ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ამბები Digital Advertising-ის კურსიდან: ანა ლაბაძე

blog-detail-img

Digital Advertising მოიცავს მარკეტინგს ციფრული არხების გამოყენებით კომპანიის პროდუქტის რეკლამირებას. ის ეხმარება ბიზნესს დასახული მიზნების მიღწევასა და სამიზნე აუდიტორიამდე მისვლაში. ციფრული რეკლამების საშუალებით კომპანია ზრდის ბრენდის ცნობადობას, მომხმარებელთა ჩართულობის დონეს, გაყიდვების რიცხვს და ასევე, წარმატებულად უშვებს ახალ პროდუქტს ბაზარზე.

ეს სფერო შედარებით ახალია, ვიდრე ტრადიციული რეკლამირება, რომელიც ძირითადად, ჟურნალ-გაზეთების, გარე რეკლამებისა და ელექტრონული ფოსტის გამოყენებით ხორციელდებოდა. ციფრული რეკლამირების ფარგლებში კი აუცილებელია მისი სწორ დროსა და სწორ ადგილას შევთავაზოთ სამიზნე აუდიტორიას პროდუქტი. ამისთვის საჭიროა რეკლამის ეფექტურად დაგეგმვა, მისი გაშვება, მონიტორინგი, ანალიტიკა და ოპტიმიზაცია.

თუკი გაინტერესებს, როგორ მიაღწიო კომპანიის მიერ დასახულ მიზნებს წარმატებული ციფრული რეკლამირების კამპანიის დაგეგმვით, მაშინ სწორ ადგილას მოხვდი. ამ ბლოგში გაგაცნობ Commschool-ის Digital Advertising კურსდამთავრებულ ანა ლაბაძეს, რომელიც თავის გამოცდილებას გვიზიარებს მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების შესახებ.

ანა უკვე 10 წელია, რაც ანა მარკეტინგის სფეროშია დასაქმებული. ის იყო სხვადასხვა საერთაშორისო მარკეტინგული კამპანიის კურატორი, რის ფარგლებშიც მუშაობდა საქართველოს ტურისტული პოტენციალის წარმოჩენის მიზნით. ამისთვის იყენებდა როგორც ტრადიციულ, ისე ციფრულ რეკლამირებას. ამ ორი მიმართულებიდან ანა უპირატესობას ციფრულ მარკეტინგს ანიჭებს, რადგან იგი უფრო ბიუჯეტურია და მისი შედეგების გაზომვაც ბევრად მარტივია. თანაც, კომპანიების დიდი ნაწილი მარკეტინგული ბიუჯეტის უდიდეს ნაწილს ციფრული აქტივობების განსახორციელებლად მიმართავენ. მზარდი ტენდენციის გამო, ანას აზრით, აუცილებელია, რომ ამ სფეროს სპეციალისტს სიღრმისეულად ესმოდეს ციფრული რეკლამირება და მისი პრინციპები. სწორედ ამიტომ გადაწყვიტა მან Digital Advertising კურსის გავლა.

რას ისწავლი Digital Advertising-ის კურსზე?

Commschool-ის შესახებ ანამ სოციალური ქსელების მეშვეობით შეიტყო. კურსის შესახებ ამომწურავი ინფორმაციის მიღების, კურსდამთავრებულთა შეფასებებისა და ლექტორის შესახებ ინფორმაციის მიღების შემდეგ, არჩევანი სწორედ ჩვენზე შეაჩერა. მისთვის გადამწყვეტი აღმოჩნდა საინტერესო სილაბუსი, რომელიც პრაქტიკაზე დაფუძნებულ სწავლებას მოიცავს. კურსის განმავლობაში ისწავლი სარეკლამო სტრატეგიის შედგენას, სამიზნე აუდიტორიის ეფექტურად განსაზღვრას, რეკლამირებას ყველაზე დიდ პლატფორმებზე (Facebook, Linkedin, Google), გაშვებული სარეკლამო კამპანიების სწორ მონიტორინგსა და რეპორტინგს. 

კურსის პირველივე ლექციაზე მივხვდი, რომ სწორი არჩევანი გავაკეთე. ლექციები ძალიან დატვირთული, აქტიური და დინამიური იყო.

როგორც უკვე გითხარი, პროგრამა პრაქტიკულ სწავლებაზე არის დაფუძნებული. სწორედ ეს კომპონენტი იყო ანასთვის ყველაზე გამორჩეული. დავალებების შესრულებისას სტუდენტებს უწევდათ უშუალოდ შეექმნათ რეკლამები სხვადასხვა პლატფორმაზე. ამის გარდა, მისთვის მნიშვნელოვანი აღმოჩნდა სარეკლამო კამპანიების ბიუჯეტირების, ოპტიმიზაციისა და შეფასებების შესახებ მიღებული ინფორმაცია. ანას თქმით, ის აუცილებლად გამოიყენებს ამ ცოდნას მომავალ საქმიანობაში.

ციფრული რეკლამირების კურსი

14 ლექცია / 42 საათი/ 7 კვირა

ვისთვის არის კურსი?

ციფრული ინდუსტრიის განვითარებასთან ერთად მისი მნიშვნელობაც იზრდება ბიზნესის წარმატების საქმეში. ანას აზრით, ამ ტენდენციის გათვალისწინებით, სამომავლოდ კომპანიებს გაუჭირდებათ მათი პროდუქტების რეალიზება ციფრული რეკლამის გარეშე. ამიტომ, ამ სფეროს სპეციალისტებზე მოთხოვნა უფრო და უფრო მოიმატებს.

ამ თვალსაზრისით, თუკი ციფრული მარკეტინგი შენი ინტერესის სფეროს წარმოადგენს, სწორედ ახლა არის კარგი დრო, შეისწავლო ეს პროფესია. კურსი ნებისმიერი ადამიანისთვისაა, რომელსაც სურს ნულიდან შეისწავლოს ციფრული რეკლამირება. მათ, ვინც დაინტერესებულია სოციალური მედიით, არის მარკეტინგის გუნდის წევრი ან/და ფლობს საკუთარ ბიზნესს, კურსი დაეხმარება უკეთ გაეცნოს ტექნიკებს, რომელთა საშუალებით საუკეთესო შედეგებს მიიღებს.

ლექტორის ინფორმაციის გადმოცემის უნარი, მისი თეორიული ცოდნა და პრაქტიკული გამოცდილება, რომელსაც დაუზარებლად გვიზიარებდა, ვფიქრობ, არის ის ფაქტორები, რომლებიც განაპირობებს კურსის წარმატებას.

ასე რომ, თუკი Digital Advertising-ის სწავლა გსურს სფეროს პროფესიონალი ლექტორის დახმარებით, მაშინ ეს კურსი შენთვისაა.

კარიერა Digital Advertising-ის მიმართულებით

გარდა თეორიული მასალისა და პრაქტიკული ცოდნის მიღებისა, Commschool სტუდენტებს კარიერულ მხარდაჭერასაც სთავაზობს. ფინალური პროექტის შედეგების მიხედვით, საუკეთესო კურსდამთავრებული გაივლის გარანტირებულ სტაჟირებას პარტნიორი კრეატიული სააგენტოდან ერთ-ერთში.

ანამ კურსი საუკეთესო შედეგებით დაასრულა და მიიღო შემოთავაზება Digital Advertiser-ის პოზიციაზე ერთ-ერთ სარეკლამო სააგენტოში. რადგანაც უკვე დასაქმებული იყო ერთ-ერთ კომპანიაში, მასზე უარი განაცხადა. თუმცა ფიქრობს, რომ დამწყები მარკეტერებისთვის ეს საუკეთესო გამოცდილება იქნება.

სამომავლოდ ჩემს ყოველდღიურ საქმიანობაში მიღებული ცოდნის გამოყენებას ვგეგმავ. ხშირად მიწევს სარეკლამო სააგენტოებთან ურთიერთობა და მათ მიერ მოწოდებული შემოთავაზებების შეფასება და შედეგების მონიტორინგი. ვფიქრობ, შეძენელი ცოდნა დამეხმარება ჩემი როლის უკეთ შესრულებაში, კამპანიების შედეგების ანალიზსა და გაუმჯობესებაში.

ამგვარად, თუკი შენთვის საინტერესოა ციფრული რეკლამირება და გსურს ამ მხრივ ცოდნისა და გამოცდილების მიღება, შემოგვიერთდი Commschool-ში!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება