ფინალური პროექტის შედეგების მიხედვით, საუკეთესო კურსდამთავრებული გაივლის გარანტირებულ სტაჟირებას პარტნიორი კრეატიული სააგენტოდან ერთ-ერთში.
ციფრული არხები საშუალებას გვაძლევს, სამიზნე აუდიტორიისთვის ვიყოთ მაქსიმალურად საინტერესოები, დროულები და სასარგებლოები, სწორ დროს და სწორ ადგილას, რადგან კრეატივი ვერ იქნება სრულფასოვანი, თუკი მისი განთავსება ხდება არასწორად.
ციფრული მიგრაციის ეპოქაში რეკლამირების მთავარი უპირატესობა მისი გაზომვადობაა – შესაძლებელია თითოეული მარკეტინგული ინიციატივის შეფასება და ბიზნეს შედეგებში თარგმნა, სტრატეგიისა და ტაქტიკების დახვეწა რიცხვებზე დაყრდნობით.
პროგრამის ფარგლებში განიხილავთ, როგორ უნდა გახდეს ციფრული რეკლამირება ბრენდის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების შემადგენელი ნაწილი. აითვისებთ იმ თეორიული და პრაქტიკული ცოდნის ბაზისს, რომელიც სჭირდება ეფექტური რეკლამის დაგეგმვას, გაშვებას, მონიტორინგს, ანალიტიკასა და ოპტიმიზაციას.
კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება
დამატებითი უნარები: Meta ads, Linkedin ads, Google ads, Google analytics, Looker Studio.
-
სარეკლამო სტრატეგიის შედგენა
-
სამიზნე აუდიტორიის ეფექტურად განსაზღვრა
-
ბიუჯეტირება და შეზღუდული რესურსების ოპტიმალურად გამოყენება
-
რეკლამირება ყველაზე დიდ პლატფორმებზე: Facebook, Linkedin, Google
-
დამოუკიდებლად დანერგვა და სარეკლამო ხელსაწყოების გამოყენება
-
ეფექტურობის გაზომვა და ოპტიმიზაცია
-
გაშვებული სარეკლამო კამპანიების სწორი მონიტორინგი და რეპორტინგი (tracking & reporting VIA Looker Studio)
ორშ-ოთხშ 19:30-22:30
ორშ-ოთხშ 19:30-22:30
ვისთვის არის კურსი
კრეატორებისთვის
ვისაც სურს ემუშაოს სხვის ბრენდებს რეკლამირების მიმართულებით
სტარტაპერებისთვის
მათთვის, ვისაც აქვს საკუთარი ბრენდი, არის სტარტაპერი ან მცირე მეწარმე და სურს რეკლამის დამოუკიდებლად კეთება
მარკეტერებისთვის
მარკეტერებისთვის და სოციალური მედიის ინტერესის მქონე პირებისთვის, რომლებსაც სურთ დამატებითი უნარის შეძენა
პროგრამა მოიცავს
კურსდამთავრებულთა კლუბი
ფინალური გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემთხვევაში, კურსდამთავრებული ავტომატურად ირიცხება Alumni Club-ში, შემდეგ კი იღებს წვდომას ექსკლუზიურ ივენთებზე, კონტენტზე და შემოთავაზებებზე ჩვენი პარტნიორი კომპანიებიდან. ასევე ციფრული რეკლამირების შემთხვევაში მოქმედებს სპეციალური შეთავაზებები, რომლებიც გულისხმობს გარანტირებულ სტაჟირებებსა და გასაუბრებებს.
პრაქტიკული პროექტები
პრაქტიკაზე დაფუძნებულ სწავლება, რაშიც იგულისხმება დავალებები / სავარჯიშოები და ინდივიდუალური პროექტი.
ორენოვანი სერტიფიკატი
კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.
კურსდამთავრებულები
სილაბუსი
აარჩიე შენთვის სასურველი დრო
ლექტორები
ტატიანა ბაშელეიშვილი
Digital Advertising
ტატიანა ბაშელეიშვილი
Digital Advertising
ტატიანას ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით 5 წლიანი გამოცდილება აქვს, რის განმავლობაშიც უმუშავია 50-ზე მეტ ბრენდთან სხვადასვა ბიზნეს სექტორში: ჰორეკა, უძრავი ქონება, FMCG, მოდა და სხვა. უთანამშრომლია როგორც ქართულ სტარტაპებთან (Carfest, Lunchoba..) და საერთაშორისო კომპანიებთან (Zara, Massimo Dutti, Sheraton, Lavazza, Lenovo, Oppa, Namai Vake, Galleria Tbilisi, Avon..), ასევე ჯილდოებმოგებულ კრეატიულ კამპანიებზე ( Wolt, KFC, Miniso, საქართველოს ფოსტა..). ტატიანა Redberry-ში ციფრული მედია დამგეგმავის პოზიციას იკავებდა, ასევე ხელმძღვანელობდა Growth Marketing-ის დეპარტამენტს. ამჟამად, იგი აღმასრულებელი დირექტორია თავისივე დაფუძნებულ არქიტექტურული გამოცდილების მიმწოდებელ კომპანიაში HURO.
Linkedinხშირად დასმული კითხვები კურსის შესახებ
Your search Digital Designer did not match any documents
ვერ მიიღე შენთვის საინტერესო ინფორმაცია?
ჩაეწერე უფასო კონსულტაციაზეშესაძლოა გაინტერესებდეს
რელევანტური რესურსები
იხილე სრულად"ციფრული მარკეტინგის სფერო არის გასაოცრად დინამიკური, ვერტიკალური და თან სქროლვადი" - გაიცანი Digital Advertising-ის ლექტორი, ტატიანა ბაშელეიშვილი
რა ვიცით, რამდენჯერ მოგიწევს თითით ჩასქროლო მობილურის ეკრანი, რათა ტატიანა ბაშელეიშვილის სამუშაო გამოცდილებაზე ინფორმაცია ბოლომდე ჩაიკითხო? ალბათ, იკითხავ - რატომ უნდა დაგაინტერესოს მისმა გამოცდილებამ.ვიდრე გიპასუხებდე, ჯერ ჩვენ გკითხავთ: გიყვარს სიახლეები, ექსპერიმენტები და რიცხვები? შეგიძლია დეტალებზე კონცენტრირება, მიზნის მისაღწევად სტრატეგიული გეგმების შემუშავება და თანაც ამ ყველაფერს კრეატივით აკეთებ? თუ ესეა, მაშინ, მოგვყევი. ის, რასაც Digital Advertising-ის ლექტორ ტატიანა ბაშელეიშვილზე გაიგებ, ალბათ დაგაინტერესებს. ხომ გსმენია ZARA-ზე, Sheraton-ზე, Lavazza-ზე, Lenovo-ზე, Galleria Tbilisi-ზე, Avon-ზე, Wolt-ზე, KFC-სა და Miniso-ზე, მათ შორის ქართულ სტარტაპებზე Carfest, Lunchoba? ეს ჩამონათვალია იმ კომპანიებისა, რომელთანაც ტატიანას უთანამშრომლია. იგი Redberry-ში ციფრული მედია დამგეგმავის პოზიციასაც იკავებდა, ასევე ხელმძღვანელობდა Growth Marketing-ის დეპარტამენტს. ამჟამად კი თავისსავე დაარსებული კომპანია HURO-ს თანადამფუძნებლისა და აღმასრულებელი დირექტორის პოზიციას იკავებს. გამოცდილების შეძენა, კარიერული განვითარება პროცესია, რომელიც ერთი წერტილით იწყება, რაც შემდეგ შედეგად გარდაიქმნება ხოლმე. პასუხი კითხვაზე, თუ საიდან დაიწყო ეს ტატიანას შემთხვევაში, ერთისტყვიანი და მარტივია: "აღფრთოვანება" ყველაფერი დაიწყო აღფრთოვანებით იმ ადამიანებისადმი, ვისაც უბრალოდ თავისი საქმე უყვარდა. უნივერსიტეტის პერიოდშიც ჩემში ყოველთვის უდიდეს აღფრთოვანებას იწვევდა იმ პრაქტიკოსი ლექტორების მოსმენა, ვინც შეყვარებულია საკუთარ საქმეზე და თან არ იშურებს ძალისხმევას ამ საქმისთვის აუცილებელი ფუნდამენტური ცოდნის გაზიარებით სიყვარულის გაბევრებაზე. არ ვიცით, რამდენად დამაჯერებლად ჟღერს, თუმცა ეს მარტივი მიზეზი გახდა საფუძველი იმის, თავადაც მიეღო მონაწილეობა ისეთ პროგრამაში, როგორიცაა Digital Advertising. Digital Advertising-ის პროგრამა 14 ლექცია | 42 საათი | 7 კვირა გაიგე მეტი ციფრული მარკეტინგის სფერო არის გასაოცრად დინამიკური, ვერტიკალური და თან სქროლვადი. ციფრული მარკეტერების მიზანია, ციფრული აუქციონერების წითელ ოკეანეში, ყოველდღიური ვერტიკალური სქროლვის პროცესში ადამიანებს თითი რამდენიმე წამით მაინც შეაჩერებინონ. სწორედ ეს რამდენიმე წამი არის კრიტიკული მომხმარებლისა და ბრენდის ურთიერთობაში და განსაზღვრავს მოვლენების სამომავლო განვითარებას. შენი ინტერესი, სიყვარული ამ სფეროსადმი ფუნდამენტურია, მაგრამ არა საკმარისი - შესაძლოა კრეატიული, ინოვაციური ხარ და გაქვს ბიუჯეტიც, მაგრამ, დაგვეთანხმები, ყოველი ტიპის რესურსს ეფექტური მართვა სჭირდება. კრეატივი ვერ იქნება სრულფასოვანი, თუკი მისი განთავსება ხდება არასწორად, და ასევე კრეატივის წყაროც ხშირად სწორედ განთავსების შესაძლებლობებშია. ტატიანა ხსნის, რომ რეკლამირება არაა თვითმიზანი - იგი მექანიზმია თავისებური შინაარსითა და კონტექსტით, რომელიც მიმართულია ერთი მიზნისკენ და შენ სწორედ ამ მიზნამდე მისასვლელი სტრატეგია გჭირდება. Digital Advertising არის კურსი, რომელიც მოგცემს ყველა საჭირო თეორიულ და პრაქტიკულ ცოდნას, რაც დაგეხმარება ეფექტური რეკლამის დაგეგმვაში, გაშვებაში, მონიტორინგში, ანალიტიკასა და ოპტიმიზაციაში. კურსი შედგება თეორიული ნაწილისგან, რაც ასევე პრაქტიკულ დავალებებს მოიცავს, რომელიც საბოლოოდ შენი ცოდნის პრაქტიკაში გარდაქმნისა და გამოცილების მიღების საშუალებას მოგცემს. მეტიც. თბილისის კომუნიკაციის სკოლაში მოქმედებს Alumni Club, რომელშიც ყოველი კურსდამთავრებული ავტომატურად ირიცხება პროგრამის დასრულების შემდეგ. კლუბი უზრუნველყოფს ყოველი კურსდამთავრებულის კარიერულ განვითარებაში მხარდაჭერას. იგი სთავაზობს მათ ექსკლუზიურ სამუშაო შესაძლებლობებსა და სტაჟირებას პარტნიორ კომპანიებში. მსოფლიოში 5.7 მილიარდი ადამიანი იყენებს ინტერნეტს, შესაბამისად, უხეშად რომ ვთქვათ, მოცემულ სფეროში 4 მილიარდ 660 მილიონი პოტენციური მომხმარებელი არსებობს. ტატიანას მიხედვით, ესაა საასპარეზო სივრცე, სადაც მუშაობს ისეთი პრინციპი, როგორიცაა განთავსებული რეკლამის გაზომვადობა - რიცხვებზე დაყრდნობით შეგიძლია თითოეული მარკეტინგული ინიციატივა შეაფასო და ბიზნეს შედეგებში თარგმნო. შეიმუშავო და დახვეწო საკუთარი სტრატეგია და ტაქტიკა, ხელწერასავით, რომელიც მხოლოდ შენ გეკუთვნის. სწორედ ციფრული განმთავსებელი ხედავს ამ, ერთი შეხედვით, მცირე განსხვავებებს და პოულობს შესაძლებლობებს იქ, სადაც სხვა ვერასოდეს დაინახავს. ოპტიმალური მიგნება არის ფორმატებზე, პლატფორმებზე, აუდიტორიებზე ექსპერიმენტების შედეგი. საინტერესოა, არა? Digital Advertising-ის პროგრამაზე შეძენილი უნარები საშუალებას მოგცემს გასაქანი მისცე შენს კრეატივს და მისი რეალიზებისთვის ჩადებული რესურსები ეფექტურად გამოიყენო. შემოგვიერთდი Digital Advertising-ის კურსზე! გაეცანი Digital Advertising-ის პროგრამის სილაბუსს
5 მიზეზი რატომ უნდა ისწავლო Digital Advertising
რას იტყოდი, სოციალური მედიაში რეკლამების გაშვება დამოუკიდებლად რომ შეგეძლოს? იქნებ, უკვე მუშაობ მარკეტინგის სფეროში და ახლა ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით გინდა რომ განვითარდე? შესაძლოა, საკუთარ ბიზნესს მართავ და შენთვის მნიშვნელოვანია რელევანტური რეკლამა სწორ აუდიტორიას მიაწოდო - თუკი ციფრული მარკეტინგი გაინტერესებს, ამ ბლოგში შეიძლება, ის მიზეზები იპოვო, რის გამოც მისი შესწავლა შენთვის ღირებული აღმოჩნდეს. მოთხოვნადია 2021 წელს Social Media Advertising-ის მიმართულებით პროფესიონალებზე მოთხოვნა 45.6%-ით გაიზარდა, ხოლო Marketing Hiring Trends-ის კვლევაში კომპანიებმა მარკეტინგის კადრების ყველაზე დიდი ზრდა - 45% - სწორედ digital advertising-ის მიმართულებით დააანონსეს. ფაქტია ისიც, რომ მხოლოდ LinkedIn-ის ფარგლებში ციფრული მარკეტერებისთვის 860K+ ღია ვაკანსიაა და შედეგად, პოზიცია, LinkedIn-ისვე მოხსენებით, TOP 10 ყველაზე მოთხოვნად პროფესიას შორისაა. მაღალანაზღაურებადია კარგი ანაზღაურება, ალბათ, digital advertising-ის ერთ-ერთი მომხიბლავი მხარეა: საქართველოში ციფრული მარკეტერის პოზიციაზე საშუალო ყოველთვიური ანაზღაურება 2000 ლარია; ხოლო თუ ფრილანს პლატფორმებსაც გამოიყენებ, კიდევ უფრო გაზრდი შენს შემოსავალს; მაგალითად, Upwork-ზე ციფრული მარკეტერის საშუალო საათობრივი ანაზღაურება 15$-45$- შუალედში ექცევა. მზარდია cmosurvey.org-ის მიხედვით, 2012 წლიდან digital advertising-ზე გამოყოფილ ბიუჯეტს ყოველწლიურად საშუალოდ 10%-15% ზრდა აქვს. ესეც არ იყოს, eMarketer-ის კვლევის თანახმად კომპანიები 2021 წლის განმავლობაში საშუალოდ თავიანთი სარეკლამო ბიუჯეტის 62.3%-ს სწორედ ციფრულ მარკეტინგს უთმობენ. ბრენდისთვის მნიშვნელოვანია Our World in Data-ს მონაცემებით, მცირე ბიზნესთა 76% digital advertising-ს იყენებს. ციფრული მარკეტინგი ნამდვილად კარგი საშუალებაა როგორც ბრენდის ცნობადობის ამაღლების, ისე სამიზნე აუდიტორიამდე მისვლისა და შერჩული სტრატეგიის რეალური შეფასებისთვის. ამდენად, თუ საქმე შენს ბიზნესს ეხება, ციფრული მარკეტინგი შენს აუდიტორიასთან კომუნიკაციასა და პერფორმანსის რეალურ დროში ანალიზისთვის დაგეხმარება. ხელმისაწვდომია საერთო ჯამში, რა მიზნითაც არ უნდა გინდოდეს ციფრული მარკეტინგის შესწავლა, ერთი რამ უცვლელია: მის შესასწავლად არ გჭირდება არანაირი წინასწარი ცოდნა თუ კვალიფიკაცია. საკმარისია, ამის სურვილი და ცოდნის მისაღები კარგი წყარო გქონდეს. ამ მხრივ კი შეიძლება შენთვის Commschool-ის Digital Advertising-ის კურსი საინტერესო აღმოჩნდეს. Digital advertising-ის კურსის ფარგლებში შეისწავლი ციფრულ სივრცეში ეფექტური რეკლამის დაგეგმვას, გაშვებას, მონიტორინგს, რეპორტინგსა და ანალიტიკას; ეს ნიშნავს, რომ კურსის ბოლოს შეძლებ ეფექტურად განსაზღვრო სამიზნე აუდიტორია და შექმნა შესაბამისი სარეკლამო სტრატეგია; გაწერო ბიუჯეტი ეფექტურად და რეკლამირება განახოციელო პლატფორმებზე - Facebook, Linkedin, Google; დამოუკიდებლად გამოიყენო სარეკლამო ხელსაწყოები და, საბოლოოდ, სწორად შეაფასო კამპანიის ეფექტიანობა. რაც მთავარია, კურსის გასავლელად არანაირი წინაპირობა არ გჭირდება და ამ ყველაფრის ათვისებას 14 სამსაათიან ლექციაში მოახერხებ, რაშიც ლექტორი ტატიანა ბაშელეიშვილი დაგეხმარება. ტატიანას ციფრული მარკეტინგის ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით 5 წლიანი გამოცდილება აქვს, რის განმავლობაშიც უმუშავია 50-ზე მეტ ბრენდთან სხვადასვა ბიზნეს სექტორში. აქვე, გადახედე კურსდამთავრებულების შეფასებებს პროგრამაზე და მის როლზე პროფესიულ თუ კარიერულ განვითარებაში: "COMMSCHOOL-ში თითოეული ლექციიდან ახალი იდეებითა და შესაძლებლობებით ვბრუნდებოდი. რადგან ეს სფერო ძალიან ცვლადია, ესაა ადგილი, სადაც მუდმივად განახლებულ ინფორმაციას მიიღებ" - ვერიკო ბაზალი (Founder of Hippo Velo) "კურსმა მომცა ზუსტად ის ცოდნა და უნარ-ჩვევები, რაც პრაქტიკაში მუშაობისას გამომადგება. სწავლების ტიპი მორგებულია დღევანდელ სამუშაო ბაზარს და ორიენტირებულია სტუდენტის კარიერულ მზაობა-განვითარებაზე" - ლუკა რაზმაძე (Freelance Digital Marketer) "კურსის განმავლობაში ჩემთვის ყველაზე ღირებული თეორიული ინფორმაციის პრაქტიკაში პრეზენტირება იყო. ლექტორი ყოველ ახალ თემაზე გვაჩვენებდა მის პრაქტიკულ გამოყენებას, რაც მეხმარებოდა ამ საკითხების საფუძვლიანად გააზრებაში" - ქეთევან ბუხაიძე (Digital Marketer at Digital Genetics) ამდენად, თუკი ციფრული მარკეტინგის შესწავლა შენთვის საინტერესო ჩანს და ამ მიმართულებით ახალი ცოდნისა და გამოცდილების შეძენა გინდა, შემოგვიერთდი, პროგრამას 13 ივნისს ვიწყებთ! პროგრამაზე ჩარიცხვა ავტორი: ანანო ფეიქრიშვილი
Facebook Boosts vs Ads Manager - განსხვავებები და მსგავსებები Meta-ს სარეკლამო ხელსაწყოებს შორის
დღესდღეობით, ყველა ბიზნესმა უნდა ჩამოაყალიბოს თავისი უნიკალური სარეკლამო მიზნები, სანამ რეკლამას განათავსებს Facebook-ზე, Instagram-ზე ან სხვა Meta პლატფორმებზე. Ამ მიზნებიდან ზოგიერთის მისაღწევად საკმარისია პოსტის ე.წ. “Დაბუსტვა” (boosting), ხოლო უფრო კომპლექსური მიზნებისთვის საჭიროა პერსონალიზირებული რეკლამის შექმნა (ads).ამ ბლოგში გაიგებ, თუ რა განსხვავებები და მსგავსებებია დაბუსტულ პოსტებსა და რეკლამებს შორის მეტა ტექნოლოგიებში და როდის უნდა იქნას ისინი გამოყენებული. რა არის "დაბუსტული" პოსტი? Boosted post არის გვერდის timeline-ზე გამოქვეყნებული პოსტის წახალისება, გარკვეული ბიუჯეტით შესაბამის აუდიტორიაზე. ეს არის ფეისბუქზე რეკლამირების უმარტივესი გზა. ეს ედები განსხვავდება Facebook-ის რეკლამებისგან, რადგან ისინი არ იქმნება Meta Ads Manager-ში და არ გააჩნიათ პერსონალიზაციის იგივე ფუნქციები. როდესაც პოსტს "ბუსტავ", ის გამოჩნდება სამიზნე აუდიტორიის Facebook Feed-ში, როგორც რეკლამა. ასევე შეგიძლია რეკლამის განსათავსებლად აირჩიო Instagram-იც. პოსტის დაბუსტვისას FB-ს ეუბნები 3 რამეს:სამიზნე აუდიტორიას - ვის გინდა რომ მიწვდე შენი რეკლამით;შენს მაქსიმალურ ბიუჯეტს კამპნიისთვის;რამდენი ხნით გინდა, რომ კამპანია აქტიური იყოს. რეკლამის დადასტურების შემდეგ, ის შენი სამიზნე აუდიტორიის News Feed-ში გამოჩნდება რა არის Facebook ads? მიუხედავად იმისა, რომ დაბუსტული პოსტები მაინც რეკლამად განიხილება, Facebook-ის რეკლამები იქმნება Ads Manager-ის მეშვეობით და გთავაზობს უფრო მეტ პერსონალიზაციასა და მოქნილობას. არსებობს მრავალი სარეკლამო სამიზნე თული, რომელიც დაგეხმარება მიაღწიო კონკრეტულ ბიზნეს მიზნებს და მიწვდე იმ აუდიტორიას, რომელიც ყველაზე მეტად გაინტერესებს. ისწავლე ციფრული რეკლამირება 14 ლექცია | 42 საათი | 7 კვირა გაიგე მეტი როდის გამოიყენება Facebook ads, boosted პოსტების ნაცვლად როგორც უკვე გითხარი, ნებისმიერი ბიზნესისთვის მნიშვნელოვანია ზუსტად განსაზღვროს რის მიღწევას აპირებს რეკლამით. მაგალითად, თუ გსურს გვერდზე აუდიტორიის ჩართულობის ზრდა ან გინდა, რომ შენი ბრენდის ცნობადობა გაზარდო, პოსტის დაბუსტვა შესანიშნავი გზაა მაქსიმალური ხილვადობისა და აუდიტორიის მოზიდვისთვის. უფრო გაფართოებული რეკლამის ტიპებისა და კამპანიების შესაქმნელად კი უმჯობესია ads manager-ის გამოყენება.თუ ციფრული რეკლამირება შენთვის საინტერესოა, შემოგვიერთდი Digital Advertising-ის კურსზე, სადაც ისწავლი Meta, LinkedIn და Google-ის პლატფორმებისთვის სარეკლამო სტრატეგიის დამოუკიდებლად შედგენას და აღსრულებას გაიგე მეტი Digital Advertising-ის კურსის შესახებ