსმა მომიტანა იყო მეგობრები და  Commschool-ის გუნდის პროფესიონალი და დადებიდი წევრების გაცნობა, რომლებიც ყველანაირად მზად არიან, ხელი შეგვიწყონ კარიერულ წინსვლაში.”

თუკი შენთვისაც მნიშვნელოვანია გარემო, რომელიც, ცოდნასთან ერთად, სამომავლო კარიერულ პერსპექტივასაც გიხსნით, შემოგვიერთდი👇

 

ავტორი: ანანო ფეიქრიშვილი

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება