ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

UI დიზაინი

  • 5.0 შეფასება

  • 14 ლექცია

  • 42 საათი

  • 7 კვირა

დიზაინის აქტიური გაციფრულების ერაში ჩნდება მზარდი და გადაუდებელი საჭიროება ისეთი პროდუქტების, სისტემებისა და სერვისების შექმნის, რომელიც ადამიანებს კომპიუტერთან ინტერაქციას გაუმარტივებს.

ინტერფეისის დიზაინი, როგორც დისციპლინა, შეისწავლის ადამიანის ქცევას და უნივერსალური გამოსახულების მეთოდებს, რათა შეიმუშაოს ინტერაქციის ისეთი პრაქტიკები, რომლებიც უკეთ მოერგება მომხმარებლის ინტუიციას, პრინციპებს, საჭიროებებსა და გადაწყვეტილებებს.

კურსის ფარგლებში სრულად განვიხილავთ და გავივლით ყველა იმ ეტაპს და მეთოდს, რასაც ინტერფეისის დიზაინერის მოვალეობა და სამუშაოს სპეციფიკა ითვალისწინებს: ბრიფისა და კონცეფციის ანალიზიდან დაწყებული, კომპლექსური wireframe-ის, დიზაინ სისტემის, flow-ს, სტრუქტურის შემუშავებით, ტესტინგით და პროტოტაიპის პრეზენტაციით დასრულებული.

კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება

დამატებითი უნარები: Human-Centered Design, Figma, Wireframes. Design Systems.

  • ბრიფის ანალიზი, პროექტის მთავარი მისიის და მომხმარებლის საჭიროებების იდენტიფიცირება;

  • ციფრული პროდუქტის სპეციფიკის, ვიზუალური სტრატეგიისა და კონცეფციის განსაზღვრა;

  • კომპლექსური დიზაინ პროცესის მენეჯმენტი;

  • დიზაინის ვიზუალური მახასიათებლების შემუშავება;

  • სხვადასხვა გრაფიკულ მოწყობილობაზე მორგებული დიზაინ სისტემის შემუშავება;

  • ფუნქციური დიზაინის პრინციპების (Human Centered Design, Design Thinking, ხელმისაწვდომობა, თანასწორობა და ეთიკა) ინტერფეისში დანერგვა და გათვალისწინება;

  • პროტოტაიპინგი, პროდუქტის ტესტინგი, Feedback-ის ანალიზი, იმპლემენტაცია და შეფასება;

  • ციფრული პროდუქტის პრეზენტაცია/წარდგენა და ამისთვის საჭირო გზების და ხერხების მოძიება.

14 თებერვალი 1400₾

სამშ-ხუთშ 20:00-23:00

10 თებერვალი 1400₾

ორშ-ოთხ 20:00-23:00

გადაანაწილე გადასახადი
TBC განვადება
BOG განვადება

ვისთვის არის კურსი

ვებ დიზაინით დაინტერესებულებისთვის

კურსი განკუთვნილია მათთვის, ვისაც სურს ინტერფეისის დიზაინის ბაზისის შესწავლა ან ამ სფეროში უკვე არსებული ცოდნის, უნარ-ჩვევების გაღრმავება,

გრაფიკული დიზაინერებისთვის

ვისაც აქვს გრაფიკული პროგრამების ინტერფეისთან მუშაობის გამოცდილება ან სხვა ტიპის პროფესიული შეხება ციფრულ პროდუქტებთან.

პროგრამა მოიცავს

კურსდამთავრებულთა კლუბი

ფინალური გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემთხვევაში, კურსდამთავრებული ავტომატურად ირიცხება Alumni Club-ში, შემდეგ კი იღებს წვდომას ექსკლუზიურ ივენთებზე, კონტენტზე და შემოთავაზებებზე ჩვენი პარტნიორი კომპანიებიდან.

პრაქტიკული პროექტები

პრაქტიკაზე დაფუძნებულ სწავლება, რაშიც იგულისხმება დავალებები / სავარჯიშოები და ინდივიდუალური პროექტი.

ორენოვანი სერტიფიკატი

კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.

კურსდამთავრებულები

5.0 Rate

სილაბუსი

ადამიანის და კომპიუტერის ინტერაქცია
ინტერფეისის დიზაინი, მეთოდები და საბაზისო პრინციპები
ინტერფეისის დიზაინერის სქილები, მოვალეობები და სამუშაოს სპეციფიკა
ინტერფეისის დიზაინის, ესთეტიკა, ფორმები, კომპოზიცია და ლეიაუთი
დიზაინის ფუნქციური და უნივერსალური გამოსახულება
ტრენდების კვლევა და ბაზრის მიმოხილვა
ქოფირაითი და უფლებები
გუნდების ორგანიზება და სამუშაოს გადანაწილების პრინციპები
გუნდთან საკომუნიკაციოდ საჭირო პლატფორმები
პრაქტიკული დავალება
კომპანია / ბრენდი, მომხმარებელი
პრინციპები, სტრუქტურა, ასოციაცია, ხასიათი, ექსპრესიის ფორმები და პროდუქტი
კომპლექსური პროცესის მენეჯმენტი და ფორმულა
ბრიფი, საიტის რუკა, UX Research, Wireframe და სხვა პრე-დიზაინ პროცესები
UX/UI საჭირობები, თანაკვეთა და განსხვავებები
ინტერფეისის დიზაინერის ხელსაწყოები
საჭირო პლატფორმების განხილვა (Skatch, XD, Figma)
პრაქტიკული დავალება
ფიგმას ინტერფეისის დეტალური ანალიზი
გრიდის ზოგადი წესები და წესები რასტრულ სისტემებთან მიმართებაში
ინფორმაციის იერარქია
ტიპოგრაფიის გრიდი და მახასიათებლები
კონტენტის ლოგიკური ორგანიზება
კომპოზიცია
დიზაინის ეთიკა და ფილოსოფია
დიზაინერის თულქითი
პრაქტიკული დავალება
ფიგმას ინტერფეისის დეტალური ანალიზი
სხვადასხვა გრაფიკული მოწყობილობა და მათი მახასიათებლები ინტერფეისთან მიმართებით
ფერის პალიტრა, ტონები, გრადაცია, ჩრდილები. პირველადი და მეორეული ფერები
ბრიფინგი, პრინციპები, კითხვები, ტიპები და კლიენტთან კომუნიკაციის tips & tricks
ფასწარმოება (Pricing), როგორ ვზომავთ სამუშაოს მოცულობას და ღირებულებას.
პრაქტიკული დავალება
ბრენდინგის ადაპტაცია და მისი ელემენტების გამოყენება ინტერფეისში
განათება, ბალანსი, განზომილება, სიმეტრია, პატერნები და ნეგატიური სივრცე
კონტენტი
კონკურენტების და ბაზრის ანალიზი
სტრატეგია
კონცეფციის შემუშავების პროცესი, მასში ჩართული პირები და საკითხები
მუდბორდი, ესთეტიკა, სტილისტიკა
პრაქტიკული დავალება

აარჩიე შენთვის სასურველი დრო

ლექტორები

სოფო გოგიშვილი

UI Design

სოფო გოგიშვილი

UI Design

სოფოს ციფრული პროდუქტის დიზაინზე და მის განვითარებაზე მუშაობის 8 წლიანი გამოცდილება აქვს. თანამშრომლობდა სხვადასხვა ტიპის კომპანიებსა და კლიენტებთან მთელი მსოფლიოს გარშემო, პატარა Start-up-ებიდან დაწყებული აღიარებული ბრენდებით დამთავრებული, როგორებიცაა: Visa, Netflix, Sandlane, Microsoft, Siemens, Cash app, H&M და სხვა. ამჟამად სოფო Lead Digital Product Designer-ია TBC Pay-ში.

ხშირად დასმული კითხვები კურსის შესახებ

A: დიახ, ამ პროგრამაზე სწავლა მაშინაც კი შეგიძლიათ თუ ვებ დიზაინის მიმართულებით საბაზისო ცოდნას არ ფლობთ, სასურველია დიზაინის ინსტრუმენტებთან ( მაგალითად: Photoshop, Illustrator) -თან გქონდეთ მინიმალური შეხება და დანარჩენს კურსზე ისწავლით
A: UI დიზაინის კურსი ძირითადად დამწყებებისთვისაა და ფოკუსირებულია სტუდენტმა ისწავლოს ინტერაქციის დიზაინის ძირითადი პრინციპები, მაშინ როდესაც UX კვლევისა და დიზაინის პროგრამა ორიენტირებულია სტუდენტს შეასწავლოს ციფრული პროდუქტების შექმნის ყველა ეტაპი Design thinking-ის მეთოდოლოგით რაც გულისხმობს მომხმარებლების საჭიროებების გამოკვევას და იმპლემენტაციას ციფრულ პროდუქტებში.

Your search Digital Designer did not match any documents

ვერ მიიღე შენთვის საინტერესო ინფორმაცია?

ჩაეწერე უფასო კონსულტაციაზე

შესაძლოა გაინტერესებდეს

რელევანტური რესურსები

იხილე სრულად