We believe that leaders should know all aspects of marketing communication, so during our 6-month intensive program, we explore the essential tools needed for strategic marketing communication.
Regardless of industry, establishing brand values, gaining customer loyalty, and growing business is strategically important for any brand. Therefore, our _vision for _this course is - to deeply understand marketing strategy innovations and provide attending professionals with the necessary tools to achieve their goals.
The Strategic Communication Program includes 8 modules:
- Introduction to Marketing
- Product Innovation
- Strategic Communication
- Data & Insights
- Brand Management
- Digital
- Events
- Decision Making
Decision Making is an additional module of strategic communication, where leaders of large Georgian companies and others will share their experience about the decision-making process. During these meetings, students have the opportunity to ask invited speakers questions about their professional lives.
Also, three international speakers with diverse experiences conduct integrated lectures in the program - Jennifer Wong, Peter Hamilton, and Siby Thomas.
კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება
დამატებითი უნარები: Ad agency relations, Digital products, Budgeting, Branding, Advertising, Events.
-
Define product lifecycle and positioning
-
Use tools necessary for product innovation
-
Analyze consumer behavior and generate insights
-
Use tools to create a strategic brand platform
-
Develop department structure
-
Communicate effectively with advertising agencies
-
Determine communication channels
-
Efficiently allocate budget
-
Create a digital-first strategy
-
Expand brand presence in digital channels
-
Advertising
-
Generate content and create calendars
-
Plan and execute events
ვისთვის არის კურსი
Marketers
Our goal is to create a "universal marketer" who possesses many different skills.
Founders
For founders looking to grow and manage their own business.
Middle and Senior Managers
For middle and senior managers who need to use marketing in making strategic decisions.
პროგრამა მოიცავს
Alumni Club
After successfully completing the final exam, graduates will be automatically enrolled in the Alumni Club. This membership grants them access to exclusive events, content, and special offers from our partner companies
Work Based Learning
The course includes practice-based learning, including assignments/exercises and individual projects.
Bilingual Certification
Upon successful completion of the course, students will receive a bilingual certificate.
კურსდამთავრებულები
აარჩიე შენთვის სასურველი დრო
ლექტორები
ჯენიფერ ვონგი
Guest Lecturer
ჯენიფერ ვონგი
Guest Lecturer
ჯენიფერი 2018 წელს Forbes-ის 30 წლამდე 30 მარკეტერს შორის საუკეთესოდ დასახელდა. 2015 წლიდან ის იყო TUNE- ის მარკეტინგის ვიცე-პრეზიდენტი. 2018 წელს იგი გახდა Convoy-ის მარკეტინგის ხელმძღვანელი, ამავე წელს Convoy Business Insider-ის 51 საუკეთესო სტარტაპში შევიდა. ასევე, LinkedIn-ის 50 საუკეთესო სტარტაპს შორის მოხვდა. ჯენიფერი არის ვაშინგტონის უნივერსიტეტის ფოსტერის ბიზნესის სკოლის მოწვეული პროფესორი.
Linkedinლადო მალაზონია
Strategic Communication
ლადო მალაზონია
Strategic Communication
ევროპის არტ დირექტორთა კლუბის სპიკერი, ლადო მალაზონია, ექვსი წლის განმავლობაში მუშაობდა Windfor-ის მთავარ სტრატეგად, სადაც მან ითანამშრომლა წამყვან ქართულ კომპანიებთან. მან 2017 წელს კანის ვერცხლის ლომი მოიგო. ცოტა ხნის წინ ლადო შეუერთდა მსოფლიო მარკეტინგული კომუნიკაციების ბრენდს ჯეი ვალტერ ტომპსონის ქართულ ოფისს – JWT Metro-ს და იკავებს სტრატეგიის ხელმძღვანელის თანამდებობას.
Linkedinნათია სვანიძე
Strategic Communication
ნათია სვანიძე
Strategic Communication
2018 წლის ახალგაზრდა მარკეტერების გამარჯვებული, ნათია სვანიძე საკომუნიკაციო სივრცეში ერთერთი ყველაზე აქტიური ბრენდის – Giovanni Morra-ს დამფუძნებელია. ნათია ასევე “თიბისი“-ს პროგრამა სტარტაპერის ერთერთი შემქმნელია. ამჟამად ნათია ნეობანკ „სფეისი“-ს „მომხმარებლის გამოცდილების“ გუნდის ლიდერია.
Linkedinპიტერ ჰამილტონი
Guest Lecturer
გიორგი მირზიკაშვილი
Strategic Communication
გიორგი მირზიკაშვილი
Strategic Communication
გიორგის საბანკო სივრცეში 7 წელზე მეტი მუშაობდა, სადაც ის ძირითადად პროდუქტების შექმნით და განვითარებით იყო დაკავებული. 2016 წელს ის გახდა Optio.ai-ს ერთ-ერთი დამფუძნებელი – ფინტექ სტარტაპის, რომელიც ეხმარება ბანკებს გადაიტანოს მომხმარებლის ფინანური ოპერაციები დიალოგის რეჟიმში. ასევე, Optio.ai პირადი ფინანსების მენეჯმენტში ეხმარება მომხმარებელს. მან 2019 წელს Gita-ს 100 000 გრანტი მოიპოვა. გიორგი 2 სტარტაპ აქსელერატორის კურსდამთავრებულია.
Linkedinსიბი ტომასი
Guest Lecturer
სიბი ტომასი
Guest Lecturer
სიბი სპონსორებთან და პარტნიორებთან ურთიერთობის დეპარტამენტის ხელმძღვანელია Dubai Opera-ში 2016 წლიდან. მხოლოდ ორი წლის განმავლობაში მან $5.000.000-ის ღირებულების კონტრაქტები დადო სპონსორებთან. ის მუშაობდა Apple-სთან, Jaguar-თან, MasterCard- თან გრძელვადიან პროექტებზე. ასევე მონაწილეობდა Christian Dior-ის, Bvlgari-ის, Hermes-ის და Pandora-ს მოკლევადიან პროექტებში Dubai Opera-სთან.
უჩა ურუშაძე
Sense of Branding
უჩა ურუშაძე
Sense of Branding
უჩა არის ფილოსოფოსი, რომელიც ქმნის ბრენდებს. 2011 წელს უჩას სტრატეგიული ხელმძღვანელობით WINDFOR’S-ის სარეკლამო კამპანიამ Gold Eurobest, Silver Drum და Bronze Drum მოიპოვა. 2014 წლიდან უჩა HOLMES&WATSON-ში სტრატეგიას ხელმძღვანელობს, სადაც მან არაერთი გავლენიანი პროექტი განახორციელა, როგორიცაა “თიბისი”-ს ბრენდის სტრატეგია და სარეკლამო კამპანიები „გამარჯობა“ და „შენ“, ასევე – “თიბისი დაზღვევის” კამპანია “შეცდომები მოსულა”.
Linkedinსულხან ლაცაბიძე
Marketing Management
სულხან ლაცაბიძე
Marketing Management
სულხანს მარკეტინგის დირექტორის პოზიციაზე მუშაობის 18 წლიანი გამოცდილება აქვს ისეთ დიდ ქართულ კომპანიებში, როგორებიცაა ჯეოსელი, ვისოლი, საქართველოს ლატარიის კომპანიია. იგი იკავებდა Adjarasport-ის მარკეტინგის დირექტორის პოზიციას რამდენიმე წლის განმავლობაში, მოგვიანებით კი ხელმძღვანელობდა Aptos-ის მარკეტინგის დეპარტამენტს. ამ ეტაპზე კარიერას აგრძელებს ფრილანსინგის მიმართულებით და კომპანიებს ეხმარება კომუნიკაციის სწორად დაგეგმვასა და წარმართვაში. აღსანიშნავია ისიც, რომ სულხანი ლონდონის ეკონომიკის სკოლის MBA-ია.