Profile - Tbilisi School of Communication
User Avatar

უჩა ურუშაძე


უჩა ურუშაძე არის ფილოსოფოსი, რომელიც ქმნის ბრენდებს. 2011 წელს უჩას სტრატეგიული ხელმძღვანელობით სარეკლამო კამპანიამ Eurobest-ის ფესტივალზე ოქრო მოიპოვა. 2014 წლიდან უჩა HOLMES&WATSON-ში სტრატეგიას ხელმძღვანელობს, სადაც მან განახორციელა არაერთი გავლენიანი პროექტი, როგორიცაა თიბისი-ს ბრენდის სტრატეგია და საკომუნიკაციო კამპანიები „გამარჯობა“ და „შენ“.
2 Course
7 080 ₾
რას ისწავლი
  • პროდუქტის სასიცოცხლო ციკლი და პოზიციონირება
  • მომხმარებლის ქცევის ანალიზი და ინსაიტების გენერირების ტექნიკები
  • სტრატეგიული ბრენდის პლატფორმა
  • საკომუნიკაციო არხების განსაზღვრა
  • ბიუჯეტირება
  • digital-first strategy
  • ბრენდის პარტნიორობა და სპონსორობა
  • ივენთის დაგეგმვა
  • ინტეგრირებული მარკეტინგული გეგმის განვითარება

Strategic Communication


გაიარე კონსულტაცია

გამოიწერე გვერდი

გაგზავნა