ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

მარკეტინგის მენეჯმენტი

  • 5.0 შეფასება

  • 13 ლექცია

  • 39 საათი

  • 6 კვირა

მარკეტინგის სფერო ხშირ შემთხვევაში მოიაზრება მარტივ, „რომანტიკულ“ და სახალისო სამუშაო გარემოდ. სინამდვილეში იმისთვის, რომ მარკეტინგის მენეჯერისთვის სამუშაო პროცესი გახდეს მარტივი და მრავალფეროვანი, საკმაოდ ბევრი, სისტემური და თანმიმდევრული ნაბიჯებია გადასადგმელი. კურსი სწორედ ამ ნაბიჯებს ეხება.

პროგრამა შექმნილია მარკეტერებისთვის, ვისაც სურთ ჩაუღრმავდნენ სტრატეგიულ მარკეტინგს და ლიდერობას მარკეტინგში. კურსი აგებულია პრაქტიკულ გამოცდილებასა და რეალურ ინსაითებზე – იმაზე, რასაც ვერსად წაიკითხავ, თუ პრაქტიკაში არ გამოცდი – რეალურ პროცესზე, მიმდინარე გამოწვევების მიღებასა და გადალახვაზე.

ინტერაქციულ სესიებზე სტუდენტებს საშუალება ექნებათ, კომპანიის ბიზნეს პროცესებს შეხედონ განსხვავებული პრიზმიდან, მიიღონ შთაგონება და მოტივაცია, რათა მათი ყოველდღიური სამუშაო გამოცდილება გახდეს საინტერესო. ისინი შეძლებენ პრაქტიკულ მაგალითებზე დაყრდნობით დაფიქრდნენ იმაზე, თუ როგორ შეუძლიათ მიღებული ცოდნა და უნარები გამოიყენონ რეალურ სამუშაო გარემოში.

კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება

დამატებითი უნარები: ბრენდინგი, ბიუჯეტირება, სააგენტოს მენეჯმენტი.

  • სტრატეგიული გეგმის შემუშავება და განხორციელება;

  • ბრენდის იდენტობის განსაზღვრა და მართვა, რებრენდინგი;

  • ბაზრის კვლევის შედეგების რეალურ სცენარებში გამოყენება - კვლევის დაგეგმვა და მიღებული ინსაითების თარგმნა ეფექტური შედეგების მისაღებად;

  • მარკეტინგის ძირითადი მეტრიკების გამოყენება;

  • სააგენტოს შერჩევის პროცესის ჩატარება და კრეატიულ გუნდთან ეფექტური კომუნიკაცია

  • კამპანიის დაგეგმვა და მისი შეფასება;

  • ბიუჯეტის მენეჯმენტი და რესურსების ეფექტურად გადანაწილება;

  • გუნდის წევრებთან, სხვა დეპარტამენტებთან და მენეჯმენტთან სწორი კომუნიკაცია;

11 ნოემბერი 1500₾

ორშ-ხუთშ 20:00-23:00

6 მარტი 1500₾

ორშ-ხუთშ 20:00-23:00

გადაანაწილე გადასახადი
TBC განვადება
BOG განვადება

ვისთვის არის კურსი

მარკეტერებისთვის

კურსი განკუთვნილია მოქმედი მარკეტერებისთვის, ვინც უკვე მართავს ან მონაწილეობს კომპანიის საკომუნიკაციო მიმართულების და მარკეტინგული რესურსების მენეჯმენტში.

საშუალო რგოლის მარკეტინგის მენეჯერებისთვის

კურსი განკუთვნილია უმცროსი ან/და საშუალო რგოლის მარკეტინგის მენეჯერებისთვის, ვისი მიზანიცაა, გაიუმჯობესონ სტრატეგიული ხედვა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევები.

პროგრამა მოიცავს

კურსდამთავრებულთა კლუბი

ფინალური გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემთხვევაში, კურსდამთავრებული ავტომატურად ირიცხება Alumni Club-ში, შემდეგ კი იღებს წვდომას ექსკლუზიურ ივენთებზე, კონტენტზე და შემოთავაზებებზე ჩვენი პარტნიორი კომპანიებიდან.

პრაქტიკული პროექტები

პრაქტიკაზე დაფუძნებულ სწავლება, რაშიც იგულისხმება დავალებები / სავარჯიშოები და ინდივიდუალური პროექტი.

ორენოვანი სერტიფიკატი

კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.

კურსდამთავრებულები

5.0 Rate

სილაბუსი

ზოგადი მიმოხილვა;
სტრატეგიული მარკეტინგის პრინციპების გაცნობა;
სტრატეგიული ინიციატივა: ფიქრის პროცესი, შესრულება და შედეგები;
მარკეტინგული კალენდარი;
Case Study
ბრენდის ძლიერი იდენტობის შექმნის ძირითადი ელემენტები;
რებრენდინგის საჭიროება;
Case Study 02
ბაზრის კვლევის ჩატარების ტექნიკა და ინსტრუმენტები;
სწორი დასკვნების გამოტანა სტრატეგიული გადაწყვეტილებების მისაღებად;
შედეგები და მტკივნეული გადაწყვეტილებების მიღების საჭიროება;
Case Study
მონაცემების ანალიტიკა მარკეტინგული სტრატეგიების ფორმირებისთვის;
მონაცემების ინტერპრეტაცია და რეალურ მოდელზე მორგება;
პრაქტიკული სავარჯიშო

აარჩიე შენთვის სასურველი დრო

ლექტორები

ეთო მერებაშვილი

Marketing Management

ეთო მერებაშვილი

Marketing Management

ეთოს მარკეტინგის სფეროში მუშაობის 13+ წლიანი გამოცდილება აქვს, რა დროის განმავლობაშიც მისი უშუალო ხელმძღვანელობით 40-ზე მეტი კამპანია განხორციელდა. მისი კარიერა დაიწყო თეგეტა მოტორსში, სადაც სხვადასხვა დროს იკავებდა განსხვავებულ პოზიციას - სოციალური მედიის სპეციალისტიდან მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციამდე. მისი გამოცდილება მოიცავს როგორც რითეილის, ასევე B2B მარკეტინგს ქართულ და გლობალურ ბრენდებთან. კარიერის უდიდესი ნაწილი უკავშირდება კომპანია zoommer-ს, მის რებრენდინგსა და ყველაზე ხმაურიან კამპანიებს. ბოლო ორი წლის განმავლობაში მუშაობდა როგორც მარკეტინგ კონსულტანტი და კომპანიებს მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავებაში უწევდა დახმარებას. ამჟამად ეთო ჩეხური მარკეტინგული სააგენტოს- Social Shark-ის GM-ოა.

Linkedin

ხშირად დასმული კითხვები კურსის შესახებ

A: თუ გსურთ გახდეთ პროფესიონალი, რომელიც ქმნის წარმატებულ ბრენდებს და მართავს მათ განვითარებას, მარკეტინგის მენეჯმენტი თქვენთვისაა. ეს არის პროფესია, სადაც თქვენი კრეატიული იდეები პირდაპირ აისახება კომპანიის წარმატებაზე. დღეს, როცა ბაზარზე კონკურენცია სულ უფრო მძაფრდება, კვალიფიციური მარკეტინგ მენეჯერები ერთ-ერთ ყველაზე მაღალანაზღაურებად და მოთხოვნად სპეციალისტებად რჩებიან.
A: კურსის განმავლობაში თქვენ შეისწავლით მარკეტინგს რეალურ მაგალითებზე დაყრდნობით. დაგეგმავთ სრულ მარკეტინგულ კამპანიებს, შექმნით ბრენდის სტრატეგიას და ისწავლით როგორც ბაზრის კვლევას, ისე მონაცემების ანალიზს. თითოეული თეორიული საკითხი გამყარებული იქნება პრაქტიკული სავარჯიშოებით.

Your search Digital Designer did not match any documents

ვერ მიიღე შენთვის საინტერესო ინფორმაცია?

ჩაეწერე უფასო კონსულტაციაზე

შესაძლოა გაინტერესებდეს

რელევანტური რესურსები

იხილე სრულად