ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

ამბები Digital Advertising-ის კურსიდან

blog-detail-img

კურსის განმავლობაში ვისწავლე ციფრული რეკლამირება სოციალურ ქსელებში, სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა, ბიუჯეტირება, რეკლამირების შედეგების ანალიზი და რეპორტინგი

თუ შენც გაინტერესებს სოციალური მედია, ხარ მარკეტინგის გუნდის წევრი ან/და საკუთარ ბიზნესს ფლობ და გინდა ისწავლო ციფრული რეკლამირება, მაშინ სწორ ადგილას ხარ, რადგან მინდა Digital Advertising-ის კურსდამთავრებულები გაგაცნო, რომლებიც საკუთარ გამოცდილებებს გაგიზიარებენ.

მარიამი Team Up-ის კონტენტ Lead მენეჯერია. როგორც იცი, კონტენტი ციფრული მარკეტინგის ერთ-ერთი ტიპია, რაც ბუნებრივია, ციფრულ არხებთან მუშაობასაც გულისხმობს. მარიამი კი სამუშაო პროცესში მიხვდა, რომ თავისი ცოდნა და გამოცდილება აღარ აკმაყოფილებდა, ამიტომაც Commschool-ს შემოუერთდა და გადაწყვიტა, ციფრული რეკლამირება შეესწავლა:

იმის მიუხედავად, რომ ჩვენს კამპანიებზე საქართველოში ერთ-ერთი საუკეთესო ედვერთაიზერები მუშაობდნენ და დღესაც მუშაობენ, მივხვდი, რომ ჩემი კომპეტენცია ამ სფეროში საკმაოდ დაბალი იყო და უფრო მეტი ინფორმაცია მჭირდებოდა, რაც გუნდის ეფექტურად მართვაში დამეხმარებოდა

მარიამი სამსახურეობრივ მოვალეობებს დამოუკიდებლად უმკლავდებოდა და ინტერნეტისა და პირადი პრაქტიკის საშუალებით ითვისებდა ციფრულ რეკლამირებას. კურსის გავლის შემდეგ კი ფიქრობს, რომ ყოველი ახალი საკითხი იყო ინსპირაცია, როგორ შეიძლებოდა დაეგეგმა კამპანიები და შესაბამისად, პარალელურად საკუთარ საქმიანობაში გამოეყენებინა:

ედვერთაიზინგის სიღრმისეული ცოდნა მეხმარება უფრო სარგებლიანი ვიყო გუნდისთვის, კამპანიის სტრატეგიები დამოუკიდებლად და თავდაჯერებულად ავაწყო და შევქმნა რეალისტური მოლოდინები

მარიამი თავისი გამოცდილებით თვლის, რომ რეკლამის კარგად მუშაობაში გამბედაობა და პრაქტიკა მნიშვნელოვანია, რადგან მიღებული გამოცდილებით მიხვდები, შენს პრაქტიკაში რა როგორ მუშაობს. ის ასევე გირჩევს, რომ მზად იყო სიახლეებისთვის, მიიღო თეორიული ცოდნა და სასურველი შედეგის მიღებამდე არ შეწყვიტო პრაქტიკაში საკუთარი ცოდნის გატესტვა

ედვერთაიზინგი სუპერ საინტერესო მიმართულებაა, რომელიც სიზუსტისა და კრეატივის ნაზავია. სჭირდება ნებისყოფა, დეტალებზე ორიენტირება და მუდმივი განვითარება, რადგან ციფრული სამყაროს კლიმატი ძალიან სწრაფად იცვლება

მარიამი ამბობს, რომ თბილისის კომუნიკაციის სკოლასთან ურთიერთობის გამოცდილებამ მის მოლოდინს გადააჭარბა, რადგან ყოველი ლექცია იყო მოტივაცია, ციფრული რესურსების თაობაზე მიღებული ცოდნა მაქსიმალურად გამოეყენებინა საუკეთესო შედეგებისათვის. 

ანა ბახტაძე Drunk Octopus Distribution-ის მარკეტინგის სპეციალისტია. ანას Digital Advertising-ის კურსის გავლამდე ციფრულ რეკლამირებასთან შეხება არ ჰქონია. კურსის გავლის მიზანი კი კომპანიის ცნობადობის გაზრდა და სწორი აუდიტორიისთვის ხმის მიწვდება იყო. 

ანა მიიჩნევს, რომ Commschool-ის კურსის გავლა მნიშვნელოვანი იყო მისი კარიერისთვის. იგი თავის გამოცდილებასაც გვიზიარებს: 

 

კურსის განმავლობაში ვისწავლე რეკლამირება სოციალურ ქსელებში, სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა, ბიუჯეტირება, რეკლამირების შედეგების ანალიზი და რეპორტინგი

რეკლამის ეფექტურად მუშაობა დამოკიდებულია ბევრ წინაპირობაზე: 

მნიშვნელოვანია, საზოგადოებას სწორად მიაწოდო შენი სათქმელი, ასევე, სწორად შეარჩიო სამიზნე აუდიტორია, გამონახო საკომუნიკაციო გზა შენს აუდიტორიასთან და ბოლოს, შესთავაზო საინტერესო კონტენტი.

ციფრული რეკლამირება: კურსის შესახებ

სანამ დაგემშვიდობები, მინდა გითხრა, რომ Digital Advertising-ის კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება:

  • სარეკლამო სტრატეგიის შედგენა
  • სამიზნე აუდიტორიის ეფექტურად განსაზღვრა
  • ბიუჯეტირება და შეზღუდული რესურსების ოპტიმალურად გამოყენება
  • რეკლამირება ყველაზე დიდ პლატფორმებზე: Facebook, Linkedin, Google
  • დამოუკიდებლად დანერგვა და სარეკლამო ხელსაწყოების გამოყენება
  • ეფექტურობის გაზომვა და ოპტიმიზაცია
  • გაშვებული სარეკლამო კამპანიების სწორი მონიტორინგი და რეპორტინგი (tracking & reporting VIA data studio)

ამგვარად, თუ შენც გინდა 0-დან ისწავლო ციფრული რეკლამირება, შემოგვიერთდი Digital Advertising-ის კურსს 27 ოქტომბერს ვიწყებთ!

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

დამწყები
1200₾
რეკლამას ერთი უცნაურობა ახასიათებს, როგორც წესი ვცდილობთ თავი ავარიდოთ მას, დავბლოკოთ, “დავსკიპოთ”, მეორე მხრივ კი შეიძლება მოუთმენლად ველოდებოდეთ საყვარელი ბრენდის ახალ კამპანიას და სიამოვნებით ვუყურებდეთ მაგალითად Nike-ის რგოლებს, McDonald’s-ის და Burger King-ის ორთაბრძოლებს, Coca-Cola-ს საახალწლო ქარავანს. როდის ხდება რეკლამა გასართობი და არა შემაწუხებელი? როგორ ახერხებს ამას ზოგიერთი ბრენდი? რა დგას ეფექტური სარეკლამო კამპანიის უკან? კურსის ფარგლებში ვეცდებით ამ კითხვებზე პასუხების პოვნას. ლექციებზე მიმოვიხილავთ სარეკლამო კომუნიკაციის საფუძვლებს, ძირითად პრინციპებს, ინსტრუმენტებს. გავეცნობით კრეატიული სააგენტოს მუშაობის მექანიკას, მოვალეობებსა და დამკვეთთან ჰარმონიულად ურთიერთობის წესებს. გავაანალიზებთ და განვიხილავთ გლობალურ თუ ქართულ ქეისებს. სტუდენტებს საშუალება ექნებათ შეიხედონ სარეკლამო ინდუსტრიის შიდა სამზარეულოში და გამოიმუშაონ კამპანიის დაგეგმვის, კრეატივის შეფასების და კრეატიულ გუნდთან მუშაობის მენეჯერული უნარ-ჩვევები.
11 ლექცია
33 საათი
საშუალო
1500₾
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
14 ლექცია
42 საათი
ექსპერტი
1300₾
თანამედროვე ბრენდი წარმოადგენს რაღაც პოზიციას. ის არის განაცხადი. მას შეუძლია, ადამიანს თვალსაწიერი გაუფართოვოს, გარკვეული მიმართულებით გაახედოს, ყურადღება გაუმახვილოს, სურვილი აღუძრას. სტრატეგიული ბრენდინგი განსაზღვრავს ყველაფერ იმას, რაც ბრენდმა ცხოვრებაში უნდა დაგვმართოს.ქრეშ-კურსის გავლის შემდეგ შეგეძლება ბრენდის ელემენტებში გარკვევა და მათით მანიპულირება.შეხვედრები ჩატარდება D Block Workspace//@ Stamba-ში
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება