ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ამბები Digital Advertising-ის კურსიდან - ანა ბოლქვაძე

blog-detail-img

ციფრული მიგრაციის ეპოქაში რეკლამირების მთავარი უპირატესობა მისი გაზომვადობაა – შესაძლებელია თითოეული მარკეტინგული ინიციატივის შეფასება და ბიზნეს შედეგებში თარგმნა,  სტრატეგიისა და ტაქტიკების დახვეწა რიცხვებზე დაყრდნობით. სწორედ ამაში გვეხმარება Digital Advertising, რომლის მიზანია მაქსიმალურად ეფექტურად მოხდეს კავშირის დამყარება ბიზნესა და მის მომხმარებელს შორის. 

ამიტომ თუ შენთვისაც საინტერესოა ეს სფერო, მაშინ სწორ ადგილას შემოგიხედავს, რადგან ამ ბლოგში მინდა Digital Advertising-ის კურსდამთავრებული, ანა ბოლქვაძე გაგაცნო.

ალბათ, გეცოდინება, რომ ციფრული რეკლამა ყველა პლატფორმაზე გვხვდება. საკუთარი საქმიანობიდან გამომდინარე, ანასაც ჰქონია გარკვეული ტიპის შეხება ამ სფეროსთან, თუმცა პრაქტიკულად და დამოუკიდებლად რეკლამების შექმნა არ შეეძლო, სწორედ ამიტომ Digital Advertising-ის კურსის გავლა გადწყვიტა.

ჩემთვის მნიშვნელოვანი იყო, უფრო საფუძვლიანად შემესწავლა ციფრული რეკლამირების საფუძვლები,როგორც სამსახურეობრივი, ასევე პირადი საჭიროებიდან გამომდინარე

ანა კურსზე მიღებულ გამოცდილებასაც გვიზიარებს და ამბობს, რომ:

სალექციო პროცესი იყო ძალიან საინტერესო და დინამიური, რასაც პირველ რიგში განაპირობებდა ლექტორის მიდგომა, რომელიც მთელი მონდომებით, ენერგიით, დეტალურად და ჩვენთვის გასაგები ენით გვიხსნიდა მნიშვნელოვან საკითხებს, ხოლო თეორიულ ცოდნას პრაქტიკის (საკლასო და საშინაო დავალებების) საფუძველზე გვიმყარებდა.

აქვე გეტყვი, რომ კურსის განმავლობაში სტუდენტებს ულიმიტო წვდომა აქვთ გლობალური მონაცემების ბაზასთან – WARC, რაც კიდევ უფრო მრავალფეროვანს ხდის სწავლების პროცესს. ხოლო, კურსის ბოლოს, თითოეული კურსდამთავრებული დამოუკიდებლად მუშაობს ფინალურ პროექტზე, რაც ანასთვის ძალიან ამაღელვებელი და საინტერესო პროცესი იყო. 

სრულად საკუთარ თავზე ხარ დამოკიდებული, ცდილობ შეაჯამო თეორიული და პრაქტიკული ცოდნა, ცოტას ნერვიულობ, არ იცი პირველი სერიოზული მცდელობისას რას როგორ გააკეთებ, მაგრამ როგორც კი რეკლამის აწყობას იწყებ უკვე ყველაფერი გილაგდება და საბოლოო ჯამში კმაყოფილი რჩები მიღებული შედეგით.

ასე რომ, თუ მზად ხარ შენი კრეატივი სწორ ადგილას, სწორ აუდიტორიაში, წარმატებულად განათავსო, აირჩიე Digital Advertising

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1100₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1400₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1200₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება